נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

רון - תמונה
רון 5 ביקורות
למה יש תפריט?
3.0
29/07/12

חגגנו יום הולדת משפחתי בדוריס זכרון ומראש וידאנו בתפריט שיהיה גם לאכול לאלה שלא מתלהבים מבשר. מבין שני הדגים שיש בתפריט אחד נגמר ומהשני היו 2 יחידות. המגמה המשיכה במנות האחרונות ששם גם... חלק גדול מהמנות פשוט נגמר. מדוע זה צריך להיות כך בשבת בצהריים? לסיכום הבשר היה בסדר (ולא מעבר) והקינוחים שלא נגמרו היו בסדר. ציפינו ליותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 9 ביקורות
המנה הבשרית הכי טובה שאכלנו
5.0
09/06/12

יום חמישי שעת אחה"צ עצרנו אישתי ואני לארוחת צהריים מאוחרת בדרך לסופ"ש בצפון, לא ציפיתי לכזה אוכל מעולה, קיבלתי צלע מעושנת ענקית, עסיסית וטעימה באופן יוצא מהכלל שאני פשוט לא זוכר שאכלתי... בעבר (ותאמינו לי אכלתי), גם הפילה של אישתי היה טעים ביותר, כך גם הסלטים, והכל בהגשה נעימה ומקצועית. מחיר הוגן ביותר ואין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פינחס - תמונה
פינחס מבקר מתחיל
אוכל רע ומפח נפש
1.5
26/05/12

ב 26.5.2012 החלטנו לחגוג יום הולדת במסעדה שסברנו כי היא משובחת משום המוניטין ובשל המחירים הגבוהים ,הנחנו שהיא לכל הפחות סבירה. הינו 4 סועדים וילד וכל המנות ללא יוצא מן הכלל היו,... לטעמינו , גרועות להפליא. הזמנו סטיק פילה , דג דניס , סטיק פרגית , ועוד. הארוחה הייתה כישלון ואכזבה צורבת. הצוות היה חביב והשתדל מאוד לסייע אך לא ניתן היה לפצות על עגמת הנפש (חגיגה משפחתית שעסקה ברובה בטעמן הרע והמאכזב של המנות) והאכזבה . חבל שלא התייחסתי ביתר רצינו ת לביקורות שנכתבה על דוריס קצבים. אילו עשיתי זאת הייתי חוסכת כסף זמן ועגמת נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 2 ביקורות
אוכל מדהייים שירות מעולה
4.5
27/04/12

אתמול היתה הפעם הראשונה שפקדתי את המקום חייב להודות שמעבר לאווריה המצויינת והשירות המדהים שלמרות שהיה לחץ במסעדה קיבלו אותה בחום גם ללא הזמנה והיו מאוד אדיבים ונחמדים קיבלתי סטייק פילה... עשוי בצורה מושלמת קצת קטן וקצת יקר אבל בהחלט שווה מאוד וטעים בצורה מפחידה אני בהחלט ישוב לשם בקרוב הפעם למנה גדולה יותר נ.ב הסלטים מעולייייםםם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy 2 ביקורות
במבחן עלות מול תמורה ציון נכשל
2.5
10/04/12

הינו שתי משפחות לפני כמה ימים, הכל בסדר גמור עד שהגיעו המנות. סטייק ניו יורק עולה שם 129 שח, המון עצם וקמצוץ של בשר שגם הוא לא ממש טעים, מנת ילדים עולה 50 שח ומקבלים שניצל מיקרוסקופי... מעט מאד צ׳יפס וכוס קטנה של מיץ, אכזבה מרה מאד והרגשה שרימו אותנו, אין צדק חברתי בדוריס והם כמו מסעדות יקרות שלא מעניקות תמורה נאותה מאמינים ויודעים שהפראירים רק מתחלפים, לכל אותם אלו שמוכנים לשלם כדי לאכול טוב ואיכותי אני ממליץ להתרחק מהמקום! נ.ב על תוספת לחם שזה בעצם 2 מצות שבורות לחצי לא התביישו שם ולמרות שסך שולחננו חצה את ה 800 שקלים גבו על תוספת עלובה זו 6 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
13/02/12

הלכנו אתמול לחגוג וולנטיין מוקדם. המקום יפה ומרשים אין בכלל ספק, אבל מהרגע שהתיישבנו הבנו שכגודל הציפיה כך גודל האכזבה. ביקשנו להזמין את יין הבית - נגמר יין הבית (השעה היתה 20:30... והמסעדה ריקה...). אז הזמנו בירה ובשר כמובן. הבשר היה ממוצע. לא משהו שאפשר להתפנק עליו ולרוץ לספר לחבר'ה. השירות היה חובבני, וכוס התה שקיבלנו לפיצוי היתה מעליבה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא אלקין - תמונה
גיא אלקין מבקר מתחיל
הכי טוב שיש!!!
5.0
07/02/12

חגגנו יום נישואין ורצינו לפקוד את הסניף בתל אביב.להפתעתנו לאחר מענה טלפוני קצר נאמר כי הסניף בתל אביב עובר מקום וכרגע סגור ללקוחות. הנחמדונת בצד השני הזמינה אותנו לזיכרון יעקב ולאחר... שכנוע קל מצאנו עצמנו בכביש החוף דוהרים לכיוון זכרון. הסניף יפה, מוקפד, אווירה מדהימה, הצוות נפלא ועקב הטרחה ויום הנישואין שלנו פינקה אותנו המנהלת כראוי. על הבשר אין בכלל מה לדבר . היה שווה את הספונטניות ובהחלט נחזור על המהלך שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל לוין - תמונה
מיכל לוין מבקר מתחיל
בשר מצויין = דוריס קצבים! שירות מצויין= סניף זכרון!
4.8
07/02/12

וואו!!! אין מילה אחרת לתאר , רצינו להתפנק בבשר משובח וקיבלנו המלצות רבות על הסנף בזכרון. בראשונות התענגנו על טיבון של טלה - היה מעולה!! ולעיקרית חלקנו פריים ריב זוגי שפשוט אי אפשר לתאר!... תודה לצוות הנפלא שהפך את הארוחה לחוויה וכמובן לאיילת המדהימה! בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
vale - תמונה
vale מבקר מתחיל
על הפנים
1.0
25/01/12

ביום ראשון האחרון 22/1/12 הזמנתי שולחן ל13 איש. חוץ מהמקום שנראה יפה וחמים, היה על הפנים, מלצרית חובבנית ,מחירים מופקעים והכי גרוע בשר לא טעים. ומנהלת משמרת שחוץ מלעשות רושם במראה שלה... לא עשתה כלום. אף אחד מ13 החברה שהיו לא יחזור למקום הזה. הרסו לנו את הערב שרצינו לחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Libit Evenpaz - תמונה
Libit Evenpaz 2 ביקורות
חווייה מושלמת...!
4.5
11/12/11

חגגנו ביום שישי בערב את יום הנישואין ה 40 של ההורים שלי ב"דוריס קצבים" בזכרון, ורציתי לשבח אתכם על מסעדה יפהפייה, אוכל משובח ובעיקר על צוות עובדים מופלא שהפך את החוויה שלנו לחוויה בלתי... נשכחת. איילת - אחראית המשמרת ויחד איתה נועה המדהימה ונופר המתוקה ועוד כמה ששכחתי את שמן, דאגו לכך שהערב שלנו יהיה מושלם. נהנינו מכל דקה וכל ביס. פשוט תענוג צרוף.... תודה לכם על ערב מיוחד במינו, אנחנו בטוח נחזור שוב.... משפ' אבן פז

עוד פרטים
הוספת תגובה