נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מצויין
4.3
12/05/14

מקום מעוצב בצורה יוקרית עם שנדליאים מעוצבים בצורה חדשנית ומעניינת. פתוח 24/7 !!! ככה שתמיד אפשר להגיע גם באמצע הלילה באמצע השבוע! מקום מעולה! נהננן מכל שהותינו במסעדה. ממוקמת במקום... מקסים בנחלת שבעה שבמרכז ירושלים! מנות קטנות יחסית אך טעימות להפליא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orel - תמונה
Orel מבקר מתחיל
המקום הקבוע שלי
4.3
07/05/14

המקום הקבוע שלי ושל חברי כבר בערך שנתיים... השירות מדהים ומתחשב ואין לי אפילו תלונה אחת, עושים שם הכל כדי שהלקוח תמיד יהיה מרוצה. והאוכל.. הכי טעים שיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 6 ביקורות
מצויין מצויין מצויין!
4.5
16/04/14

אוכל: מעולה. מודה שלא יצא לי לדגום חלק משמעותי מהמנות בתפריט, אבל מאלו שכן - ואו. אחד ההמבורגרים הטובים שאכלתי. המסעדה: מתוקתקת ונקיה, נעימה מאוד, מלאת אווירה - והחלון לסמטאות קסום.... שירות: מושלם. צוות חביב אדיב ובקי במנות, תודעת שירות מצויינת. מחיר: לא זולה (אם כי לא יקרה בהגזמה) - אבל על איכות משלמים. אפשר לבוא עד 17:00, ואז יש 30% הנחה על כל התפריט - ואז המחירים סבבה לגמרי. פתוח 24\7, ומוגשים פירות ים מעולים!!! שזה כשלעצמו מעניק המון נקודות למסעדה בירושלים המתחרדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 16 ביקורות
מסעדה מושקעת מאוד אבל לא באוכל
3.3
01/11/13

מהרגע שנכנסנו למסעדה לא הפסקנו להתפעל - מהעיצוב החמים של המקום, מהאדיבות והמקצועיות של הצוות, מהשירות המיומן. התפריט נראה היה מפתה מאוד, מלא במנות שבא לנו לטעום אף למרות המחיר... הגבוה. אמרנו לעצמו שמקום שעושה רושם ראשוני כל כך טוב בטוח מוציא ממטבחו מטעמים. אבל התבדינו! לצערי, המנות היו קטנות, תפלות, לא מיוחדות ולא כל כך טעימות. באופן כללי הייתה תחושה שאין השקעה בחומרי גלם ומטבח - וחבל, שכן ניכרת השקעה רצינית מאוד בכל שאר התחומים במסעדה. אני הזמנתי את מנת נקניקיות החזיר ובן זוגי את נתחי הטלה בבישול הארוך (שלא ברור איך אפשר להפוך מנה כזו לתפלה וחסרת עומק -אבל מסתבר שאפשר). לצערי, אף על פי שכל כך התלהבנו מהאווירה הכללית של המקום, לא נחזור לשם, כי האוכל פשוט אינו שווה את המחיר הגבוה שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adiosh - תמונה
adiosh 5 ביקורות
אווירה רומנטית :)
3.5
24/09/13

מי שמחפש בית קפה נחמד לשבת בו מומלץ ביותר. המקום פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. אווירה רומנטית לאור נרות. המחיר סביר (מעט יקר) אבל האווירה במקום שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פולה - תמונה
פולה מבקר מתחיל
שירות מעולה אוכל טוב מאד
4.5
08/06/13

חיפשתי מקום להפתיע את אימי ליומולדת ה 79. רצינו מסעדה שתקבל אותנו ביבי עם 15-18 איש. השוואנו מחירים השוואנו יחס ותפריטים ובחרנו בZUNI שהיו הכי גמישים מההתחלה, הכי נחמדים ובסוםו של דבר... היה נהדר. הגענו כל המשפחה מרחבי הארץ מגיל 3-88-הם עזרו לנו להפתיע, עשינו טיפה רעש, והמלצרית שנתנה שירות סיגל היתה סבלנית למרות ששיגענו אותה, כל הזמן עם חיוך, באדיבות בלי להתבלבל-האוכל היה טעים מאד היו מאכלים שהתאימו לכל הגילאים והטעמים. תודה תודה ומאד ממליצה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 7 ביקורות
ארוחה נעימה
3.8
29/04/13

יבשנו ביום שבת האחרון 27.4.13 5 סועדים לארוחת שבת. נהננו מהאווירה הרגועה מהשירות ומהמאכלים שהזמנו. מרק הבצל והאנטריקוט היו מצויינים כך גם ההמבורגרים והמנות האחרונות. בשמחה נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה במסעדת הזוני
1.0
31/03/13

אני וחברתי ישבנו במסעדה היום ב 31.3.13 הזמנו קערת פירות ים ב120 שקלים . המנה אשר הגיעה הייתה עם טעם שונה ובעלת טעם לואי.קראנו למלצרית כדי לשאול אותה מה לעשות בנידון. המלצרית לקחה את... המנה למטבח ואמרה שהיא אינה יכולה להחליף לנו את המנה בטענה כי אכלנו יותר מחצי ממנה. אני וחברתי אמרנו שאין לנו בעיה לשלם את אותו סכום של המנה עבור מנה שונה לאור העובדה כי זו פשוט לא טעימה עבורינו. נגשה אלינו מנהלת המקום ששמה הוא ליאת ודיברה אלינו בטון מזלזל וציני. אנחנו ניסינו לדבר אליה בהגיון ולהסביר לה את המקרה. היא הייתה אגרסיבית ובוטה. עיקר מילותיה היו שהיא אינה רוצה להחליף את המנה בטענה שכניראה לא נתחבר לטעמי המסעדה. בזמן שהיא מסלקת אותנו מן המסעדה היא פינתה את כל שארי האוכל שהיו על השולחן אשר כללו לחם, פירה ומנת קרפצ'ו. הצענו שנשלם עבור האוכל אשר אותו אכלנו וליאת אמרה שהיא אינה מוכנה שנשלם עבור האוכל אלא רק שנצא מן המסעדה והוסיפה שכניראה אנחנו לא מתאימות ל"סטייל" של המסעדה. היינו בהלם מוחלט והרגשנו פחות או יותר שפשענו כי רצינו להחליף מנה אשר לא הייתה לטעמינו. הדבר החמור ביותר הוא שביקשנו את הטלפון של בעלי המקום והיא נתנה לנו מספר שגוי. חשוב לי לציין כי נפגענו עד עמקי נשמתנו מן היחס המזלזל והמשפיל. הסיטואציה בה אנו מדברות עם ליאת מנהלת המקום בנעימים בזמן שהיא מפנה את האוכל שלנו מן השולחן ומפצירה בנו לצאת מן המסעדה גרמה לנו לעוגמת נפש. אין ביכולתי לעשות דבר על הנעשה לי ואני מקווה לשפחות המילים הכתובות הללו יגרמו למשהו להבין כי היחס היה כל כך מבזה ומשפיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
naamavet - תמונה
naamavet 5 ביקורות
מקום לחזור אליו
3.8
02/08/12

פעמים רבות פקדתי את הזוני. אוכל מעולה ברובו ומפנק. השירות תמיד אדיב אם כי לפעמים איטי מעט. המחירים קצת גבוהים. חשוב לציין שמדובר באחת המסעדות הלא כשרות היותר טובות בירושלים. בסך הכל... ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 5 ביקורות
מדהים
4.8
14/07/12

פילה בקר ברוטב שמנת ברנדי פטריות מדהים, לא אכלתי פילה כל כך טעים באף מסעדה בתל אביב. קינוח פרנץ' טוסט עם רוטב שלקרוא לו "קרם פרש" זה פשוט לעשות לו עוול. כל כך טעים... תענוג, מסעדה שהיא... ליגה בפני עצמה בירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה