נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

224 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

המבקרת - תמונה
המבקרת 3 ביקורות
מסעדה לא טובה. נקודה.
2.3
31/08/17

פשוט לא טוב, בשום היבט. החל בכך שאמרו לנו ערב לפני כן, כשהתקשרנו להזמין מקום, שאין צורך להזמין בצהרים. כשהגענו נאלצנו לחכות. והאוכל - היה פשוט גרוע. ההמבורגרים לא טעימים, הפוטטו צ'יפס... - הגרועים שאכלנו אי פעם, אפשר היה לזרוק ישירות לפח. שני הילדים הזמינו כל אחד צ'יפס - שלא הגיע בכלל ('כי הייתה תקלה במטבח', ועל זה הודיעו לנו רק לאחר כחצי שעה). ובכל זאת, ברוב חוצפתם, הם הכניסו את הצ'יפס לחשבון!!! רק כשדרשנו שיורידו, הואילו לא לחייב אותנו על קינוח אחד מתוך השלושה שהזמנו. זו חוצפה שמזמן לא נתקלנו בה. המסעדה הייתה מלאה מאוד, אלוהים יודע למה, והיינו צריכים לפנות למלצרים שעברו שוב ושוב עד שהמלצרית שלנו הגיעה לתת תפריטים. גודל המנות היה בסדר, אבל כחצי ממה שהזמנו נשאר על השולחן. שום מנה לא הייתה באמת טובה. גם לא הקינוח, שהיה בגדר סביר ותו לא. והמחיר? כמו במסעדות היקרות ביותר, אבל בתמורה הנמוכה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
משהו לא טוב מתחולל בממלכה.
2.8
11/08/17

משהו לא טוב עובר בממלכת דוריס קצבים. שאלתי בטלפון אם יש אסדו ואמרו שכן. הגענו ב7 בערב עם זוג חברים והפלא ופלא לא היה אסדו אז נאלצנו להזמין את דואט המעושנים. הבשר היה יבש והציפס שרוף וגם... לא כל המנה הגיע בבת אחת. המנה גם לא מרשימה וטעימה כמו מגש האסדו. היין שבקשנו לא היה אז לזכותם שדרגו לנו היין במחיר הקודם. הלחם הובא ללא מטבלים ורק כשביקשתי 4 פעמים נאותו להביא אותם רק שאז כבר לא נשאר לחם....גם הכרובית בטחינה הייתה מטוגנת יתר על המידה. רק המחיר גבוהה להחריד והשירות סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
1.5
25/06/17

22/6/17 יום שבת בצהריים ישבנו 8 איש והזמנו לאכול 7 אנשים קיבלו את הארוחה ואחד לא קיבל אחרי שסיימנו לאכול רק אז הוא קיבל את המנה שהזמין. הסטקיים שהזמנו לא היו תעמים וקשים התפוח אדמה לא... היה אפוי כראוי המחירים מאוד גבוהים יצאנו מאוד מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoga - תמונה
Yoga 4 ביקורות
שרות גרוע, לא נחזור!
1.5
22/06/17

שרות גרוע ביותר: היה צריך להזכיר מספר פעמים למלצרים להביא לנו מנות שהזמנו,.ההמבורגר הגיע שרוף מצד אחד. יש בעיה רצינית בניהול המקום. לא נראה לי שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 2 ביקורות
עדיף להשאר רעב
2.0
18/06/17

הגענו עם חברים והילדים כל מנות הבשר החל מהטבול ועד לטיפול בבשר היו חובבניות ברמה שמביכה גם דוכן מזון שכונתי אפילו השניצלים של הילדים הגיעו לא עשויים כראוי לשניצל. הקשים לשתייה שקבלנו... נחתכו לחצי מגודלם המקורי ובעת החשבון "בטעות" יצא לנו ארוחת ילדים נוספת מצד אחד מקצצים קשים מצד שני מנפחים חשבון יקר, לא מזמין, ובזבוז של זמן לא מומלץ נקודה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zeev - תמונה
Zeev מבקר מתחיל
אנחנו לשם לא נחזור וגם לא נמליץ .אכזבה??
1.0
13/06/17

היו לי אורחים מחו"ל רציתי להרשים אותם בחוויה בשרית . הזמנתי שתי מנות קרפציו חלק מהמנה היה דק ועשוי לפי המקובל וחלק מנתחי הבשר היו עבים ולא ניתנים לאכילה . כשהתלוננתי בפני המלצר הגיע... האחמ"ש ותשובתו היתה כך מכינים את זה אצלנו . הסברתי לו בנועם שתשובתו אינה במקום ולא יתכן שחלק מהמנה בסדר וחלק לא . כמו כן מיכוון שאנו יודעים מה זה קרפציו הזמנתי מראש שתי מנות. האורח שלי הראה לו נתח שניסה ללעוס ולא הצליח . האחמ"ש אמר אני אזכה אתכם לגבי מנה אחת ופינה אותה מהשולחן . המנות העיקריות הגיעו בהפרשים מאד גדולים בין הסועדים הדבר גרם לכך שחלק המתינו וחלק סעדו . אחד האורחים הזמין נתח קצבים במידה של מדיום קיבל את הנתח ריר . קראנו למלצר וביקשנו מידת עשיה מדיום הנתח הלך למטבח וחזר כעבור דקה כאילו לא נעשה כלום איתו.הבשר חי לגמרי הנתח נשאר בצלחת ולא נאכל.לקחנו אותו להאכיל את החתול שלנו . במהלך הארוחה הזמנו עוד כרובית ועד סוף הארוחה המאכזבת לא קיבלנו אותה. התשובה של האחמ"ש נזכה אותכם במנה . הסבר לאחמ"ש שלא מעניין אותנו הכסף מפני שבאנו להנות מארוחה אך לא היתה התייחסות לדברי .לפני שיצאנו המארחת שמעה שהתנצלתי בפני האורחים שלי ואמרתי להם שאתקן להם את החוויה בהזמנה נוספת למסעדת בשרים טובה מאד לימוזין ברמת ישי . היא לא הסכימה שנלך עד שרשמה את כל מה שעברנו בארוחה זו ואמרה שיחזרו אלינו . באמת כעבור כשבוע חזרו אלינו וסיפרתי את שעברנו . מעבר לקו הבחורה מאד התנצלה ואמרה אל תדאג אנחנו לא מוותרים על לקוחות ויחזרו אליך . עד כתיבת חוו"ד זו טרם חזרו אלי . בקיצור אכזבה אכזבה אכזבה במחירים שאתה נדרש לשלם בדוריס קצבים ניתן למצוא מסעדות שהשרות בהם הרבה יותר טוב . והאוכל הרבה יותר מוצלח .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Goldi - תמונה
Goldi 3 ביקורות
לא ברור לי באם אחזור שוב לשם.
3.0
10/06/17

בתור אחד שנהג לאכול רבות בדוריס קצבים ( סניף זכרון יעקב ) בצער רב אני חייב לציין שהפעם האחרונה הייתה מאכזבת מאוד, הזמנו סטייק פילה עבורי והמבורגר עבור רעייתי . והיה ממש גרוע, ומה שמאכזב... יותר שהשארנו ולא סיימנו את האוכל ( סטייק פילה...הלו.... ) ואף אמרנו לאחד המלצרים או מנהל המשמרת אני לא זוכר וזה לא הטריד אף אחד. ושוב בתור אחד שמאוד אהב ללכת למסעדה זו....ממה אכזבה...וחבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד וסביר במחיר.
4.5
05/06/17

חזרתי עם הילדים למסעדה והאמת עוד יותר טעים מבעבר, הכריך חזה בקר טעים בצורה יוצאת דופן ולווה בציפס ובירה בשבילי והכל ב49 שח בלבד, גם השווארמה טעימה באופן יוצא דופן וכשביקשתי תגבור של... ירקות נתנו לי, שירות חייכני אך צריך בשוקרטרי להגיע ולאסוף לבד את האוכל ולהביא לשולחן. גם הקינוחים הקטנים בצנצנת מאוד טעימים. משתלם מאוד וטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
רמת השירות בעייתית - כל היתר סביר
2.5
02/05/17

השירות גרוע ביותר. מנת הילדים הגיע ללא צ'יפס. מנה עיקרת הגיעה ללא תוספות ורק לאחר שלוש (!) בקשות הגיעו התוספות כשהבשר כבר התקרר. סלט הירקות כלל חסה רקובה (!). לקינוח הזמנו גלידה ולאחר... המתנה של למעלה מ-10 דקות ויתרנו עליה. מנהלת המשמרת הגיעה לשולחננו באמצע הארוחה וכשעדכנו אותה התגובה היחידה שלה הייתה: "ומעבר לכך הכל בסדר?"...

עוד פרטים
הוספת תגובה
משרדיה - תמונה
משרדיה מבקר מתחיל
נמשיך לפקוד
4.8
18/03/17

אוירה טובה.בשר ברמה גבוהה .שירות מעולה תודה מיוחדת למאי.מחיר סביר בהתאם למנות . חוש הומור של הצוות שהיה שותף לחוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה