נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
מרמים את הלקוחות
1.5
14/09/13

הזמנתי סטייק פריים ריב, אפילו שידרגתי ל750 גרם, קיבלתי סטייק עם אולי 300 גרם בשר והשאר עצם. המלצרית שהייתה לא נחמדה וקשוחה עם כל השולחן מרחה אותנו ואמרה לי ״זה מה יש״ אצלנו שוקלים את... המנה עם העצם ולפעמים זה נראה קטן יותר. בקיצור לא ממליץ, חוויה רעה. חבל כי הנוף שם יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Varda - תמונה
Varda 7 ביקורות
מעולה!!!
4.3
24/07/13

מסעדת קצבים - כשמה כן היא! הנתחים שהזמנו היו מעולים, השירות מצויין. הנוף מדהים. לא זול, אבל שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanitlir - תמונה
hanitlir מבקר מתחיל
פשוט טעים!!!
4.5
24/06/13

הזמנו את הנתח המיוחד שהמליץ המלצר ולא נמצא בתפריט, נראה לי קודה ביף (ולא, לא קובה ביף). זה נתח גדול של מעל קילו כולל עצם. פשוט מעולה, והוכן בצורה מדהימה... הקינוחים היו סבירים, חסר... לדעתי איזה קינוח שוקולד טוב ואיכותי שמתאים לרמת המסעדה הגבוהה (ולא סופלה - די עם זה כבר!).

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 4 ביקורות
רוצו לשם ולא חבל על הזמן!
4.8
17/05/13

אינני יודע אם היה פה צירוף מקרים סינגולרי, אבל החוויה שלנו ב"דוריס קצבים" הייתה לא פחות ממושלמת! כל מה שהוגש היה טעים, הסטייק שלי היה עשוי בדיוק טוב (לאחר המלצה של המלצר) דיווחים... מהסטייק של אשתי וההמבורגרים של בני ובתי היו בהתאם, התוספות מעולות, אפילו סלט ירקות פשוט היה טרי ומעולה, ביקשנו (וקיבלנו ללא היסוס) צ'יפס "מחוץ לתפריט" לבן האוטיסט שלי וגולת הכותרת - מלצר "גזור ושמור" כתבנית למלצרות נכונה! כמו כן יש להם דיל מיוחד של "יין הבית" בו שילמתי 20 ש"ח וקיבלתי מילוי ללא הגבלה (3 כוסות הספיקו) מעולה מעולה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
30/03/13

הגענו מהצפון הרחוק עם הרבה תקוות וקיבלנו אכזבה גדולה מקום יפה מנות דוגמא במחיר מפוצץ תוספות במרכז השולחן לארבעה המספיקות לאחד ולמרות שנאמר שיהיה תוספת היא לא הגיע פעם אחרונה לא מומלץ... 420 שח לזוג על כלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירד  - תמונה
עירד 18 ביקורות
דוריס כבר לא אותה גברת
3.3
18/02/13

בחצי שנה האחרונה יצא לנו לשבת פעמיים בדוריס קצבים רמת הנדיב הפעמיים האחרונות היו מאכזבות ביותר באותם הפעמיים הבשר היה מתחת לכל ביקורת בפעם הראשונה פיצו אותנו בזמן הארוחה בנתחון נוסף... של סינטה ששיפר אח במעט את האווירה ובפעם האחרונה זכינו לקבל שתי מנות דגל שהיו עשיות הרבה מעבר למה שביקשנו ולמה שצריךונותרו כמעט שלמות בצלחת. "פיצוי" בדמות מנה אחרונה ללקוחות קבועים הוא סוג של לעג לרש מנהל המקום שקיבל מאיתנו את ההזמנה וגם שהבחין בכך שהמנות לא תקינות לא חשב לבטל את החשבון ו \ או להזמין אותנו בפעם הבאה על חשבון הבית יש לציין כי נסיון העבר בדוריס גם ת"א וגם בנדיב היה מצויין ואין ספק שהפעמיים האחרונות הותירו טעם רע שרות ברמה של 4 כוכבים רק בגלל הברמן החביב ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
מעולה מעולה
3.5
06/02/13

מקום מעולה..יקר אך טעים..מומלץ לחלוק מנות-אנחנו אכלנו המבורגר-שהיה מעולה וגם הפרגיות הסטייק היו מצויינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
טעים..
3.8
23/01/13

היינו בדוריס קצבים ביום הבחירות האחרון. בגלל שכולם יצאו לטייל היה ממש מפוצץ ולכן למרות שהזמנו מקום לקחת מספר דקות להכניס אותנו. המסעדה הייתה מאוד לחוצה. אבל.. הסטייקים היו עסיסיים... ביותר- הפילה ממש מומלץ. ולמרות שהיינו צריכים להזכיר למלצרים שאנחנו קיימים ולהזרים לנו לשולחן את התוספות שמגיעות לנו, נסלח להם כי ביום רגיל אני חושבת שזו יכולה להיות מסעדה ממש מצויינת. האוכל מאוד איכותי ורואים שהם מבינים בבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
היינו ונהננו!!
4.8
03/11/12

הגענו לדוריס בשבת בצהריים. הזמנו לשולחן: פרגית, סטייק אנטריקוט, סלמון. העיקריות היו מושלמות... הפרגית סוף הדרך!!!! הבצל שמגיע עם המנות לא מוכן הייטב זה הדבר היחידי שלא היה טוב... הסלטים... היו סבירים, הלחם נחמד. השירות היה ברמה גבוהה! הבירה והיין מעולים! חוויה! כמובן שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 2 ביקורות
חווית בשרים ושירות מעולם אחר(ביקור 25\8\2012)
5.0
26/08/12

אנו קרניבורים אמיתיים ולכן אשתי הפתיעה ליום הולדת עם הזמנה למסעדה זו:קיבלנו את פנינו בחיוך ואף דאגו להוריד וילון כך שלא תהיה עלינו שמש(עוד מבלי שביקשנו),ולעניין-לפתיחה הוזמנו 5 מאזטים... עם לחם הבית:אחד יותר טוב מהשני וניכר שחומרי הגלם טריים ונבחרו בקפידה.לעיקרית הוזמן סטייק אנטריקוט ושיפודי פילה-ללא ספק הבשר הטעים והאיכותי ביותר שאכלנו-אין דברים כאלה!!!!מנהל המסעדה עובר בין שולחנות כל הסועדים,מציג את עצמוׁ(אם זכור לי נכון שמו יואב) ומבקש לקבל משוב על האוכל,כששמע כי אשתי חוגגת לי יום הולדת -מייד פינק במשקה על חשבון הבית-חשוב לציין את השירות המצויין שקיבלנו מהמלצרית(שלצערי אינני זוכר את שמה) וקבלת הסבר וייעוץ מקצועי ואדיב לגבי כל מנה שהתלבטנו להזמין. בסוף-איך לא:אספרסו וסיגריה במרפסת החיצונית בחוץ-ולסיכום-בשר הכי טוב שיש,שירות ברמה שעדיין לא ראיתי-תוסיפו לזה נוף משגע ואויר משכר והרי יש לכם מקום מושלם-תהנו....

עוד פרטים
הוספת תגובה