נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

אילת - תמונה
אילת 2 ביקורות
תענוג צרוף
4.8
14/11/11

הזמנו מקום ליום שישי בערב.הגענו בזמן המסעדה היתה מלאה,אך שולחן חיכה לנו ללא המתנה -השירות היה סופר מקצועי אדיב .חלקנו הזמנו בשרים במשך להמלצות-היה טעים .הזמנו גם דג פורל בתנור-מעדן.מנות... גדולות טעימות טריות ומשביעות.ממליצים בחום.גם המקום קסום ואסתטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peter - תמונה
Peter 6 ביקורות
4.3
18/03/11

מזמן לא אכלתי כל כך טוב - מאוד מאוד טעים ובאווירה ממש נחמדה. ישבנו על הכשאות הגבוהים ליד הדלפק, עם כל צוות המסעדה מולנו, יכולנו להחליף מדי פעם כמה מילים עמם, מה שנתן לנו להרגיש מאוד... נוח, והכל זרם בסבבה, ועם האיכות המעולה של האוכל סגרנו אחלא יום. Highly recommended!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gazoz - תמונה
Gazoz 2 ביקורות
2.7
19/01/11

הזמנו שלוש מנות בשר ודג. הבשר היה מאכזב , לא עסיסי וכנראה לא מיושן מספיק. הדג היה יבש למרות שהיה ספוג בשמן. מנות אחרונות ברמה נמוכה. והשורה התחתונה - מאוד יקר יחסית למה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
04/01/11

באנו חמישה אנשים לארוחת צהריים. האוכל מצויין - טעים במנות גדולות.השרות יעיל ואדיב. המקום עצמו יפה עם נוף מיוחד. היה תענוג ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
28/11/10

היינו בשבת המסעדה הייתה מלאה!!! האוכל והשירות היו מעולים דגמנו צלע עגל וניו יורק הקינוחים היו מגוונים פעם ראשונה ולא אחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/11/10

ביקור שני לאחר שבפעם הראשונה התאכזבתי הן מהבשר והן מסכיני ה"סטקים". החלטתי לתת למקום הזדמנות נוספת אך גם הפעם התאכזבתי הן מהבשר והן מהשירות הסכינים הפעם חתכו היטב. חיכינו הרבה זמן בין... המנות. מלח ופלפל שהינם פריט בסיסי שאמור להימצא על השולחן לא היה וכשביקשנו, הגיעהגיע רק לאחר שסיימנו להאבק בבשר שלא היה מוכן. הבשר הגיע קר, היתה הרגשה שלא נצלה על הגריל אלא רק חומם. לא נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
31/10/10

סטייק הפורטר שהזמנו( 750 ג') היה מיובש ונראה כסוליה שהושארה בחוץ שעות ארוכות וחוממה. לא ניתן היה אפילו לנעוץ בו מזלג. האחמ"שית לקחה אותו חזרה באמירה שאינו ראוי למאכל. במקומו הובא לנו... סטייק אחר קפוא עדיין במרכזו, וניכר היה שרצו להגיש במהירות בלי לודא שהמנה מוכנה. גליד הקרח נלקח ע"י האחמש"ית בחזרה ומאז נעלמו עקבותיה. למותר לציין שנותרנו רעבים. ואגב לא היינו היחידים בשולחן שהחזירו את הסטייק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
13/08/10

אין דברים כאלה כל המסעדות בארץ צריכות לאמץ את הרבה של הבשרים והשירות אומנם לא זול אבל שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
11/08/10

אוכל מעולהמנהל המשמרת רס"ר שרודה במלצרים משרה אוירה של לחץ על העובדים ועל האוכלים, רבת מלצרים שצועקת על המלצריותחיכינו שעה לאוכל אחרי שחיכינו חצי שעה למלצר שיגש אלינו - חברמלצר איתמר... חמוד ביותר ונותן שירות חביבפרוסות עגבניות לילדה בת שנתיים חויבו כמזט 3 ש"ח עד כמה נמוך אפשר לרדת

עוד פרטים
הוספת תגובה