נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

אסתי - תמונה
אסתי מבקר מתחיל
אפס כוכבים בכל קריטריון
1.0
28/08/20

חכינו 40 דק שמלצר יגש אלינו, אחרי שנלקחו הזמנות חכינו עוד 30 דק לשתיה ולאוכל... התייאשנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayan - תמונה
maayan מבקר מתחיל
מסעדה עם שירות גרוע
1.0
07/06/20

הגענו זוג במוצ״ש בשעה עשר ניתנה לנו הבחירה לשבת איפה שנרצה כי לא היה מלא , מהרגע שהתיישבנו חיכינו רבע שעה להתייחסות וקנקן מים ( שלא קיבלנו כל הערב ...) , המלצר ששירת אותנו ענה תשובות... ציניות ולא נעימות בעיקר ברגע שציינו שאנו לא אוכלים בשר וחלב יחד , הזמנו לבסוף את ההמבורגר ( לחמניית בריוש ) והמלצר לא דאג לציין שלחמניית הבריוש כמובן עשויה עם חמאה . בקיצור אכלנו המבורגר - חלב ובשר , במקום שהמלצר יהיה בקיא בתפריט ויזהיר . לאורך כל השהייה במסעדה לא קיבלנו קנקן מים למרות שביקשנו . היינו צריכים לקום בשביל לשלם את החשבון, פשוט בושה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/06/2020
שלום מסעדת זוני מכבדת את כל ציבור לקוחותיה באשר הם . המסעדה היא לא כשרה ומבירור עולה כי המלצר נתן לכם פירוט מדויק ואף הודה שאין מבחינתנו יהיה פייר לומר לכם כאילו הסביבה כשרה . אין אנו יכולים להבטיח שהצלחות כשרות למהדרין כנל הבשר שעל אף היותו בקר כשר אי נו עובר תהליך המלחה וכו׳ . המלצר פירט לפניכם את הלחמים ומסר שיש רק סוג אחד כשר אבל זו לא לחמניית ההמבורגר . לגבי קנקן המים שביקשתם מודים קיבלתם באיחור והנושא טופל מול המלצר . נורא קל להקיש על המקלדת ועדיין המסעדה איננה כשרה ואיננה עומדת בשום תקן כשרות ואת על המידע קיבלתם ובחרתם להזמין בשר אפילו לא מנה חלבית . צר לנו על אי הנעימות
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
אוכל יקר בינוני וקר. לא מומלץ
3.0
03/02/20

המחירים מאוד יקרים יחסית לתמורה. האוכל בינוני ואף פחות מכך. המנות הוגשו קרות ובאיחור רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronimug4 - תמונה
ronimug4 מבקר מתחיל
לא מומלץ!
1.0
15/12/19

הלכנו בשבת בבוקר לחגוג לי יום הולדת, כשהגענו השאירו אותנו לעמוד במשך 10 דק למרות שהיו מספר שולחנות פנויים. הזמנתי את הארוחת בוקר קלאסית- שהיא בסך הכל חביתה סלט והום פרייז (יותר נכון... תפוחי אדמה יבשים עם תבלינים) מנה לא מגרה, לא טעימה ובטח שלא שווה 65 ש״ח! התחלתי לאכול ולהפתעתי (או לצערי) היה עכביש חי בסלט דבוק לירקות! כמובן שמיד הפסקנו לאכול וקראנו למלצרית- שלטענתה ישר הגנה על המקום בכך שזה בגלל החסה ולא בגלל שהם לא שוטפים את הירקות. ציפינו שמסעדה כזאת ששואפת להיות ברמה גבוהה יעשו את המינימום וישטפו ירקות. בעלת המקום שהייתה מודעת לתקרית התעלמה מאיתנו לחלוטין, לא ניגשה אלינו אפילו. לאחר 5 דקות שלחה אלינו מלצרית ושאלו אותנו אם נרצה שיבטלו את המנה (כאילו זה לא מובן מאליו) בזמן שהם רואים שכולנו לא אכלנו שום מנה נוספת וכמובן שלא היה להם אכפת כי הם כבר ביטלו מנה. שום פיצוי לא קיבלנו וגם נידרשנו לשלם על המנה של החברה- למרות שגם ממנה לא אכלנו. השירות במסעדה הרס עוד יותר את החוויה! במקום להציע משהו אחר (ששטוף יותר טוב ונקי יותר) לא היה אכפת להם שאנחנו במשך חצי שעה יושבות ולא אוכלות. התייחסו אלינו כאילו אנחנו אשמות ששמנו את העכביש בסלט. אנחנו היינו לקוחות קבועות של המקום במשך שנים וזוכרות את המסעדה בימים הכי טובים שלה, כשהשירות היה טוב, כשהמחירים היו הוגנים- כשארוחת הבוקר הקלאסית כללה בנוסף סלסלה של שתי קומות של מטבלים במחיר נמוך יותר מהמחיר שעכשיו. המחירים לא הוגנים, מנות לא משביעות, השירות מתחת לכל ביקורת, האוכל לא נקי, הירקות לא נשטפים. מקום שהדרדר לשפל המדרגה ולשם לא נחזור יותר. חוויה נוראית ליום הולדת. בעזיבתנו שאלתי את המלצרית אם ככה הם מתייחסים ללקוחות שלא מרוצים, היא אמרה שזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
elinger. - תמונה
elinger. 3 ביקורות
לא נחזור. יקר, אוכל בינוני
2.3
04/10/19

היינו שישה אנשים בערב שישי. הזמנו שתי מנות דג שהיו מלוחות מידי, סטייק שהגיע במידת עשייה לא נכונה (הוחזר למטבח וקיבלנו בפעם השנייה במידת עשייה כמו שביקשנו), מנת פסטה עם גבינות שהייתה... חסרת טעם יחסית לגבינות שאני מכירה שצוינו בתפריט. ומנות ראשונות טורטלחני בטטה ומרק בצל שהיו טובים. המחירים ממש לא מצדיקים את הרמה של המנות שקיבלנו (79 למקרוני גבינה שכל אחד מכין יותר טוב לבד בבית!). מעבר לזה המלצרית הייתה קצת מזלזלת ועם גישה לא נעימה. היה רועש ולא היו מוכנים להחליש את המוזיקה. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaked - תמונה
Shaked מבקר מתחיל
קר ויקר ומנוכר
2.5
11/05/19

הגענו ארבעה סועדים, אחת טבעונית. ההמתנה למלצר הייתה ארוכה מדי, וגם הגעת המשקאות ולאחר מכן המנות הייתה איטית מאוד. יש רק מנה טבעונית אחת בכל התפריט והיא כוללת דלעת שלא אהבה, ולכן המלצרית... הציעה מנה של פסטה ברוטב עגבניות עם פטריות. המנות היו סבירות, אך לא הייתה התייחסות לבקשות המיוחדות כגון: שלא יהיה ברוקולי עם הסטייק ותוספת שהגיע צ׳יפס במקום ״הום פרייז״. ככל הנראה מכיוון שהמלצרית לא רשמה את ההזמנה ואמרה בחיוך שהיא זוכרת הכל. יש לציין שהצ׳יפס הגיע קר ובאיכות שלא היינו מצפים ממסעדה יוקרתית. לצד המנות הגיע קערונות של קטשופ וכדי לקבל תוספת, נאלצנו לבקש כמה פעמים. ובאשר לטבעונית - קיבלה מנה של פסטה עם פטרייה 1 חתוכה וטעם הפסטה היה תפל ומביש אפילו ארוחת צהריים בגן ילדים, המנה הוחזרה ולא חוייבנו עלייה. באשר לשירות, המלצרית שלנו לא באה לשאול האם הכל בסדר, ולא קיבלנו אפילו מגבונים וקיסמים, דבר שמקובל בכל מקום. השירותים היו נקיים, אך בשירותי הנשים לא היה נייר טואלט. המחירים גבוהים בהשוואה למסעדות אחרות ברמה דומה, למשל בקבוק קולה- ₪15 תוספת ביצה לבורגר ₪10 וכו׳ לסיכום, מסעדה יפה עם כוונות טובות, שירות בינוני, אוכל קריר ובחלקו תפל, לא ידידותי לבעלי צרכים קולינרים מיוחדים ויקר בצורה לא מוצדקת. לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל שורק - תמונה
ישראל שורק 3 ביקורות
שירות ידידותי, חייכני וחם אבל המנות העיקריות הן אכזבה מרה.
2.0
07/02/19

באנו בשעת לילה (אחרי 10). השירות היה ידידותי ונעים מאוד. המנות הראשונות טובות ומיוחדות. האכזבה הגדולה, ומדובר באמת באכזבה גדולה, היתה המנות העיקריות. אני הזמנתי דג ים (מוסר) בתנור. בת... זוגי הזמינה חזה עוף. נכון- מנות שקשה להתלהב מהן, אבל מצד שני גם קשה לקלקל אותן. הדג היה קטן מאוד ויבש מאוד. נראה כאילו נשאר בתנור יותר מדי זמן. 109 שקלים למנה כה קטנה ויבשה- זה היה אפילו מעליב וקלקל את הרושם הטוב שהיה בנו עד אותו רגע. חזה העוף של בת זוגי היה נטול השראה. מנה פשוט משעממת שקשה היה לגמור אותה מן הצלחת. לסיכום, שירות מצוין וחם, מנות ראשונות די טובות, אבל אין הלימה בין המחיר הגבוה לבין איכות האוכל וכמותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erez - תמונה
Erez מבקר מתחיל
היתה חוויה נהדרת
4.3
05/01/19

היינו חמישה סועדים לארוחת ערב. השירות היה מצויין, תפריט מגוון וכל אחד מצא מה שהוא אוהב. צירפנו בקבוק יין לארוחה. המנות היו: דג סלמון( פעמיים), מאפה סרטנים, פפרדלה עם ראגו, קורדון בלו.... כל המנות היו נדיבות וטעימות. גם התוספות טעימות. החשבון בסוף היה סביר, פחות מ 200 ₪ לאדם כולל טיפ נדיב על שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
לא מומלץ בכלל
1.5
28/08/18

באנו למסעדה בעקבות המלצות באתר. המקום עם אקוסטיקה גרועה - מאד רועש גם כשלא מאד מלא. קיבלה את פנינו מארחת שלא יודעת לחייך. כל בקשה שביקשנו ( מזלג שהיה חסר, קנקן מים) היינו צריכים לבקש... מספר פעמים. האוכל מאד התעכב וכשהגיע לא היה חם מחירים מאד יקרים לתמורה. ממש לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
מקום מושלםםםםםםם
5.0
27/07/18

צוות מדהים, אוכלת טעים. המיוחד טורטליני דלעת :) מקום נקי, מוסיקה נעימה. לקינוח חובה טארט טאטן או פרנץ טוסט

עוד פרטים
הוספת תגובה