נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
יקר ולא מוצדק!
1.8
13/01/16

הגענו לארוחת צהריים במסעדה. הארוחה העסקית אינה אטרקטיבית כלל, מחירה 69 ש"ח עבור מנה ראשונה ועיקרית, כאשר עבור הרבה מנות נדרשת תוספת תשלום. שתייה לא כלולה. החלטנו שלא לבחור בתפריט זה... והזמנו 2 מנות- מנת פסטה ומנת סלט. סלט העגבניות ופטה שמחירו 42 ש"ח, הגיע בצלוחית קטנה, מנה שאינה מספיקה ליותר מסועד אחה ובטח שלא מצדיקה את המחיר.... מנת הפסטה הייתה גם היא קטנה ולא שווה מחיר של 58 ש"ח. בנושא הקינוח- המלצרית הציעה פאי אגסים במחיר 44 ש"ח, וכמובן שהמליצה בחום להוסיף כדור גלידה בעוד 6 שקלים- לא בגלל תוספת המחיר כמובן אלא רק כי זה מאוד מתאים לעוגה... חבל אם כך, שזה לא נכלל במחיר הגבוה מלכחתחילה של העוגה.... לסיכום- יש עוד כל כך הרבה מסעדות איטלקיות בתל אביב ובארץ בכלל- לא שווה את ההשקעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat - תמונה
anat מבקר מתחיל
ה-איטלקית
4.3
08/11/15

הכל היה מושלם! מנות פתיחה טובות, ההמלצה של המלצרית (המקסימה) על קוקטייל מיוחד, מנה עיקרית, קינוח- הכל היה מושלם! אבל חוץ מהאוכל שזה תמיד חשוב... גם האווירה ובמיוחד השירות עשו את... שלהם! אנחנו בטוח נחזור ואני אמליץ לכולם על המקום. תודה רבה על חוויה ממש נעימה וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
euroy.y - תמונה
euroy.y 4 ביקורות
אכזבה - מילה קטנה
1.5
13/08/15

חגגנו יום הולדת. מנה ראשונה היתה סבירה. לקחנו מבחר פטריות בשמן (מנת היום) ופוקאצה. המכה הגיעה עם המנות העיקריות: אחד מאיתנו הזמין טורטליני במילוי גבינות שמנת, פרמזן וריקוטה (מנת היום -... לא בתפריט). הפסטה לא הורגשה בכלל בטורטליני. מה שהורגש היא מסה כבדה של גבינה במרקם כבד של משחת שיניים. בשולחן לידנו שהזמין גם את הטורטליני התגובה היתה דומה. לא טעים ולא מרגיש טוב בפה. למרבה ההפתעה בחשבון גיליתי שהמנה הזאת עלתה 78 ש"ח בלי שזה נאמר כשהוצגו הספיישלים (מחיר מוגזם!!!) המנה השניה שהזמנו היתה בולונז. הפסטה לא היתה מבושלת מספיק (הלואי והיתה אל דנטה!!!), גם הבשר היה צמיגי, לא מבושל דיו ונראה כי כל המרכיבים בבולונז לא התכתבו זה עם זה. לא טעים. קינוחים: הזמנו עוגת גבינה (גדולה, מרקם כבד. עוגה שלא ממש עושה חשק לחסל אותה) ומוס שוקולג שנראה כאילו מישהו זרק איזו שארית ממגש גדול על הצלחת. הלכנו עם ציפיה גדולה. האכזבה היתה בהתאם. באף שלב בארוחה לא שאלו אותנו עם אנחנו נהנים. מעניין....

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל סטנק - תמונה
טל סטנק 10 ביקורות
סביר ותו לא
3.0
08/08/15

המזעדה יפה והשירות נטו, אבל כשזה מגיע לאוכל התאכזבתי. המנות קטנות, בטח ביחס למחר. מעבר לזה גם בגזרת הטעם האוכל סביר ולא יותר מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
חלש
1.5
20/06/15

הגענו לאחר קריאת ביקורת שלכם הגולשים .בחרנו לפתוח במנת חציל עם גבינת פרמזן,הרוטב היה מר משהו ,החציל סתמי והפרזנטציה חלשה. מנה עיקרית הוזמנה לזניה בולונז,טליאטלה פוטנסקה הפסטות... הנבחרות היו אמורות להיות טריות אבל טעמם לא הזכיר זאת! .הרוטב היה סתמי והפרזנטציה שוב חלשה המקום צפוף .שולחן שישבנו בו היה צמוד עד כדי נגיעה ליושבים אחרים כך שבל תנועה שלהם או שלנו הרגשנו רעידת אדמה 7 בסולם ריכטר. האם אחזור ?בהחלט לא!! האם המליץ בחום? לא! יש לציין כי שירות המלצרים היה די מהיר וניכר שיתןף פעולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Stav - תמונה
Stav מבקר מתחיל
אחת המסעדות
4.3
28/05/15

היינו שלושה אנשים ביום שלישי בערב. כשנכנסו היתה לנו תחושה לא נעימה כי המסעדה יחסית צפופה, צופפו שולחנות יתר על המידה. אך ברגע שהאוכל הגיע הכל התפוגג. כל המנות שהוגשו לשולחן היו פשות... מעולות! למנות ראשונות לקחנו Carciofi Alla Giudia שהגיעו 3 חתיכות ארטישוק גדולות וטעימות. ואחת ממנות הספיישל שכלל גבינת מוצרלה יחסית נוזלית עם עגבניות. כל שלות מנות הפסטה שהזמנו היו מעולות, במיוחד הפטוצ'יני תרד והלזניה בולונז. הטירמיסו שלקחנו לקינוח היה הטוב ביותר שאכלנו בארץ, גבינת המסקרפונה בהחלט מורגשת בו לשם שינוי. השירות היה טוב והמחירים סבירים בהחלט. בקיצור, מסעדה איטלקית מומלצת מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigalit Shual - תמונה
Sigalit Shual 10 ביקורות
תמיד טעים
4.3
10/04/15

חיפשנו היכן לחגוג יום הולדת וחזרנו לקפה איטליה טעים , מוקפד ומקצועי בכל פעם שהגענו לא התאכזבנו שווה תמיד לחזור במיוחד אם יש מסקרפונה עם תותים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
אורקייטה טונה
4.5
22/02/15

רציתי להיות פחות בנאלית וצפויה, לקחת פסטה קצת שונה, אבל לא עם שמנת ולא עם שמן זית. נשארתי בגבולות העגבניות, תוספת טונה ועוד כמה ירקות. אחרי המנה הראשונה, קרפצ'יו פלמידה שהיתה טעימה... ומיוחדת, נסתמה לי הקיבה ולא יכולתי לאכול יותר מכמה ביסים. היה טעים, לחובבי טונה. הבולונז שהפרטנר לקח מוצלח אף הוא. המנות בקפה איטליה גדולות ומשביעות. זה המקום לאכול פסטה טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיוי - תמונה
שיוי מבקר מתחיל
תענוג
4.3
06/02/15

חזרנו עכשיו כל המשפחה מהמסעדה. קיבלו אותנו פקעות של יקינתונים, אגרטל מלא רתמים ועדעדים, אלגנטיות ועיצוב מקסים. זו היתה רק הפתיחה. האכל היה משובח, מנות לא גדושות מדי, שרות מעולה, למרות... שהמסעדה היתה מלאה לא היה רועש. גם כשהתינוק שלנו הקיא נחלצו מיד לעזרתנו. רק שבחים. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 11 ביקורות
נעים אך תמורה לא טובה
3.3
23/01/15

לראשונות קרפצ'יו ופירות ים. שאלנו אם הקרפציו מגיע עם לחם ונענינו שלא. אז הוספנו 16 שח וגילינו שהפירות ים מגיע עם לחם.נתקענו עם שתי מנות פוקאצה.לעיקריות סטייק סירליון ו350 גרם סטייק פילה... על העצם. נאמר לנו שבין 20 ל30 אחוז עצם אבל לפחות חצי מהמנה עצם. 182שח עבור 150 גרם. מטורף.

עוד פרטים
הוספת תגובה