נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
נעים , טעים וכיף שיש מסעדות טובות פתוחות בחג
4.5
06/04/18

הגעתי למסעדה בבוקר החג עם שתי ילדות בנות 12 . המקום נמצא בלב המדרחוב , מעוצב ובאווירה נעימה , הזמנו ארוחות בוקר ופאי לימון . המלצרים היו מקסימים ולבבים אל הילדות . פאי לימון היה... מעולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוסנת - תמונה
אוסנת 4 ביקורות
חוזרת לאכול אצלכם שוב
5.0
05/04/18

הכל מושלם..האוכל השרות האווירה והכל במחיר משתלם. המלצר תמיד זמין . מציע רעיונות לבחירת אוכל ושתיה. וגם קינוחים מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oz - תמונה
Oz מבקר מתחיל
שירות גרוע ומחירים מוגזמים לתמורה
1.5
24/03/18

מבחינת השירות: שירות שקיבלנו היה גרוע מאוד. היינו צריכים לחכות כחצי שעה עד שקיבלנו את ה"בוקר קלאסי" (מנה עם קצת "סלט", חביתה ותפוחי אדמה). המלצרים היו חסרי סבלנות והיחס היה מזלזל מצדם.... גם לקפה היינו צריכים לחכות כ20 דקות (זמן המתנה לא סביר). מבחינת המנה והתפריט: את המנה עצמה הזמנו מתוך אילוץ לאחר שלא מעט פרודוקטים היו חסרים למנות אחרות. הארוחה עצמה קטנה ולא מגוונת (לא מצדיק 65 ש"ח). הסלט מאוד דל (עלי בייבי וצנון בלבד), אין מתבלים ויתרה מכך הורגש שהתפוזים היו מהולים במים. שוב, לא מצדיק 65 ש"ח! הבעלים לא היו במסעדה והאח"משית (שאמורה להיות אחראית ואכפתית על השירות לסועד לפחות כמו הבעלים) התייחסה אלינו בצורה משפילה ואדישה. מאכזב מאכזב מאכזב! (בייחוד שהגענו עם רושם טוב מפעמים קודמות) אנו לא מתכוונים לחזור יותר, אבל מקווה שמשהו ישתפר (לפחות בשביל סועדים אחרים וכספם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
marga - תמונה
marga מבקר מתחיל
Not recommended
1.5
28/10/17

The price is high. The food is not according to what is written in the menu and the coffee is cold. The supervisors treat the customers very rudely. And you wait a lot for the food.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 11 ביקורות
יקר מדי, מקום סביר וזהו.
3.0
09/06/17

הסטייק שהזמנתי (צלע לבן) היה עשוי יתר על המידה. לקחת 15 ש"ח על פפסי מקס ים 250 מל??? הגזמתם לגמרי. לא סבבה בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 4 ביקורות
ממש לא!
1.3
20/05/17

באנו למסעדה בעקבות המלצות באתר. המקום עם אקוסטיקה גרועה - מאד רועש גם כשלא מאד מלא. קיבלה את פנינו מארחת שלא יודעת לחייך. כל בקשה שביקשנו ( מזלג שהיה חסר, קנקן מים) היינו צריכים לבקש... מספר פעמים. האוכל מאד התעכב וכשהגיע לא היה חם מחירים מאד יקרים לתמורה. ממש לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרדד - תמונה
מרדד מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
18/04/17

מסעדה מעולה עם אוכל טעים שממש מרגישים שזה טרי. המנות גדולות ומשביעות. הצוות אדיב ומקצועי. חזרנו לשם בפעם השנייה ולא התאכזבנו,להפך- ההרגשה הטובה נשארה כשהייתה. ממליץ לכולם. רוצו לשם... לכל אירוע. ד"ר הרברט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexandra - תמונה
Alexandra 2 ביקורות
היה בסדר אבל לא בסנטרדט של מסעדה טובה
3.0
17/04/17

המקום עצמו נעחם מאד, המלצרית היתה מקסימה אך המנות שהזמנו - סלט רועים וסטייק עם ביצת עין - היו לא משהו בכלל. הסלט שמוצג כסלט רועים עם גבינת סנט מור היה סלט קטן ופשוט למדי, מלפפון, עגבניה... וכמה זיתים, עם כמות מוגזמת של זעתר וכמות מזערית של גבינה. ניסינו לבקש מהמלצרית תוספת גבינה אך היא אמרה שזו הכמות שמגיעה עם הסלט ושאם נרצה אז נצטרך לשלם על כך. המנה היתה מאד מאכזבת ובמובן זה השירות היה לא טוב - הזמנו מנה ולא קיבלנו מענה על כך שאנחנו לא נהנים ממנה. וגם הסטייק היה לא מספיק איכותי בשביל מסעדה טובה. בקיצור, כמי שקל לה להנות מאוכל, מאד התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talevron - תמונה
talevron 7 ביקורות
טעים
4.5
24/12/16

אחד המבורגרים הטעימים ביותר שאכלתי. הדבר היחיד שהיה מבאס זה שלא היו תוספות בסיסיות- צ'יפס ואורז. מעבר לזה, חוויה טובה למרות המחיר היקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Masha - תמונה
Masha מבקר מתחיל
נחזור לטעום דברים אחרים. או בשביל המבורגר ומרק פרות ים. :)
5.0
07/12/16

יום שלישי מוקדם בערב ארוחה משפחתית/חברים (יום הולדת). מלצרית נחמדה מאוד, אווירה רגועה (לא היו כמעט אנשים), מוזיקה לא רועשת ונעימה מאוד. אכלנו קורפצ'ו (היה קצת חסר טעם), מרק פרות ים... (מדהים!), מרק בצל (טעים), פרות ים ברוטב מרינר (מומלץ!), צלעות בשר לבן (טעים מאוד) והמבורגר (ממש, אבל ממש טוב! עם תוספת באייקון). מנות נדיבות. יין גווירצטרמינר מומלץ. סיידר חם קצת נטול טעמים (הייתי מוסיפה עוד תבלינים ועוד אלכוהול). מחיר הגיוני (880 ל5 סועדים מבוגרים פלוס ילדה קטנה, כולל יין, סיידר, תה וקפה).

עוד פרטים
הוספת תגובה