נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
אוכל טעים, שרות חמוץ
2.5
25/09/16

היינו בשבת בזוני, שבעה אנשים עם מקום שהוזמן מראש. המקום לא נגיש לנכים (קומה שניה עם מדרגות), שרותים נקיים מאד. המחיר לשבעה אנשים הגיוני ביותר, האוכל היה טעים מאד, מנות סבירות בהחלט.... הבעיה היתה בשרות- חיכנו זמן רב בין בקשה לקנקני מים לבין קבלתם, תריסים במקום שבורים, לכן השמש הפריעה מאד (והיה יום חם בהחלט), לא היה מספיק ממוזג. חיכינו למלצרים במשך זמן רב. האווירה, אי אפשר לומר רומנטית, מישהו החליט להגביר את הווליום של המוסיקה, כך שהאנשים במסעדה כולל אותנו, צרחו על מנת לשמוע האחד את השני, וללא הצלחה מול המצרים בבקשה להנמיך לרמה סבירה ולא מפריעה. לסיכום - אוכל טעים מאד, שרות ספציפי באותו היום - חמוץ . נקוה לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir Goldsmith - תמונה
Meir Goldsmith 7 ביקורות
כיף של ארוחת בוקר בשבת
4.8
02/03/16

חיפשנו מקום לארוחת בוקר בשבת בירושלים ובלי הרבה ציפיות נכנסו לזוני. איזו הפתעה נעימה.ארוחת בוקר משובחת, מבחר של מנות ושירות מעולה. פשוט כיף של ארוחה ואין ספק שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anda - תמונה
Anda 11 ביקורות
אוכל ממש מאכזב
2.3
17/10/15

הכניסה המרשימה של המסעדה הרימה את רף הציפיות שלי. שנדלייר מפואר מזכיר אווירה צרפתית. לקחנו סלט קיסר. קיבלנו חסה עם מעט רוטב. היו צריכים לקרוא לזה עלי חסה. לא היה מלפפון או עדבניה, זית... או ביצה - כלום. קיבלנו כמה פרוסות לחם לבן - אפילו לא טוסט. בושה ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
פתוח תמיד
5.0
12/10/15

מקום מעולה ומיוחד! הרבה תיירים, מלצרים מקסימים! שירות מהיר! לאנשים שמחפשים מקום טוב וקלאסי באמצע הלילה! למאמץ׳ או לשתות משהו ! אנרגיות חיוביות! ממליצה לטעום את חליטות התה המעניינות שלהם... ! מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 8 ביקורות
איזה כייף של מסעדה
5.0
05/09/15

חגגנו שם והיה מעולה, כל מה שלקחנו היה טעים, והשרות היה מעולה ואדיב. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
מקום מומלץ ביותר
4.8
02/07/15

התיישבנו בZUNI לאכול צהריים, ופשוט נהננו. האוכל עשיר והשירות אדיב. מסעדה מקסימה שמתחבאת בסמטה כיפית בירושלים, קרובה להכל. אוכל ברמה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 5 ביקורות
ממליץ בחם
4.8
08/01/15

בליל שלג ירושלמי כמעט כל העיר סגורה ומהבודדים שפתחו את דלתם היו החבר'ה של zuni מקום נעים ושקט פתחנו עם סיידר חם ויין המשכנו למרק ארטישוק חלומי ולמנה עיקרית כבדים ופסטת פירות ים. השירות... איכותי ונעים בדיוק במידה הנכונה,האוכל מעולה אנחנו לא צריכים יותר מזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
n - תמונה
n 15 ביקורות
המסעדה הטובה בארץ
5.0
25/12/14

רק כדי לראות את המקום שווה לתת קפיצה - פשוט קפיצה לאמריקה היפה. האוכל - אין מילים פשוט גן עדן, הזמנתי טורטליני בייקון וסטרגנוף עם תלתלי מלאך - שניהם מאוד מומלצים. רשמית המסעדה האהובה... עליי בכל הארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מאנצ׳ איכותי באמצע הלילה
4.5
22/11/14

הגענו באמצע הלילה, בסביבות 2 למסעדה הממוקמת קצת מעל לכיכר החתולות ובמקביל לשדרת הברים. מרחק הליכה קצר. ארוחה איכותית במחיר שמתאים למנה. אפשר לומר אפילו קצת יקר. מנות מעוצבות. האווירה... במקום רומנטית ונעימה. אורות עמומים. נרות על השולחנות. שירות מוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadav - תמונה
Nadav 2 ביקורות
אוכל ברמה מתחת לבינונית
2.8
14/06/14

אני מכיר ואוכל במסעדה שנים רבות. במשך אותן שנים עברתי על רוב התפריט.האוכל היה תמיד טעים. בתאריך 13.6.14, אכלנו 6 סועדים. רמת האוכל הייתה נמוכה המבורגרים מלוחים, לא טעימים, הלחמניה לא... הייתה טעימה תוספת הצ'יפס, לא חמה וטריה. פטצ'ני פירות ים היה כמעט ללא "פירןת ים" חלק מהפסטה לא היתה מבושלת. המחירים לעומת זאת הם של מסעדה ברמה טובה. לא אחזור, וחבל (לי)

עוד פרטים
הוספת תגובה