נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

Matan - תמונה
Matan מבקר מתחיל
טעים ומהנה
4.3
20/08/13

הזמנתי פסטה קרבונרה עם חלמון ביתה ובייקון היה נפלא. פסטה בולנז גם כן איכותי. ממליץ על המנות האלה. בנוסף כמנה ראשונה הזמנתי קלמרי עם רוטב איולי בזיליקום. גם כן טוב. אחלה מסעדה איטלקית.... שירות טוב. אחלה מסעדה, ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
יקר אך שווה
4.0
17/08/13

היום הייתי בפעם הראשונה אחרי שבעלי סעד שם במסגרת העבודה והמליץ בטירוף על הטירמיסו... אז הלכנו לארוחת ערב, ישבנו על הבר (מומלץ להזמין מראש מקום אם זה עקרוני לכם שולחן). הזמנו 2 פסטות:... שלי היתה הלינגוויני ירקות: זוקיני, עגבניות ותרד שנפגשו עם רוטב שמן זית מטריץ ומעט ספייסי, נשמע שיא הבנאליות אבל זה היה מאוד טעים ומיוחד. בעלי לקח ספיישל שזה היה פסטה אספרגוס ירוק- עם שמנת וגבינה כחולה, קצת כבד אבל המנה חוסלה במהירות והיתה טעימה מאוד. לקינוח כמובן שמרנו מקום לטירמיסו שלא רק שלא אכזב אלא היה אחד המעולים שטעמתי מעודי. החשבון אגב, בהתאם- 200 שח לשתי מנות פלוס שתיה לכל אחד וקינוח לשנינו. יקר אבל שוב, האוכל היה טעים מאוד ומקורי ופעם ב- זה בסדר לצאת למקום יקר.. המקום עצמו מאוד חביב, מבחוץ נראה מקסים, מבפנים הוא יותר גדול ממה שהוא נראה מבחוץ, ובגדול אווירה טובה. שורה אחרונה- אירוע מיוחד? לכו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 4 ביקורות
מסעדה נחשבת ללא סיבה
2.3
16/08/13

הזמנו מקום שבוע מראש לשעה שמונה ביום שישי אבל נאלצנו להמתין 15 דקות להושבה. מנות ראשונות הגיעו לשולחן בשעה 20:50 מה שהיה כבר מוגזם ולכן קראנו למנהל משמרת שהיה קר ואפילו לא ביקש סליחה.... הזמנו שתייה ובקבוק יין ביחד עם קנקן מים שהגיע עם שתי כוסות לשמונה אנשים. סלט עגבניות וגבינת עיזים טעים ומיניאטורי ולא מתאים למחיר, בסלט חסה עם פרמזן לא ניתן היה אפשר לזהות את הפרמזן. מנות עיקריות טעימות אבל במידות קטנות למרות שהמחיר ממש לא קטן. השירות לא יעיל לחלוטין, כמובן לא שמעו על הצורך למלא קנקן מים שהתרוקן. ברור שהמסעדה לא ממש משקיעה בשירות והגשה יעילה ובזמן והמנהל במקום בונה תאוריות שאפילו מצדיקות את האיחורים (כיאה לאיטליה ששם אף אחד לא ממהר...) והוא ממש לא התרגש מהאיחור, המסעדה מלאה ולכן כנראה יכולה להתעלם מההערות כמו שלנו...לפי כמות התלונות בזאפ בזמו האחרון שעולות על ההמלצות נראה שאנו לא לבד אבל אנשים כנראה לא קוראים את התגובות. 

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 11 ביקורות
קפה איטליה
3.5
15/05/13

למען האמת שמעתי כל כך הרבה המלצות, אך כשהגעתי לסעוד שם קצת התאכזבתי מהאוכל: ראשית הזמנו קוקטייל שלא הגיע, הזמנו מנה ראשונה ששחתה בשמן וגם הפסטה לא הייתה כל כך טעימה, הזמנתי גם דג שאמנם... אפשר להגיד שזו לא ההתמחות של המסעדה אבל היה מאכזב. השירות נהדר יאמר לזכות המסעדה עיצוב יפה ואווירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
רמה גבוהה, מנות קטנות
3.0
05/05/13

יצאנו מספר חברים למסעדה, נהנינו ממנות הפסטה, אך בהחלט יש לציין כי הן לא נדיבות וגובלות בקמצנות (במיוחד עבור מחירן הגבוה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
קטנוניות
1.0
25/04/13

חבורת קשישים שהולכים יחד למעלה מארבעים שנה רצינו בעקבות המלצות להיפגש אצלכם,הזמנו מקום שבוע מראש,2/5 בשעה 19:00, כאמור קשישים,נענינו שיש להתפנות עד 21:00,לא האמנו למשמע אוזנינו אולם... הגברת הסבירה שזו המדיניות.ובכן את הערב של 7 איש אמידים כמובן שהפסדתם,חיפשתם למכור את השולחן שוב באותו ערב?עוד 1000 ש"ח?ובכן גלגלנו את הסיפור כולנו על חברינו ועל חבריהם ועל חבריהם.....בפייסבוק,הקטנוניות העלובה שלכם תעלה הרבה יותר מ-1000 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מסעדה טובה
3.5
02/04/13

המקום מעוצב באווירה כפרית איטלקית, אוכל טעים, החליפו מנה בלי שאלות מיותרות..מחירים סבירים. סך הכל טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar Velner - תמונה
Hagar Velner 2 ביקורות
מסעדה מדהימה
4.5
16/03/13

אנחנו הולכים לשם באופן קבוע. השירות תמיד אדיב ומקצועי, האוכל טעים ושווה לבזבז את הכסף על האווירה, האוכל והשירות! כבר פעמיים שהחזרנו מנות שלא היו לטעמינו והחליפו לנו אותן ללא שאלות וללא... חיוב נוסף - שירות יוצא מן הכלל. תמיד כיף להגיע. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 3 ביקורות
מסעדה מצוינת לארוחות משפחתיות
4.3
13/01/13

אנחנו מאוד אוהבים לאכול בקפה איטליה. המקום מצויין לארוחות משפחתיות בעיקר בשל הגיוון הרחב וההתאמה גם לטעמם של הילדים. נקודת החוזק העיקרית מבחינתי היא התפריט. מגוון ומכסה היטב מרחב טעמים... של המטבח האיטלקי. החל ממנות ראשונות פשוטות וטעימות, עבור במנות עיקריות (פסטות יבשות, פסטות טריות, בשר ודגים) וכלה בקינוחים פשוטים ונהדרים. האווירה שמחה, אך יכולה להיות גם צפופה ורועשת בעיקר בשעות העומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
אוכל פשוט ומעולה כמו תמיד
4.5
22/12/12

זו הפעם השנייה שאנו מגיעים לקפה איטליה וגם הפעם מאוד נהנינו. האוכל מקסים בפשטותו, טרי והשירות נעים. וכמובן הכי שווה זה קינוח מסקרפונה תותים. מה שכן, המסעדה טיפה רועשת כשמלאה, אבל זה... מתגמד לעומת האוכל המעולה. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה