נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/02/07

ביום שישי אני וחברתי היינו בזוני לארוחת צהריים.המרפסת השימשית, האוכל הנהדר, הפינוק, השירות והמוזיקה במקום יוצרים את האוירה הכי כיפית בעיר הבירה! על אף שהשעה היתה 14:00 בצהריים התענגנו... על ארוחות בוקר משגעות שמוגשות בסוף השבוע עד 16:00.שווה ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
21/02/07

המסעדה הייתה ריקה לגמרי - זוג אחד צץ באמצע הארוחה - ועד כמה שנהניתי מהרוגע והשלווה, זה חבל בגלל שהמקום באמת נהדר, האוכל מצוין והמלצריות מאוד אדיבות. ממליצה בחום רב. רק שישימו שלט כדי... שאנשים ימצאו. עברתי ליד שלוש פעמים וצחקתי על המסעדה שמוחבאת בשום מקום לפני שניסיתי אותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/02/07

מקום מעולה, רק שישמרו על הרמה של האוכל והשירות לאורך זמן. מנה ראשונה חציל בגריל - סוף הדרך מדהים! מרק פירות ים טעים. בעיקריות - עוף וירקות בסויה - מעולה, פילה דניס - טעים, נקניקיות בקר... עם כרוב - מנה קצת קטנה. הסורבה מעולה. השירות מעולה, הכל מגיע בזמן, רואים שלקחו מצלרים מקצוענים ולא סתם ילדים. נעים לשבת. בהחלט נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/02/07

אתמול יצאנו אני ובת זוגתי לנסות את זוני.המקום עצמו מדהים! נראה כי השקיעו בעיצוב המון מחשבה והתוצאה מרשימה זה ללא ספק המקום הכי יפה בירושלים!! מה שחשוב עוד יותר שהאוכל לא נופל... מהעיצוב.לראשונות הזמנו - רביולי סרטנים וחציל בגריל - מדהים אין מילים, כנ"ל העיקרית אוסובוקו טלה רך ונימוח עם אנטריקוט משובח!לקינוח טעמנו מעין עוגת תות, לא יודע מה היה בפנים אבל זה היה פשוט טעים!המקום היה עמוס לעייפה והמלצרית השתדלה ככל שניתן לעמוד במשימה.אנחנו בטוח נחזור. תודה על ערב מהנה וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/02/07

יצאנו לטייל בנחלת השבעה בוולנטיין והחלטנו לבחור מסעדה תוך כדי הטיול. הבחירה בזוני היתה ספונטנית ומהבחירות הטובות יותר...האווירה הייתה רומנטית להפליא!! פתחנו את הארוחה עם יין קיאנטי -... איטלקי אדום, למנה ראשונה הזמנו מרק ערמונים עם תפו"א ירושלמי - מנה מעולה!!! למנה עיקרית - ריזוטו עם פירות ים - אין מילים לתאר איזו מנה אלוהית!!! (אלוהים ופירות ים..??) וטורטליני במילוי כבד עוף - מיוחד, אבל לא ממש התלהבתי.למנה אחרונה - עוגת שוקולד מדהימה!! שילוב הטעמים בפה פשוט מדהים!!!בקיצור - אין ספק שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה!! אנחנו עוד נחזור לשם. מסעדה פשוט ברמה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/01/07

טיילנו בירושלים, בן זוגי ואני, ולעת ערב הגענו לנחלת שבעה. לפתע נגלתה לעיניינו כניסה מרשימה למסעדה שלא הכרנו. החלטנו להכנס לכוס קפה. במעלה המדרגות ונגלתה לנו אירופה קטנה במרכז ירושלים.... מקום יפייפה. נשארנו לשבת שם כשלוש שעות ולכוס הקפה הוספנו ארוחת ערב שלמה ומענגת. השירות היה חם ומקצועי.ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/01/07

האנטריקוט הכי טוב בירושלים.המקום הכי יפה, המרפסת הכי מושקעת והשירות בין הטובים בעולם.באנו בעקבות ההמלצות ששמענו ולא התאכזבנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/07

אתמול משפחתי ואני יצאנו לארוחת צהריים בזוני לאחר המון ביקורות והמלצות שקיבלנו על המקום.הזמנו לראשונות חציל בגריל ושרימפס בלימונים כבושים - ממש ליקקנו את האצבעות. שילוב הטעמים והאסתיטיקה... ממש זעקו מהצלחת!! כנ"ל גם בעיקריות - אנטריקוט, פילה בקר, שוק מולארד שהיו מעולות!!! מישהו בזוני משקיע בבשר!!לסיום טעמנו טארטאטן אלוהי וטירמיסו מדהים!השירות היה מעולה, כולל פינוקים רבים שזרמו במהלך הארוחה. המשיכו כך, אנחנו נחזור במהרה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/01/07

טיילנו באיזור נחלת שבעה וחיפשנו מקום לאכול בו ארוחת צהריים. הגענו לזוני במקרה. הופתענו לטובה!!! המנות היו מיוחדות וטעימות: סלט שורשים, מרק פירות-ים (בתוספת אניס), קבבוני טלה בחומוס.... הזמנו גם המבורגר הבית שהיה עסיסי וטעים. האוירה במקום מאוד נעימה וחמה, הגענו ביום חורפי קר וגשום. בהזדמנות הבאה שנגיע לירושלים נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gili - תמונה
gili מבקר מתחיל
4.3
08/01/07

פשוט מקום מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה