נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

אתי - תמונה
אתי 4 ביקורות
4.3
16/10/07

היינו, אכלנו, נהנינו - נ פ ל א !!! האווירה נעימה ומקבלת, כאילו חיכו רק לנו - אבל ללא ניג'וז או הרגשה של דביקות,פשוט נעים וטבעי. האוכל נפלא - כל המנות שהזמנו היו מיוחדות וטעימות מאוד,... השירות מקצועי ויעיל והאווירה נעימה ומקבלת - עושה כיף וחשק לספר לכולם ולהגיע עוד פעמים רבות. מסעדה מעולה בירושליים, שפתוחה 24 שעות 7 ימי בשבוע - נדיר ומומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
2.4
29/09/07

הגענו שישה חברים בהמלצות האתר, ואכן התרשמנו מהאוירה הנעימה והמיקום המושלם. האוכל היה מאכזב בלשון המעטה: לא היה טעם של טלה לקציצות הטלה, האורז היה עשוי "חלש", הדניס חסר טעם, ההמבורגר עוד... איכשהו היה בסדר, למרות ש-300 גרם ממש לא היה שם! כ לזה לא מספיק, גם עמוס המלצר חשב שאנחנו חברים שלו, והרשה לעצמו יותר מידי. לשם ההגינות עדכנו את ענת, מנהלת המקום, על הרושם השלילי שהשאיר בנו האוכל - וחבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/09/07

אחד המקומות האהובים עלי. אוכל טעים ומגוון, תפריט לילה שווה ביותר, והשירות הכי טוב בירושלים, ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/09/07

הופתענו למצוא בירושלים מסעדה נעימה ואוכל מצויין! כאחת שמבלה הרבה במסעדות, מזמן לא אכלתי אוכל באיכות וברמה כזאת. הדבר היחיד שהפריע לי זה שהמנות קטנות מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
16/09/07

אני אישתי והילדים הגענו בשבת האחרונה למקום אחרי המלצה,המקום היה מלא ממש אך למרות זאת שנכנסו קיבלנו חיוך גדול וזה סימן את הבאות,בשירות כזה איכפתי לא ניתקלנו בשום מקום ואנחנו בליינים תל... אביבים,האוכל פשוט קולע,מחירים הכי הוגנים אבל שוב החלטתי לכתוב בעיקר בגלל חווית האירוח שקיבלנו כל הכבוד תודה אנחנו בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/08/07

הפתעה נעימה בנוף המסעדות הירושלמי המצומצם. בשעות הצהריים האוכל לא יקר במיוחד, וטעים מאוד. אוכל איכותי ולא מאכזב, גם גודל המנות מכובד במיוחד. רק הערה אחת על השירות הדי חובבני, קצת יותר... תשומת לב הייתה הופכת את הארוחה לטובה ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/08/07

מקום מדהים, מיוחד, מפנק ומעוצב. הבעלים מפנקים ונותנים מכל הלב. הגענו מתל-אביב, ונחזור בכיף ובאהבה. השיק של תל-אביב + האוויר והאווירה של ירושליים. מומלץ בחום. ענת תודה. אורית ויאיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/08/07

מסעדה על רמה גבוהה ביותר,שירות מצוין,מקום יפה ביותר. שווה לנסות!!!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
16/08/07

הגענו למקום חדש ומומלץ מאוד. ואכן ישנה אווירה נעימה ומוסיקה טובה. אך המנה שבחרתי טורטליני ממולאים בכבד עוף אומנם והיתה מנה טעימה, אך קטנה מאוד! 7 אחדים, כאשר שאלתי את המלצרית האם זה... נחשב כמנה גדולה (ישנו הבדל בין מנה קטנה 3-4 אחדים). היא ענתה שזוהי מנה גדולה ונחשת מנה כבדה ומשביעה. לא שבעתי ויצאתי רעבה ומאוכזבת. לא נראה לי שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/07/07

איזה כיף, איזה יופי של מקום! היינו בשבת האחרונה ופשוט נהנינו מכל מעדן שהוגש לשולחן: סטייק סינטה מעולה, ריזוטו פירות ים מעולה, חציל בגריל עם קרפצ'יו מדהים, שירות מפנק על אף העומס הגדול... והקינוחים הו איזה טארטטן ואיזו עוגת שוקולד. זוני אכן הכי יפה מבחוץ ובניגוד למקומות אחרים ליופי יש ה-מ-ו-ן תוכן! תודה רבה על הבילוי המושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה