נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

מושיק - תמונה
מושיק 33 ביקורות
4.3
18/05/08

הגעתי ביום ראשון אל המסעדה ואני אתחיל דוקא עם הסוף - מאד נהניתי. האוכל טעים ועשוי כמו שצריך, ברמה מאד גבוהה. לקחנו חציל בפרמז'ן שהיה נהדר, סלט עלים ירוקים ופרמז'ן שהיה מלא בטעמים... מגוונים של בזיליקום, לימון, מנטה וטעם של פרמז'ן טוב. אכלנו גם פנה קרבונרה ואני חייב להגיד שהרבה מאד זמן לא יצא לי לטעום את המנה הספיציפית הזאת בכזאת רמה גבוהה. לקינוח הזמנו טירימיסו. זה היה טירימיסו מושלם. ענק ויפה עם קרם טעים ובפנים עוגה רטובה. כדאי ללכת, למי שמחפש מטבח איטלקי איכותי ומוקפד. אגב, המחירים נוחים יחסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/05/08

ניסינו להזמין מקום ליום חמישי ב-22:00. הודיעו לנו שהכל מלא, אפשר לבוא לנסות לתפוס מקום על הבר. הגענו קצת לפני 22:00. התבקשנו להמתין מעט כדי שיבררו כמה זמן ייקח עד שיהיה מקום פנוי.... ב-22:15, לאחר פניות חוזרות ונשנות שלנו, לא קיבלנו תשובה והתקפלנו מהמקום. נראה צפוף ומלא. כנראה באזז של התחלה. נקוה שהאוכל שווה את ההמתנה והלחץ. לא התייאשנו. ננסה שוב כשיהיה פחות לחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/05/08

אכזבה, מאד רועש, המלצרים מאד משתדלים אבל ממש לא מקצועיים, מתרוצצים בכל המסעדה ללא יד מכוונת, גם לא יודעים לבטא את כל שמות המאכלים. האוכל חסר השראה ובינוני ברובו. יש הרבה מה לשפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה