נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

רפאל - תמונה
רפאל 6 ביקורות
מסעדה מקסימה
3.8
30/11/14

מסעדה נעימה, כל המנות היו טובות, השירות נעים ויעיל. במיוחד ראויות לציון הפסטה ברוטב אספרגוס ומנת הקינוח עם המרנג והתותים. יופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 5 ביקורות
מומלץ בחום, אחזור לשם בעתיד
4.8
21/10/14

האוכל מאוד טעים, פסטות מדהימות שמכינים במקום, מרוב שהיה טעים הזמנתי מנה עיקרית נוספת. שירות מצוין - כאשר נשפך לנו בטעות כוס מים וחלק מהמים נשפכו על המנה, בלי שביקשנו מיד לקחו את המנה... והחזירו לנו מנה חדשה. אווירה ביתית ומצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay 2 ביקורות
מסעדה בינונית ביותר מכל בחינה
3.0
29/08/14

עיצוב - ביסטרו פשוט ללא מאפיינים איטלקיים. אווירה - נעימה ללא מוזיקה , זה כבר עניין של טעם שירות - בסדר , לא מעבר. אוכל - הפסטות היו טעימות אבל מאוד אנמיות גם מבחינת פרזנטציה מחיר -... סביר עד יקר קינוחים - מאכזבים מאוד ובנאליים, ללא שום מאפיין איטלקי. באופן אישי אכלתי את הקרבונרה שהיתה טעימה אך עם מעט שמנת והחלבון לא היה מורגש. אכלנו 2 פוקצות ,סאן פלגרינו, בקבוק יין , 10 מנות עיקריות ו 3 קינוחים . בערך 110 לסועד . לסיכום , ישבנו 10 אנשים והיה ממש נחמד אבל את החוויה האיטלקית לא חשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 7 ביקורות
קפה איטליה
3.8
08/05/14

מסעדה טובה עם מנות טעימות מאוד המחירים לא זולים אבל שווה להשקיע. השירות היה אדיב, וכיף לשבת במקום. מומלץ מאוד במיוחד כשרוצים לחגוג משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולריה מול - תמונה
ולריה מול 5 ביקורות
מעולה!
4.8
17/03/14

היינו בצהרי שבת, שירות אדיב ואוכל מאוד מאוד טעים! ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד טעים מאוד משתלם!
4.8
04/03/14

פעם שלישית שלי במקום. אוכל איטלקי טוב ולא יקר מידי, כמו שאוכל איטלקי צריך להיות. המסעדה ממש גדולה, ואין בה אווירה אינטימית, אבל השירות ממש טוב ולא נותנים הרגשה של מפעל. הלזניה בולונז... הכי טובה בעיר. גם הקרפצ'יו מצויין. לא לוותר על על הטרמיסו האלוהי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה 2 ביקורות
לא בדיוק איטליה, אבל נחמד.
2.3
01/01/14

בתור אוהבי אוכל איטלקי שגם מבינים דבר או שניים בבצק של פסטה וברוטב עגבניות, קצת התאכזבנו מהפעם השנייה שלנו בקפה איטליה. ציפינו מראש שהאוכל יהיה יקר, אבל לא חשבנו שהוא גם יהיה יק וגם... נרגיש שאין תמורה למחיר. הרגשה כזאת מוסיפה טעם מר לאוכל אפילו כשהוא לא רע... למשל - ספגטי עם פירות ים עולה 92 שח!! כן, זה ספגטי בצבע שחור אבל חוץ מעובדה זו, הוא לא שונה מכל ספגטי פירות ים אחר שאכלתי בת"א ואף אחד לא העיז לקחת עליו כמעט 100 שקל. גם המחיר של הטליאטה די מנזו (פרוסות סינטה על פלטה) לא היה סביר (116 שח, כשיש מסעדות איטלקיות בעיר שמגישות בדיוק אותה כמות בשר משובח, בעלות של 70-60...). יכול להיות שאם האוכל היה נפלא לא הייתי כותבת כלל את הביקורת הזאת, אבל הוא היה מאד סביר. הכל הוגש יפה והיה עשוי נכון אבל לא היתה כאן תחושה של אוכל איטלקי מעולה שנעשה באהבה. הייתה יותר תחושה של פס ייצור במחיר של מסעדת גורמה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של zvikail
zvikail
12/01/2015
כל המנות שאכלתי בקפה איטליה היו ממש, אבל ממש מעולות. לגבי המחיר יקר או זול לא משנה את הטעם של המנה.
Liora - תמונה
Liora 2 ביקורות
נחמד וטעים מאוד
3.5
06/10/13

אוכל טעים, האווירה נהדרת, המסעדה מעוצבת והרגשה כי אינך נמצאת בישראל אלא באיטליה. אך לא בהכרח מצדיק את המחיר. נחזור לחגוג אירועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי בלייך - תמונה
נפתלי בלייך 36 ביקורות
מסעדה איטלקית מעולה
4.3
21/09/13

הגענו למקום חמשה סועדים. לפתיחה הוזמנו פטריות פורטובלו אלאוליו ,פריטו כרובית, סלט ירקות,מלווה בפוקצת הבית, למנה עיקריות הוזמן, טליאטה די מנזו, פפרדלה פטריות, טורטליני תרד, סלט כבדי עוף,... פרגיות, לקינוח גלידה תוצרת הבית וסורבה , בתוספת משקה לימונדה ויין. העלות בסך הכל 660 שקלים. המנות היו טעימות מאוד והצלחות נותרו ריקות ונקיות. פה אחד סוכם כי המסעדה טובה וראוי שנחזור לבקר במקום. השרות היה טוב ולעניין למרות שהמקום היה עמוס ומלא השרות זרם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
אחד המקומות הטובים בת"א
4.5
21/09/13

ביקרנו ארבעה אנשים, שבת בצהריים, והיה פשוט תענוג לשבת במקום. ארבעתנו היינו מרוצים מכל המנות, מהאווירה ומהשירות הטוב. מחפשים מסעדה איטלקית מומלצת בת"א? מצאתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה