נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
חוויה ושירות נפלא
4.3
12/02/17

ברצוני להודות לסתיו מנהל המשמרת על היחס והשירות הנפלא . קצת היה ערבוב של מנות אבל הכל נפתר בצורה הטובה ביותר ולשביעות הרצון שלנו . היחס החם והשירות שווה הכל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
אני כבר לא אוכל אצלכם
1.5
07/01/17

דוריס - אתם על הפנים הגענו בשעה 8 בערב התיישבנו כאשר רק 5 שולחנות היו מאוכלסים במסעדה כולה , 5 מלצרים ובכל זאת חיכינו וחיכינו וחיכינו , אחרי 20 דקות כשקמנו ללכת המארחת חזרה אלינו... ולשמחתנו סוף סוף הגיע מלצר. אחראי המשמרת (סתיו) אף דאג לפצות אותנו במנת פטריות (29 שח - עוד נחזור אליה ) על חשבון הבית כפיצוי על ההמתנה . המנות הראשונות הגיעו מהר והיו טעימות אבל רק אחרי יתר מרבע שעה הגיעו תפוחי האדמה (קרים) ואחרי עוד רבע שעה הבשר . א כ ז ב ה !!! נתח הקצבים היה צמיגי ובמנה השנייה היה יותר שומן מבשר .ביקשנו רוטב צימוצרי,פעמיים , שלא הגיע עד היום . התבאסנו , ויתרנו על קינוח וביקשנו חשבון , כמובן שחייבו אותנו על מנת הפטריות. האמת פה נשברנו , שילמנו ויצאנו . דוריס קצבים זכרון - אותנו בתור לקוחות הפסדתם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
הטעם של הבשרטעים מאוד המחיר של הדיל סביר.
3.8
17/11/16

הגעתי עם בני החייל לרוסטרי של מסעדת דוריס ,אני הזמנתי כריך עם חזה בקר וקיבלתי גם ציפס ובירה ובני הזמין נקניקיה עם כרוב וקיבל ציפס ובירה, כל מנה ב49 שח, הכריך טעים מאוד, הבשר רך ובעל טעם... מעושן ומלא בשר, הציפס רגיל לחלוטין והאמת שמקלקל את כריך הבשר בפשטות וחוסר הטעם שלו, הבירה צוננת וטעימה. היה לי את האפליקציה החדשה שלהם וקיבלתי בחינם רום עם קולה, נחמד. סהכ האוכל טעים מחיר קצת יקר אך יחסית סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irina - תמונה
Irina מבקר מתחיל
שווה לבקר ולאכול
5.0
21/10/16

האוכל טעים השירות מהיר והמחיר משתלם. הילדים אהבו גם את הציפס וגם את הסטייק. אוירה של מסעדת יוקרה. על 4 מנות סטייקים שתייה (ללא יין) ותוספות שילמנו 340 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר בימי חול
3.3
07/07/16

סה"כ סביר, כמות הבשר גדולה אך המחיר קצת גבוה, האוכל טעים, האמבורגר היה קצת מפורר אך כנראה בגלל נתחים שונים שנתחים דווקא הכריכים טעימים אם כי כמות השומן בבשר פשוט ענקית. כשמגיעים לגזרת... הבשר המחירים בשמיים ומתאימים לעשירון העליון אך הסנדויצים והאמבורגר בימי חול המחיר שפוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 18 ביקורות
הקצבים בדוריס צריכים להשתפר
2.8
06/07/16

צהריים במסעדת בשרים. מודיעים לך שאין אנטרקוט מיושן (ולכן לא מומלץ) ואין נתח קצבים. הזמנו שפודי פילה וסטייק סירלוין. את שניהם בקשנו מדיום. השיפודים הגיעו קצת שרופים וכמובן בלתי לעיסים... והוחלפו בעצת האחראי לאחרים שהפעם היו ממש חיים..(האיש על הגריל לקח מקדם בטחון ). אחרי שהייה על המחבת הלוהט הם השתפרו . הסירלוין היה די יבש ודי בינוני בטעמו. הקינוח ממש טעים. בקיצור, לא משהו הבשר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 5 ביקורות
לא!
2.0
13/08/15

פוטנציאל לא ממומש... רחוק מזה. המיקום של המסעדה בכניסה לפארק גן הנדיב מעולה, אבל אין זכר לנדיבות במסעדה הזו. החל מההתעלמות של המארחת בכניסה שהייתה עסוקה בלקשקש בנייד עם חבר או חברה,... המשך בגודל המנות והלחם וכלה ברצון או באי הרצון של האחראי במקום לעזור במקרה וצצה בעיה. והבעיה שלנו צצה מהר מאוד בדמותן של צרעות מעופפות שהופיעו ביחד עם המנות העיקריות ולא איפשרו לנו לאכול... הבן שלי זנח מפחד את ההמבורגר שלו וגם אני נאלצתי לוותר על המנה שלי לטובת הצרעות. ביקשנו להכנס פנימה (הזמנו מקום על המרפסת) אך נתקלנו בסירוב בטענה שאין מקום. ד"א, חלל המסעדה הסגור מסריח מריח הבשרים הנצלים... נאלצנו להזמין חשבון... השארנו טיפ למרות עגמת הנפש והקיבה ועזבנו את המקום באמצע האוכל. כבר חווינו כל מני אכזבות קטנות ממסעדות אך תמיד דאגו האחראיים לפצות אותנו או לפחות להתנצל על הבעיה שנוצרה. בדוריס ידעו שיש בעיה עם הצרעות הללו אך לא דאגו ליידע אותנו מראש וגם לא הציעו לפצות אותנו ולו בקינוח קטן או משהו... חבל. לסיכום: המקום נחמד בגלל הנוף. האוכל יקר מאוד ובינוני ומטה באיכותו. היחס של המלצרים אדיב עד שצצה בעיה. אם כבר הגעתם לעליות של זכרון יעקוב כנסו לעיר. יש שם מסעדות טובות בהמון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.0
01/08/15

הגענו אתמול בערב למסעדה ארבעה אנשים. בהמלצת המלצרית הזמנו פלטת בשרים בגודל 1.3 ק"ג של נתחי אנטריקוט וסינטה במחיר 570 ש"ח. קיבלנו פלטה של אולי 5 חתיכות פרוסות עם עצם גדולה. בפלטה היו... אולי 600 גר' בשר נטו שכמובן לא מדגדגים רעב של 4 מבוגרים. המלצרית ואחראית המשמרת טענו כי היות והנתח פרוס אולי נראה לנו כי גודל המנה קטן יותר. בנוסף הזמנו בקבוק יין שלא הגיע... להגנתם של צוות המסעדה ניתן לומר כי ראו את האכזבה על פנינו והוציאו חתיכה קטנה נוספת של אנטריקוט "על חשבונם" וכן נתנו לנו שתיה חמה וקינוח אחד על חשבון הבית. התוספות והקינוחים היו לא יותר מסבירים. בסך הכל אכזבה גדולה, התמורה אולי הכי נמוכה בין כמות למחיר שנתקלנו בה ובהחלט לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 8 ביקורות
אוכל ושירות מצוין
4.0
06/07/15

ביקרנו במסעדה ביום שישי בערב. המלצרית היתה מאוד נחמדה, מקצועית ואדיבה. המנות הגיעו מאוד מהר. הזמנו פריים-ריב שהיה עשוי מצוין, בשר טלה שהיה מעולה ותוספות שהוגשו בצורה נדיבה מאוד בקיצור... אחלה חוויה, מאוד מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איגור - תמונה
איגור מבקר מתחיל
ארוחת יום העצמאות
1.8
24/04/15

החלטנו לחגוג את יום העצמאות בדוריס שבזכרון. למרות שהזמנו את השולחן מספר ימים מראש קיבלנו שולחן לזוג אשר ממוקם מול המטבח, איזור שבו כל הזמן רועש, ויש ריח של המטבח. כמובן נאלצנו לדרוש... לעבור מקום. בהמשך חיכינו רבע שעה כדי לקבל יחס מאחד המלצרים למרות שראינו שולחנות מסביב עם שני מלצרים. המנות הראשונות הגיעו מהר - קרפצ׳ו וסלט עשבי תיבול. הקרפצ׳ו היה טרי וטעים, הלחם לצד קרפצ׳ו היה בכמות נדיבה אך זה היה סתם בגט חתוך, לא נראה אפוי במקום אלא קנוי. סלט עשבי התיבול היה מאכזב, נענע ופטרוזיליה חתוכים גס עם ממש קצת בורגול וכף יוגורט. לא להזמין! העיקריות גם הגיעו במהירות סבירה - המבורגר וסטייק אנטרקוט 250 גרם. ההמבורגר היה טעים. אבל חוץ מרוטב אייולי לא קיבלנו שום רוטב נוסף. אנטרקוט היה מדיום כמו שביקשתי. ביקשתי אותו דק אבל חלק הנתח היה עבה מדי לכן ביקשתי לצלות אותו עוד. הצלחות לעיקריות הגיעו רטובות, אפילו לא התאמצו ליבש או לנגב אותן לפני שמגישים על השולחן. חלק מהקינוחים לא היה בתפריט. הזמנו עוגת ביסקוויטים. היא הייתה טעימה מאד. אבל אני מצפה במסעדה לקבל קינוחים יותר מתוחכמים. חשוב לציין שהמלצר היה אדיב מאד. החשבון היה באיזור 350 ש״ח. טיפ 40 ש״ח. השירותים לא היו נקיים מספיק. השולחן היה על שמי, איגור בשעה 01:00

עוד פרטים
הוספת תגובה