נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
משהו רע קרה לנמרוד
2.0
06/10/15

קפה נמרוד היה תמיד אחד המקומות האהובים עלינו. המנות היו מיוחדות ומושקעות, וגם השירות היה אדיב ביותר. אבל הפעם היתה לנו אכזבה גדולה. המלצר היה ממש אנטיפת. ביקשנו קפה הפוך חם מאד, אך הוא... הגיע פושר מאד. עוגת פבלובה היתה קטנה ומאכזבת ביחס למה שזכרנו בעבר. הוופל הבלגי היה נראה פשוט כמו צלחת שזרקו עליה 2 וופלים ו-4 כדורי גלידה. וזהו. ללא שום תוספת כמו קצפת/פירות/אגוזים/סירופ שוקולד וכו'. אפילו לא טרחו לעצב את המנה בצורה טיפה אסתטית. ביקשנו מהמלצר לדבר עם האחראי, אך הוא לא הגיע. לתחושתי המלצר בכלל לא טרח לקרוא לו. זה עצוב שמקום שהיה כל-כך נחמד מתדרדר ככה. אבל אנחנו כבר לא נחזור... וגם לא זוג החברים שהבאנו איתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
טעים מאוד. שירות זוועתי
2.5
13/08/15

אכלתי שם כמה פעמים. מאוד נהנת מהאוכל אך עם זאת השירות של המלצרים ממש גרוע. באופן קבוע הם מתבלבלים במנות שבין השולחנות. כל פעם 4 מלצרים שונים שואלים את אותן השאלות. אין סנה רון בין המלצר... למטבח. סהכ האוכל טעים ונדיב. חבל שהשירות לא כזה. עוד דבר חשוב. יש ריח ממש מסריח מהשירותים. פעם האחרונה שהייתי אזור השירותים היה מאוד מלוכלך אם זה יהיה כך שוב בפעם הבאה שאגיע - כנראה שזו תהיה הפעם האחרונה. הגיינה מעל הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
נחמד כבית קפה עם נוף בלבד
3.0
13/08/15

הייתי מספר פעמים בקפה נמרוד לארוחת בוקר והיה נחמד, לא הייתי מכנה את זה ארוחת הבוקר הטובה בארץ אבל סה"כ היה טוב. ואז עשיתי טעות וישבתי שם לארוחת ערב, האוכל היה פשוט לא טעים השארתי יותר... מחצי מנה. השירות היה בסדר אבל לא שאלו אם טעים לנו לא בזמן הארוחה ולא כשפינו וראו שהרוב נשאר בצלחת, כנראה הם יודעים את התשובה ... לקינוח לקחנו עוגת שוקולד שהייתה ממש טעימה ולוותה בגלידה עם טעם מעט מוזר. בקיצור איך אומרים : "אל תזמין סטייק במסעדת דגים". הנוף יפה ושווה לשבת לארוחת בוקר , קפה ועוגה או בירה אוכל ממש עדיף לאכול במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
אוירה נעימה האוכל לא אחיד ברמתו
3.5
10/07/15

חמישי בערב בסניף הנמל, המקום היה עמוס אך עדיין שירות מהיר ואוויר צח. האוכל ברובו היה טעים מאוד, במיוחד הפטריות העטופות פירורי לחם ומנת הקיש. אם כי אציין שממש לא התרשמנו לטובה מפלטת... המזטים שלא היו מתובלים כראוי והחזרנו אותה. השירות היה אדיב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
טעים ונעים
3.5
13/06/15

אני ובן זוגי נוהגים ללכת לקפה נמרוד בעיקר בסופי שבוע.. בדרכ מזמינים את הארוחת הבוקר המפנקת שמלאה בכל טוב וממש טעימה, האוירה כפית ומרעננת מול הים רק חבל שכמעט תמיד עמוס והתורים כל כך... ארוכים... לפעמים זה מוריד את החשק להמתין

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
ארוחת בוקר
5.0
28/05/15

שוב חזרתי לקפה נמרוד עם שובר לארוחת בוקר זוגית. קודם כל - השתפרו מפעם קודמת. השירות היה מהיר מאוד(!) והיה כיף לשבת. אין ספק שעדיף ללכת בקיץ כשהכל פתוח ולא בחורף שהכל עמוס בחלק... הפנימי. הארוחה הייתה מפנקת כמו פעם וטעימה מאוד. כרגיל, כיף לשבת ולהשקיף על הנמל ואחרי זה להסתובב במתחם. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
אוכל איכותי ומיקום נהדר בנמל תל אביב
4.3
08/04/15

ביקרתי הבוקר עם הוריי בבית הקפה, התרגשתי לקרוא שהוא הוקם בידי אהוד שגב להנצחת זכרו של אחיו, נמרוד שגב ז"ל, שנהרג בדמי ימיו במלחמת לבנון השניה. הזמנו את כפרית הפינוקים (ארוחת בוקר זוגית)... וקיבלנו מכל טוב, כיד המלך. שני אומלטים טריים, מיץ תפוזים קר ומעולה, גבינות גליליות איכותיות, קפה הפוך מהביל ונפלא, מאפים שונים ועוד ועוד. שתי נקודות לשיפור – ניקיון השירותים ויחס המלצרים. נאלצתי לקרוא לפחות שש פעמים למלצרים שונים כדי לשלם חשבון, איש מהם לא ענה לי. רק כשפניתי למנהל המשמרת, הואילו לקחת ממני את התשלום (ואת התשר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מעולה. המלצרית חמוצה
4.0
25/02/15

אכלתי אתמול עם שובר רעיונית ארוחת בוקר כפרית קטנה בעיר הגדולה. האוכל מעולה אוירה טובה הבעיה היחידה והיא נורא חשובה היא עניין השירות. המלצרית נתנה כל מה שביקשתי אך היא הייתה נורא... אנטיפתית וחמוצה..(בחורה בלונדינית) אם הייתה מגישה עם חיוך זה היה הופך את החוויה שם למושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
משהו התקלקל
3.0
19/02/15

כבר הייתי בקפה נמרוד מספר פעמים.. כל פעם שאני מקבל שובר לארוחת בוקר זוגית אני מנצל אותו שם. אבל אתמול, אחרי כמה חודשים שלא הייתי במסעדה הרגשתי שמשהו התקלקל. הארוחה נראית פחות מרשימה... מפעם (אך עדיין טעימה). ההגשה פחות נעימה. וגם משהו בשירות התקלקל.. אם אני מציג את השובר ומזמין ארוחת בוקר, המלצרת לא צריכה להפציר בי "אולי בכל זאת תרצה לשמוע על העסקיות שלנו?" חבל.. קפה נמרוד היה המקום האהוב עלי במשך זמן רב, אבל כנראה הגיע הזמן למצוא מקום אחר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 20 ביקורות
ארוחת ערב סבירה
2.5
02/01/15

המנות הראשונות היו טובות, העיקריות פחות. המנות גדולות, הבשר היה מעט יבש. הקינוחים היו עם טעם של מקרר...

עוד פרטים
הוספת תגובה