נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

אתי - תמונה
אתי 6 ביקורות
אכזבה יקרה מידי
2.0
24/07/12

חגגנו יומולדת, היה אמור להיות ערב חגיגי עם כל המשפחה. השולחן, שאולי היה אמור להיות מעץ ישן ומלא, כמו בטוסקנה.. היה אמנם שולחן עץ ואכן היה ישן.., אך היה זול ומתקלף, שכמו נשכח בחוץ בגשם... ובחום. השולחן היה לא נעים, מאוד לא אסטטי, רחוק מאוד מלהיות חגיגי, לא הולם את ה "יוקרה" שמחירי המסעדה משדרים. צורת ההגשה של המנות זקוקה ליד מקצועית. מרבית המנות הוגשו בתוך קערת מרק עמוקה ופשוטה, שלא תמיד התאימה למנה עצמה ולרוב גרמה לאוכל להיראות בלתי אכיל (בלשון המעטה). המנות: דג היום, פסטות וכבד עוף – כבר אכלנו טובים יותר, ולא במסעדות מפוארות. בסלט החסה "עם פרמז'ן", קשה היה למצוא את הפרמז'ן, החסה הייתה מתובלת בלימון ובשמן זית והטעם סתמי ביותר. חסה ב- 36 ₪ - מחיר לא מוצדק ולא ראוי. המנות האחרונות גדולות מאוד אך – הטירמיסו (שהוגש בקערת המרק) היה עתיר וספוג כולו באלכוהול ומוס השוקולד, בכמות של סיר בינוני, שהוגש גם הוא בקערת המרק הלבנה והמוכרת, הוגש בצורה מבזה - כמו מישהו שפך עם מצקת לתוך הצלחת, ללא כל "צילחות" או "סידור", חסר כל עידון או חן, מאוד לא מפתה ולא מזמין לאכול, בלשון המעטה.. ובכ"ז מי שהזמין, טעם מהמוס שהיה מאוד לא מעודן ולא טעים והמנה הושארה כמעט במלואה (למעט 2 ביסים). החשבון ששילמנו היה גבוה מאוד, ללא כל פרופורציות לרמת האוכל ולרמה הכללית של המסעדה. לסיכום – האוכל לא טעים, צורת ההגשה שעשויה לגרום לחוסר תיאבון מיידי.., אינה הולמת, וודאי לא מסעדה המרשה לעצמה לגבות מחירים גבוהים כל כך עבור המנות. מאוד מאוד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny Avriel Sheffer - תמונה
Benny Avriel Sheffer 3 ביקורות
חווית טעמים בלתי רגילה
3.8
26/05/12

אתמול בילינו בקפה איטליה, חווית טעמים ומנות נהדרות, ראשית תודה לצוות שהוביל אותנו לשולחן שלא מצא חן בענינו ומיד החליפו לנו ללא שאלה. התחלנו ב3 מנות ראשונות מהתפריט המיוחד שכללו פטריות... אליו אוליו, קרפצו דג, ובריבוניות קטנות מטוגנות שאוכלים בשלמותם. למנות העיקריות לקחנו שתי מנות פסטה, טליאטה די מנזו. הקינוח כלל עגת גבינה ועוגת משמש שתיהן נהדרות הארוחה לוותה בבקבוק למברוסקו וכוסית לימנצלו מסיציליה לא זול אבל גם לא יקר שילמנו 608 ₪ לשלושה אנשים לפני טיפ. שווה ולא נורא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron Goldfeld - תמונה
Doron Goldfeld 3 ביקורות
שלום ולא להתראות
1.5
16/05/12

ראשית - אחרי המתנה ארוכה מאד בישרו לנו שהמנה שהזמנו נגמרה. הפסטה שהוזמנה כתחליף הגיעה קרירה ולא טעימה. היא הוחלפה בפסטה אחרת - דביקה ועניה בתוכן אך עשירה במחיר. והיה גם קינוח שהוגש ללא... חן אבל כפיצוי וממנו נלעס עצם זר וקשוח. חיפשתי את המצלמה הנסתרת אבל הסתבר שזו פשוט שרשרת של פאשלות עליה הצוות הגיב בקור רוח כאילו לא ממש הפתענו אותם. אפילו בזמן כתיבת מילים אלה קשה לי להאמין לאיזו רמה התדרדר המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנט - תמונה
אנט מבקר מתחיל
חבל - לא נחזור שוב
2.5
09/05/12

היינו כבר כמה פעמים ותמיד נהנינו למרות שקצת יקר. היום זה היה פשוט מוגזם, אחת המנות המיוחדות היתה פילה דניס, 108 שח למנה, שממש אבל ממש מגוכחת, בגודל של מנת פתיחה שהשאירה אותי רעבה, הכי... עצוב שהתלוננו על גודל המנה הבלתי מוצדקת וחוץ מזה שהיו מוכנים להחליף את המנה, לא נעשה דבר אחר, ציפינו שיבואו לקראתנו במחיר או לפחות יפצו במשהו, כלום לא קרה. ויתרנו על קינוח ולא מתכוונים לחזור לשם שוב, חבל, איבדתם לקוח....

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילייה - תמונה
לילייה 2 ביקורות
מצטערת, אבל זה יקר באופן לא מוצדק בעליל
2.5
26/03/12

אי אפשר להגיד שהאוכל לא טוב. אבל הוא בהחלט לא מספיק טוב ביחס למחיר שמתבקשים לשלם עליו. טעמנו שתי מנות דגל - ספגטי שחור (רעיון מדליק, ביצוע פחות) וספגטי אגוזים (כנ"ל). אני לא אומרת שזה... היה עשוי רע, אבל זה בסך הכל היה בינוני ולא השתגענו מזה. לעומת זאת כשקיבלנו את המחיר הבן זוג שלי ממש היה בהלם רק הפסטות לשנינו(בלי הראשונות, הקינוח והשתייה) היו 176 ש"ח!! פשוט טירוף. למעשה בגלל זה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galmay10 - תמונה
galmay10 4 ביקורות
המלצה
4.8
03/11/11

אני סועדת קבועה בקפה איטליה, הן בארוחות העיסקיות בצהרים, והן בערב. בצהרים המקום מלא בעובדי המשרדים מהסביבה. בערב המקום משנה את פניו, והופך למסעדה שהיא גם מקום בילוי. אין סיכוי למצוא... מקום פנוי מבלי להזמין מראש - וזה בלבד מדבר בעד עצמו. האוכל מעולה, השירות אישי ומוקפד וגם בבר ניתן למצוא מגוון רחב של משקאות. ממליצה בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 3 ביקורות
4.0
21/10/11

האוכל מצוין, השירות טוב, אך המקום מלא יתושים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
20/08/11

אנו אורחים קבועים במסעדה מאז עברנו להתגורר באזור. עד היום גם היו לנו רק מילים טובות להגיד על המסעדה... ישבנו היום 6 אנשים ותינוקת קטנה בת 8 חודשים. ביחד עם הזמנתנו ביקשנו אם יוכלו להביא... לקטנה 2 קוביות תפוח אדמה קטנטנות כדי שתהנה גם היא איתנו. התשובה שקיבלנו הייתה שהדבר בלתי אפשרי! תפוחי האדמה ספורים (או משהו כזה) עם המנות ואנו יכולים להזמין לה מנה!!!! לילדה יש שן וחצי... בכל מקרה התאכזבנו קשות מהשרות ומחוסר הנכונות לתת שרות מעבר למינימום הדרוש. הורים לתינוקות- קחו בחשבון. איני יודעת אם נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 2 ביקורות
2.3
22/05/11

השרות אכזבה קשה לאחר המנה השניה פינו לנו את השולחן שזה ממש נחמד, אבל בנוסף גם פינו לנו את כוס השתיה שלא הייתה ריקה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
4.3
05/03/11

היינו זוג במסעדה ביום שישי בערב. הזמנו מקום מראש, וטוב שכך, המסעדה הייתה מלאה. למרות זאת הושיבו אותנו מיד, והמלצרית לא איחרה להגיע לקחת את ההזמנות שלנו. הפוקצ'ה חלומית, הפסטה תרד עם... גורגונזלה וצנוברים מעולה, ופסטה עם אספרגוס טובה ע"פ חוות הדעת של בן הזוג. אין מוזיקה במקום, ובגלל שהמסעדה מלאה עד 0 מקום, דיי רועש, אבל סה"כ נחמד מאוד. המלצרים היו אדיבים, והאוכל הגיע מהר והיה טוב. ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה