נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
09/07/07

אנחנו לקוחות קבועים של זוני. המקום מדהים, הכי יפה בירושלים. מרגישים שיש בעלי בית , ענת ודן, שיודעים בדיוק איך הם רוצים שהמסעדה שלהם תיראה. המלצרים מקסימים. האוכל - פשוט חוויה. טעים,... נדיב, אסתטי. בקיצור, בא לנו לגור בזוני. הלחם מומלץ בחום. כל הכבוד - מסעדה מעולה. אנחנו תמיד חוזרים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
y.roitma - תמונה
y.roitma 11 ביקורות
3.3
05/07/07

נתחיל מהסוף - כל מסעדה שאינה כשרה ונפתחת בירושלים זו סיבה לשמחה, ולתמיכה. יחד עם זאת, ZUNI כרגע היא אופציה סבירה בלבד, כאשר התמחור של המנות - ודאי בעסקית - אינו סביר, ואינו עומד בתחרות... למסעדות אחרות בסביבה.וביתר פירוט - הגעתי עם חבר למסעדה בשעות הצהריים. המסעדה היתה כמעט ריקה לחלוטין. השירות - החל מרגע הגיעי למסעדה ועד לסוף הארוחה - היה טוב מאוד, קשוב וענייני. הזמנו שתי מנות ראשונות - חציל בגריל ושרימפס בחמאה ולימונים כבושים. המנות היו טובות, גם אם מעט צפויות. מנת השרימפס היתה מעט קטנה מדי. האכזבה היתה במנה העיקרית. אכלנו ריזוטו פירות ים ונקניקיות בקר בגריל עם פירה בצד. הריזוטו היה סביר, למרות שהאורז ממנו נעשה הריזוטו לא היה איכותי מספיק, והפרמזן בקושי נגעה במנה. הנקניקיות היו לא טובות, והפירה היה תפל וחסר טעם וכמעט שלא נגענו בו. לקינוח חלקנו פרופיטרול, שהיה בינוני. עם שתי כוסות בירה מהחבית, ושתי אספרסו קצר, החשבון הגיע לכ-240 ש"ח (לא כולל שירות). אני חייב לציין שהופתעתי מרמת האוכל, לאור הביקורות הטובות שניתנו באתר זה. בכל מקרה, סיכום האירוע - מחיר יקר מדי בשביל אוכל בינוני. ככל הנראה, לא אחזור בתקופה הקרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/07

אוכל טוב מאוד, ועסקית משתלמת ביותר שלא מכריחה את הסועדים לאכול מתוך תפריט מצומצם. היינו שם פעמיים ולא נפלנו על אף מנה שאיכזבה. המבורגר, סטייק אנטריקוט, סלט פטה מרענן, ריזוטו פטריות -... הכל טעים. לצמחונים יש מבחר קטן, אבל בהחלט יש מה לאכול, למשל הריזוטו (לא חייבים לאכול פסטה כמו בכל מסעדה אחרת, שלא טורחת להכין מנה צמחונית מעניינת...).מחירים טובים (גם מחירי האלכוהול), מנות בגודל ראוי ועיצוב מקסים. אה, והקינוחים מ-ע-ו-ל-י-ם!תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
30/05/07

אחרי פעם שנייה כזאת מוצלחת הייתי פשוט חייב לכתוב משהו.פשוט נהנתי מכל רגע אחד המקומות הטובים שאני מכיר ופשוט רואים בהכל את המחשבה העמוקה על כל פרט ופרט. צוות נעים ובמיוחד הברמנית (אני... ממליץ לשבת על הבר), בקיצור מגניב שיש בירושלים כזה אחלה מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/07

אני ובעלי נכנסנו לשם ממש במקרה, ובגלל שהמסעדה נמצאת במקום "נסתר" יחסית אז ממש חששנו, מה גם שלא שמענו על המקום לפני וחבל.המסעדה הכי נעימה, טעימה, כייפית שהייתי בה (בירושלים) מזה הרבה... זמן...אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל כמו שכתבו קודמיי- יש שם אווירה חו"לית/אירופאית. משהו מדהים.והאוכל? עדיין עומד לנו על הלשון. הזמנו את הטורטליני כבד עוף והפטה לראשונה, ואת הפילה בקר והחזה עוף לעיקרית. קינחנו עם קרם ברולה (כמובן!) והכל היה מדהים, טעים, ושווה כל אגורה.חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
19/04/07

נכנסנו מתוך סקרנות והופתענו לטובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach Vidal - תמונה
Lilach Vidal 13 ביקורות
4.3
26/03/07

המקום מושקע וממש כיף לגלות שמשקיעים בעיצוב בירושלים. הרגשנו כמו באירופה:) האוכל היה טעים ביותר - מנות מוגשות תוך הקפדה על מראה וטעם - אפילו מנה של צ'יפס היתה מפתיעה ומחדשת. בקיצור... נהנינו מאוד ואנחנו ממליצים לכל מי שמחפש מקום יפה עם אוכל טוב ושירות מעולה. רומנטי, ביתי, הרגשה של חו"ל - והכל בנחלת שבעה. מוי כיף. בקשה קטנה לבעלים - עוד מנות צמחוניות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
achel - תמונה
achel 2 ביקורות
4.3
18/03/07

מזמן לא הייתי במקום כל כך נעים ומושקע ולא פלצני.אוכל טוב מאוד, מוגש בטוב טעם ולא בקמצנות.אני חוזרת לשם מדי פעם ושולחת הרבה חברים וחברות. אף אחד לא התאכזב עדיין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/03/07

איזה כיף איזה יופי של מקום. כל כך שמח שגיליתי אותו במסגרת שבוע הגורמה. האוכל פשוט מצויין, השירות מעולה, בעלת הבית חייכנית ומדהימה אני וכל חבריי לשולחן בטוח עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/03/07

מקום קצת נסתר, אבל האווירה מדהימה. השירות אדיב, חייכני, לבבי וסבלני, האוכל חלומי והמקום נחמד ומרווח. המנה הראשונה קלמרי בג'ינג'ר ולימון הייתה חמוצה יתר על המידה, אך רוטב הפסטו שבא איתה... היה מדהים. המנה העיקרית רזיטו פירות ים הייתה מעדן. הקינוח: פרופיטרול גלידת וניל ורוטב שוקולד היה הטוב ביותר שאכלתי בחיי, פשוט גן עדן בהתגלמותו, ואני לא מגזימה. אח שלי אמר שהוא לא ישכח את הקינוח הזה בחיים, גם אני לא... עם זאת, המסעדה אינה מתאימה לשיחות שקטות ואינטימיות, שכן המוזיקה הקיצבית שיש שם אמנם מנעימה את זמן הסועדים, אך מקשה על שיחה. בקיצור, אני ממליצה מכל הלב (בעיקר על הקינוח).

עוד פרטים
הוספת תגובה