נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

עמיר - תמונה
עמיר מבקר מתחיל
2.7
19/02/11

הגענו 9 סועדים לחגוג יום הולדת והתאכזבנו המנות הראשונות היו קטנות מידי ויקרות מידי הפוקצה מגיעה ללא חמאה יבשה מאוד הזמנו למנה ראשונה כרובית מטוגנת שהיתה קטנה מאוד וסתמית מנת הסלט פטה... היתה קטנה מאוד ובהתייחס לעובדה שמדובר בעגבנית שרי עם חתיכת גבינה המחיר לא שווה. החציל עם הגבינות היה טוב בעיקריות התאכזבנו מהלזניה שהוגשה בצלחת קטנה מידי לגודלה והיתה ספוגה בשמן מנת הפסטה עם סרדינים היתה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zeev Roth - תמונה
Zeev Roth 5 ביקורות
4.3
14/02/11

שלא יהיו ספקות המסעדה הכי שווה בתל אביב! סוף פסוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
06/02/11

האוכל בסדר השירות חובבני עד מגוחך. המלצרים ככל מאד נעימים אבל לא לגמרי יעילים. מנות מוגשות באחור, מגיעות מנות שלא הוזמנו, מה שהוזמן לא מגיע. מתאים יותר לחומוסיה שכונתית מאשר למסעדה... המתימרת לשרות מקצועי. התחושה הכללית של חפיפניקיות וזלזול באורחים. תמורת הסכום הגבוה שנגבה מאתנו ראוי היה לקבל שרות הרבה יותר טוב. יש לשער שזה הבקור האחרון שלי במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nathan Josman - תמונה
Nathan Josman 18 ביקורות
4.3
25/12/10

יום שישי בערב. מלא. תפקדו מצויין של המסעדה. עבודה מקצועית במטבח. מנות מופקדות. ניהול מעולה של המקום. מנות פתיחה במיוחד איכותיות : חציל, ארטישוק מטוגן, קרפציו מוצרלה. חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית  - תמונה
רונית 2 ביקורות
3.0
18/12/10

היינו ביום שישי בערב (זוג) היה מאוד רועש ואי אפשר לשמוע כל כך מה שמדברים. גם יושבים צפוף מדי אחד לשני ושומעים את שיחת "השכנים" הזמנו לזניה שהיתה טעימה מאוד וגם פסטה פטריות ושמנת שהיתה... טובה. הפוקצ'ה מספיקה בהחלט לשניים אך מגיעה ללא רוטב או חמאה כך שמאוד יבש. הזמנו סלט עגבניות ופטה שהיה מעולה!! בסוף הארוחה לקחנו כדור גלידת חלבה משגע בטעמו וגם מוס שוקולד שהיה מתוק מדי לטעמי אך טעים מאוד וחיסלנו הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/11/10

אכזבה גדולה ויקרה. המיוחדים כללו ריזוטו פירות ים ופסטה עם סרדינים- 2 מנות מתומחרות יקר ולא נותנות תמורה. הריזוטו- לא עשוי מאורז מתאים- האורז בושל מראש- קיבלנו עיסה אדמדמה (כמו האורז... בבסיס מרק עגבניות עם אורז) ובו שרימפ אחד חתוך ל 3 חלקים ומעט קלאמרי- התמחור השערורייתי היה 94 ש"ח . הפסטה עם סרדינים היתה מנה עלובה לא פחות עם סרדינים מקופסה (!) אולי שפרוטים. מסעדה לא התמודדה עם 4 לא מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
4.3
15/10/10

אז ככה כל אלה שאוהבים לכתוב רק דברים רעים כמובן הם אלה שתמיד יככבו בו.קפה איטליה זאת ה-מסעדה האיטלקית הטובה ביותר בתל אביב.כל מנה פשוט יוצאת מעולה:אנחנו תמיד מזמינים את רוב המנות... הראשונות בתפריט כי הם פשוט מעולות !!!!! כל מנה זאת חגיגה של טעמים בפה. גם המנות העיקריות טובות מאוד . הפסטות איכותיות, טריות וכן גם מנות הבשר.השירות הוא בהחלט מפנק מהיר והמלצרים יודעים על מה שהם מדברים.המחירים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה מבקר מתחיל
4.0
14/10/10

האוכל היה טוב.במיוחד "גפרורי" צוקיני. אווירה נעימה. נחזור. ממליץ להכניס לרשימת היינות יותר יינות ישראלים, גם מיקבים שולחניים כמו ברקן כרמל ובנימינה, אזי יזרום יותר יין בעורקינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/09/10

הכי טוב בקינוחים טעים איכותי ובנדיבות, מנות ראשונות מפתיעות וטעימות התאכזבתי מהבירה בייצור עצמי (לא זוכר את השם) הטעם שיגרתי וללא מעוף והמחיר יקר מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/08/10

ישבתי במסעדה כבר פעמיים והיה נחמד. בעיה רצינית היא היצע המנות הצמחוניות בתפריט העסקי. המשמעות של תפריט עסקי היא כלכלית, צמחונים יכולים "לבחור" רק פנה חצילים ועגבניות! כמובן שהלקוח יכול... לבחור להזמין מהתפריט הכללי אך במצב זה הוא ישלם הרבה יותר על מנה שהיא בטוח יותר זולה לייצור וזה רק מכיוון שהמסעדה בחרה להתעלם מאוכלוסיה של לקוחות שלא אוכלים בשר. אני מכירה גם אוכלי כשר שזה יפריע להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה