נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

נח - תמונה
נח 3 ביקורות
אכזבה
2.0
23/04/15

המליצו, אז הזמנו מקום ובאנו. היה מלא עד אפס מקום, השירות היה חביב... אבל זה הכל. הבשרים 4 מנות עיקריות, היו ממש לא עשויים כראוי וכמעט בלתי אכילים, רטבים, אינם בתפריט המקום (כנראה בגלל... טעמם ״המשובח״ לכאורה, של הבשרים) והחוצפה הקשה מכל: גביית סך 45 ש״ח בעבור חליצת יין !!! (אפילו בתל אביב לא מעיזים לדרוש סכומים כאלו) אז... היה רע, מאכזב וכנראה שלא נגיע פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gaby - תמונה
gaby 5 ביקורות
נחמד ומקצועי
4.3
15/03/15

היינו 4 אנשים חיכה לנו שולחן ב1430 בשבת. הזמנתי סטייק ניו יורק 400 גרם ,שני המבורגרים ,סלט בולגרית ,בקבוק יין בקבוק קולה , וופל בלגי ו3 אספרסו. סהכ 440 שקל . סביר לגמרי. השרות טוב ומהיר... הבשר טוב. תוספות לא רעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
חגיגת יום הולדת
4.0
11/01/15

אתמול חגגתי יום הולדת עם המשפחה, 13 מבוגרים ו2 פעוטים. השרות היה אדיב ויעיל והשולחן הוכן בשבילנו כפי שביקשנו. המזטים שהוגשו בתור פתיחה היו נחמדים ולא מעמיסים. הזמנו בקבוק יין שיראז אדמה... שהיה טוב. לאחר מכן הזמנו סטייקים. כל הסטייקים שהגיעו היו נדיבים בגודלם, עסיסיים וטעימים. גם רביולי פסטו שהוגש לצמחונית שביננו ערב לחיכה. הוגשו יחד עם הבשרים גם תוספות שכל פעם הוחלפו לאחר שנגמרו ללא תוספת תשלום. לאחר מכן הזמנו קינוחים. בלטה העוגה השוויצרית שהייתה מצוינת. גם הופל בלגי, הסופלה והקרם ברולה היו טובים מאוד. המחירים לטעמי היו סבירים. סה"כ 2050 שקל לכל הארוחה. בהחלט נחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dubie Dunietz - תמונה
Dubie Dunietz 4 ביקורות
בשר משובח- שירות מצויין
3.8
10/08/14

הבשר המוגש במסעדה משובח והשירות מצויין: אדיב ויעיל. בשבת המקום קצת רועש, ילדים מסתובבים וזה מעיב במקצת. המיקום מעולה: יחד עם ביקור ב"גן הנדיב" ליד זכרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 5 ביקורות
שישי ערב. ארוחה משפחתית
3.8
14/06/14

הגענו בחשש מה אחרי שקראנו כמה חוות דעת לא משהו. לשמחתי היה שירות טוב ויעיל. המנות הגיעו מהר וביחד. לא הכי זול, אבל טעים. אפשר היה למלא מחדש את קערות התוספות ללא תוספת. מים קרים הגיעו... פעמיים והסכו"מ ומפיות הוחלפו במעבר לעיקרית. היה מוצלח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal Hahmon - תמונה
Gal Hahmon 18 ביקורות
יקר ומאכזב
2.5
22/04/14

הגענו לאכול במסעדה אחרי שהכרנו את השם הטוב שלה. היינו שלושה זוגות, ילד אחד ושני תינוקות. את המחירים היקרים אפשר לראות בתפריט אבל השירות היה אדיש. שכחו את אחת המנות ואז הביאו אותה עשויה... מדי. כשביקשנו לתקן הביאו אותה עוד יותר עשויה ממה שהייתה. את התוספות הניחו במרכז השולחן ומילאו רק לקראת הסוף כשאנחנו ביקשנו. המלצרים ואחראי המשמרת נתנו תחושה ש"עושים לנו טובה". לא התנצלו על המנה החסרה ובטח שלא פיצו. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבעת עדה - תמונה
גבעת עדה מבקר מתחיל
מאכזב לא אחזור בקרוב
1.0
13/02/14

כלקוחה נאמנה של המסעדה והקצביה אני חייבת לאמר שהיום החלטתם לוותר עליי. לחמניה שרופה,רוטב איולי כשביקשנו בלי ,קינוח שרוף!! לאחר שהערתי בפני האחראית הרגשתי ננזפת!!!לכולנו יש ימים פחות... טובים התנצלות כנה ואמפתיה היו גורמים לתחושה טובה יותר. אעדיף לבלות במקום שבו אחוש רצויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilana.va - תמונה
ilana.va מבקר מתחיל
מאכזב ואפילו מרגיז
1.0
09/02/14

הגענו למסעדה עם ההמשפחה שלי ועוד חברים. ההמבורג של 200 גר' היה פיצי ומיובש, לעומת זאת במנות ילדים ההמבורגר היה גדול והבשר היה נא. גיליתי את זה רק קצת מאוחר. הבשר של ההמבורגר היה מלוח... מדי. המלצר אמר שישים את כל התוספות של המנות במרכז השולחן. הוא הביא שלוש קערות קטנות כך שלא ידענו איך לחלק אותם בין 4 מבוגרים. אחרי שהתלוננו על גודל התוספות נאמר לנו שאפשר היה לבקשר והיו מביאים לנו עוד. הצ'יפס של מנות הילדים נראה כמו שאריות של תפוח אדמה לא מקולף. זוג החברים הזמינו פילה, הבשר היה יבש מאוד. הזמנתי קןקן מים ואחרי בקשות חוזרות המיים הגיעו כמעט עם החשבון. אחרי שהתלוננו קיבלנו קפה על חשבון הבית. ממש לארג'ים. פשוט בושה... והמחיר כמובן של מסעדת יוקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 4 ביקורות
מאכזב, ממש לא דומה לראש פינה
2.5
04/01/14

בשר עשוי לא נכון, שרות רע. אין מפיות על השולחן, תוספות מגיעות בפינצטה, חלק מההזמנה נשכחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
NaniNeni - תמונה
NaniNeni 5 ביקורות
הגענו עם ציפיות גבוהות והתאכזבנו..
2.5
17/10/13

נתחיל בזה שהזמנו מקום ל-7 וחצי והכניסו אותנו בעשרים דקות איחור. המלצר לא שלט בתפריט וכשביקשנו עצות ניכר שחסרה מקצועיות. מבחינת האוכל - הבשר היה חביב (אך לא יוצא דופן, התוספות ממש... מאכזבות, חסרים רטבים וטעמים (למשל צ'ימיצו'רי שלרוב משדרג את הבשר). בקיצור, די מאכזב, ולטעמי לא שווה את המחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה