נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
ארוחה עיסקית לא זולה אך איכותית מאוד
4.5
16/02/13

הייתי באורחה עסקית לפני כשבוע. אכלתי מנת סביצ'ה ופסטה ביתית עם קלמרי. מורגש מאוד כי הדג וקלמרי היו טריים ביותר ומלאי טעם. פסטה היתה מעולה גם. מאוד נהינתי מהאוכל. השרות היה מאוד מקצועי... וקשוב. תמורה טובה מאוד לכסף והזמנות לאכול אוכל מאוד טעים במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claudia - תמונה
Claudia 3 ביקורות
אוכל מעולה, שירות מצוין. חוויה טובה מאוד, נחזור בהחלט!
4.5
22/01/13

אכלנו צהריים (עסקית) - 3 אנשים. מנות ראשונות היו מצויינות, וגם הפוקאצ'ה. הזמנו סביצ'ה (שילוב מצויין עם בורגול ועשבי תיבול), פלמידה כבושה עם סלט תפו"א (טעמים השתלבו היטב), כבדי עוף עם... בצל מקורמל (תענוג, עשויים נפלא). לעיקריות הזמנו פילה בקר (הגיע מדיום, מצויין), תבשיל זנב שור (מנה נהדרת למבינים), וקדירת מוסר ים (מאוד רעננה עם טעמי לימון נעימים). קינחנו בקרם ברולה קוקוס שהיה נהדר. יחד עם שתיה נוספת (בירה, יין) החשבון הגיע ל-560 שח. אוכל מצויין, לא זול אבל מאוד נהננו. השירות היה אדיב מאד ומהיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
arik - תמונה
arik מבקר מתחיל
חויה מאכזבת
2.5
20/01/13

שלום, הגענו אמש למסעדת יפו תל אביב בכדי לחגוג את יום ההולדת של אבי. ציפינו שמסעדה כזו לא תהווה הימור והאוכל יהיה טוב. לצערי, נפלנו. נתח פריים, מעבר לכך שהיה קשה ללעיסה, היה בחציו שומן... (לקחנו נתח של 800 גרם, כך שחציו משמעותו, הרבה שומן).מעבר לכך הניוקי היה מאוד מאכזב וכך גם הראגו שהזמנו. לסיכום מאכזב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
דרינק אחרי העבודה
4.3
10/01/13

מסעדת ה-after work drink הקבוע שלי. על כל הזמנה מקבלים פוקציה ענקית עם עגבניות שרי שבאה טוב ליד המשקה. בנוסף הראשונות שהזמנתי שם תמיד היו מוצלחות (ניוקי ריקוטה וקרפציו דג ים). מחיר של... יינות או בירות הוא סביר והעיצוב המרשים והמיקום הנוח לעובדי האיזור הופך את המסעדה לאופציה מאוד נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינוי - תמונה
לינוי מבקר מתחיל
מאכזב, מאכזב, מאכזב!
1.0
10/12/12

הזמנו שולחן במסעדה שבוע מראש לכבוד יום הולדת וציינו שאנחנו מבקשים שולחן במקום טוב ליד החלון. מלכתחילה הזמנו מקום במסעדה כי טרם ביקרנו בה ואנחנו סך הכול אוהבים את המסעדות תחת ידו של חיים... כהן. כשהגענו למסעדה, המארח ציין שהגענו רבע שעה לפני הזמן ושעלינו להמתין. מקובל. הבעיה הראשונה - המסעדה קטנה וצפופה, היינו 7 אנשים זה היה או להצטופף בכניסה כשכל רגע המלצרים עוברים לידנו ומבקשים מאיתנו לזוז, או להמתין בחוץ ולקפוא מקור. אחרי שהמתנו 25 דקות (!!!) למקום שהזמנו שבוע מראש... קראו לנו לשבת בשולחן הראשון שהתפנה - שולחן קטן וצפוף ל-6 אנשים. כשניסה אחד המלצרים לדחוף כסא שביעי בין שני כיסאות היינו המומים, כעוסים ומאוכזבים. לא רק שלא שמרו לנו שולחן שהוזמן מראש, לא רק שחיכינו 25 דקות, גם קיבלנו שולחן שאין בו מספיק מקומות לכל הסועדים. נזפנו במארחים ובאחראי, שאמרו לנו ״זה מה יש ואין לנו מה לעשות״. מיותר לציין - שיצאנו מהמסעדה ולעולם לא נחזור! שיהיו בטוחים שהלכנו למסעדה אחרת, מדהימה, שהרוויחה ביושר את 2000 השקלים שלנו. יפו-תל אביב: תתביישו לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
2.5
24/11/12

הזמנו מקום ל-6 סועדים בתחילת נובמבר 2012 לארוחת ערב לחגוג יום הולדת, ההינו 3 זוגות והגענו די רעבים, הזמנו מנות ראשונות, המנות מאוד, מאוד קטנות, אני הזמנתי מרק שעועית (50 ש"ח) קעבלתי... צלחת עם דוגמית של מרק בקושי 4-5 כפות ונגמר המרק. למנה עיקרית הזמנו מנה זוגית צלעות טלה על מצע תפוחי אדמה (290 ש"ח למנה) קיבלנו 5 צלעות עשויות טוב כל צלע ביס אחד, "מנה זוגית" (למה 5 צלעות)איך 5 מתחלק לזוג? אפילו למנת יחיד ההיתי נשאר רעב, הקינוחים היו טובים, האוכל היה טעים אבל המנות קטנות להחריד, מזמן לא נתקלתי במסעדה שמגישה דוגמיות מזון ובמחירים אסטרונומים. שילמנו 6 איש כ1500 ש"ח, לא ממליץ בשום אופן !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam Aviv - תמונה
Adam Aviv מבקר מתחיל
יחס אישי ואוכל מעולה!
4.8
17/11/12

לרבים מהסועדים שלנו היו מגבלות תפריט בריאותיות שונות ומשונות. זכינו ליחס נפלא ומתחשב מהמלצרית, ומהשף תומר בכבודו ובעצמו שהגיע לראות איך מתמודדים ומשנים את התפריט בהתאם לצרכינו. גם צח,... האחראי על ההשקייה דאג לנו באופן אישי, עם משקאות מותאמים. האוכל היה מושלם וזכינו לערב נהדר! אסירי תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mira - תמונה
mira 8 ביקורות
מסעדת יפו ת"א
2.8
09/11/12

פער בלתי נתפס בין תמחור שערורייתי לתמורה סבירה ולא למעלה מזה. בילינו ביום ההולדת של אימי וביקשתי מראש שחיים כהן יגש אליה על מנת לברכה. צוות המסעדה נתן לי להבין שהענין יטופל, וזו הסיבה... היחידה שהגענו לשם דווקא. שילמנו 200 ש"ח לאדם, ללא יין וללא מנה ראשונה לאוכל שהיה לא יותר מטוב, ומנות קטנות ובלתי משביעות. חיים כהן לא טרח להגיע. אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז מבקר מתחיל
אוכל בינוני מינוס ומחיר בשמים
1.8
28/10/12

מנות קטניות, לא טעימות במיוחד, מחיר שערורייתי. הזמנתי פילה בקר (מחיר 170 ש"ח)ת מידת עשיה מדיום, הגיע וול דאן ויבש. לאחר שביקשתי שיחליפו לי אותו, ניסו בכל מיני דרכים לשכנע אותי לאכול... אותו (אולי נחתוך לך אותו לרצועות דקות). ואז אמרו לי שייקח 25 דקות להכין אחד חדש. לאחר שאמרתי שאני לא מעוניין, פתאום אפשר לעשות את זה תוך 8 דקות. בפועל זה הגיע לאיר 15 דקות. המנה אכן הגיע הפעם מדיום, אבל גם כמדיום זה היה אחד הסטייקים הפחות טובים שיצא לי לאכול (שדרך אגב אכלתי אותו לבדת לאחר שכל חבריי בשולחן סיימו את המנה שלהם). לסיכום - ארוחה לארבע עלתה למעלה מ 1000 ש"ח, לא טעימה במיוחד ולמזלנו הזמנו מספר פוקצו'ת כך שהצלחנו לשבוע. מאוד לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lital Gerassi - תמונה
Lital Gerassi 2 ביקורות
מאכזב - לא נחזור
1.5
24/10/12

אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו - הלכנו למרות שראיתי ביקורות בינוניות. חיכינו 40 דקות למה ראשונה (רביולי גבינות עיזים) שהיתה יקרה, קטנה מוגשת בצורה עלובה ביותר והכי גרוע - הרביולי לא היו... מוכנים!!! לאחר מכן חיכינו למנה העיקרית (מנה זוגית של צלעות טלה) שוב זמן שערורייתי של 50 דקות. המנה היתה טעימה אבל בהחלט לא מספיקה לזוג רעב. 400 שקל ויצאנו רעבים ומאוכזבים. אכזבה אכזבה אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה