נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

Lear - תמונה
Lear מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
3.3
23/07/13

השירות יכול להיות מהיר יותר, אבל התפריט מעולה! המיקום לא ממש מול הים.. אבל ממש קרוב אז אפשר לעשות הליכה בנמל אחרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
חבל ...
1.8
29/06/13

הבוקר, שבת 29.6, אכלנו בן זוגי ואני ארוחת בוקר בקפה נמרוד. זוהי אינה הפעם הראשונה בה אני מגיעה לאכול ארוחת בוקר במקום וידוע לי ששבת בבוקר הינו שלב עמוס ביום ומלא במשפחות וילדים אך אין... זה מצדיק את התחושה הלא נעימה שקיבלנו הבוקר. נתחיל מחוסר הניקיון וההיגיינה במסעדה-השולחן בו הושבנו היה מטונף,הרצפה סביבו היתה מלאה במפיות ושאריות אוכל-הייתי צריכה לבקש משלושה מלצרים שונים לנקות את המלפפונים ושאריות הריבה שנדבקו אל השולחן ובסופו של דבר ניקיתי אותם בעצמי(הרצפה מעולם לא נוקתה על ידי אף אחד מהם). הכלים בהם הוגש לנו האוכל היו מלוכלכים, דוגמא אחת לכך היתה שכוס המים שביקשנו הגיעה שבטוחה פרורי אוכל וריבה דבוקה בצידה הפנימי, ביקשתי מהמלצרית להחליפה והמלצרית אכן לקחה אותה- כוס מים חדשה לא קיבלתי בשום שלב. בנוגע לאוכל, ארוחת הבוקר אותה המסעדה מגישה היא אחת מהמגוונות בהן נתקלתי, המחיר אמנם גבוה אך ישנה תמורה לכך. לצערי הפעם המזטים בהם הוגשו טאפסי הבוקר היו מטונפים בשאריות של גבינות סביבם, הבורקסים היו קרים ויבשים ואחת החביתות הגיעה קרה. ולסיום השרות- המון המון זמן לא נתקלתי בשרות כה מזעזע- המלצרים אמנם היו עמוסים אך אין הצדקה לתחושה שקיבלנו ולהקטנת הראש- הבקשות החוזרות לניקיון,חוסר היחס (לאחר שקיבלנו את האוכל לא ניגשו אלינו בשום שלב ובשביל הזמנת קפה/חשבון נאלצו "לנופף לעזרה"), אי היכולת להשיג מלצר (חלקנו מלח-פלפל וסוכר עם השולחן לידנו) והצפיה הבסיסית לשרות חייכני... בסיכום, חבל... ממסעדה ששמרה על רמה גבוהה הפכתם למסעדה בנונית ומטה שלא מצדיקה ביקור חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal 4 ביקורות
אכזבה
2.0
25/06/13

היום בבוקר 25/6/13 הגעתי עם ידיד שלי למסעדה, הגענו עם שובר דרך מועדון טוב והזמנו ארוחת בוקר זוגית. קיבלנו את האוכל ללא הלחם ונאלצנו לחכות ללחם כ10 ד'ק בזמן שהאוכל מתקרר, הקפה הגיע... פעמיים לא כמו שביקשתי לקבל אותו מה שגרם לי לחכות עד לסוף הארוחה בכדי לשתות את הקפה, גם ידיד שלי לא קיבל את הקפה עד לסיום הארוחה למרות שהדגשנו כמה פעמים שאנחנו שותים את הקפה עם הארוחה, מעבר לזה המלצר לא ניגש אפילו פעם אחת לשאול אם הכול בסדר וכל משך הארוחה היינו עסוקים בנסיונות לקרוא לו, עברנו חוויה ממש לא נעימה ועבורי זאת הפעם האחרונה שבה אבקר במסעדה זו. יש לציין שאחראי המשמרת ניגש אליינו בסוף הארוחה וביקש לפצות אותנו בקינוח על חשבון הבית אך העדפנו לסרב כי כל מה שרצינו זה רק לצאת מהמסעדה כמה שיותר מהר, לבסוף האחראי ביקש שניקח את השובר לפעם הבאה - שמבחינתי גם לא תהיה, אני מעדיפה לוותר על קינוח מאשר לעבור חווית שירות כל כך מזעזעת. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמה - תמונה
נחמה 2 ביקורות
פינוק בקפה נמרוד
5.0
13/06/13

ביום שישי, 7.6, הגענו לארוחת בוקר בקפה נמרוד בנמל ת"א, לחגוג את יום הולדתו של בעלי. הגענו בעקבות המלצה של חבר... נהנינו מכל שניה, האוכל היה מצוין ומפנק, מוגש בקפידה, השירות היה מעולה,... פינקו אותנו מאד במיוחד שידעו שזה יומולדת.. בנוסף לכל הפינוקים שקבלנו בארוחת הבוקר פינקו אותנו בקינוח נוסף... האוירה היתה נהדרת.. מוזיקה נעימה ובריזה מהים.. פשוט נפלא.. תודה על חוויה נפלאה.. נחזור שוב (ועם חברים נוספים).. תודה לדוד על הפינוק(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaira - תמונה
Yaira מבקר מתחיל
כייף של בלוי עבורנו במסעדת נמרוד שבנמל תל אביב
5.0
14/04/13

משפחתי וחוג חברי באים באופן קבוע למסעדה. בוקר צהרים וגם ערב. האוכל בה מצויין ומשתדרג עם מנות חדשות כל הזמן. האוירה במקום מצויינת, השירות טוב והמיקום מעולה. גם המחיר סביר ביותר. אם יש... שמתלוננים (וראינו זאת כשחיכינו בתור)זה משום שלאנשים אין סבלנות וסובלנות. לעיתים קרובות המסעדה מפוצצת ואז יש צורך לחכות עד שיתפנה מקום -זה משתלם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Martin - תמונה
Martin מבקר מתחיל
שרות טוב - אוכל מאכזב
2.3
05/04/13

הזמנו פלאפל פטריות ונאלצנו לבקש להחליף את המנה. פשוט לא טעימה. המלצרית נענתה בחיוב מיד. סלט הפנטזיה סבל מירק לא טרי ובהתחשב במחירו הגבוה, אפשר היה לצפות למיטב המרכיבים. שוב אכזבה. במקום... הפלאפל בחרנו בחזה עוף עם פירה. הפירה היה טעים אך העוף יבש ובנאלי.הצלחות (חרס בעבודת יד) עם שוליים שבורים, וכל זה מלווה בריח חריף מאזור השרותים. בקיצור, משדר הזנחה. אבל צוות נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה'לה - תמונה
לאה'לה מבקר מתחיל
פשוט תענוג
5.0
31/01/13

ברצוני להלל ולשבח את מסעדת נמרוד. אני, אימי ואחותי נכנסנו בצהרי היום למסעדה, קיבלנו יחס מאוד לבבי ואישי מהמלצרים, האוכל היה מעודן, טעים וטרי. כל כך הנהנו שלאחר שבוע נכנסנו שוב למסעדה,... ושוב החוויה היתה נפלאה. מאז, אנו מרגישים "בבית" במסעדה, את פנינו מקבלים תמיד בחיוך חם, משתדלים לענות על כל בקשותינו, ולאחרונה אף קיבלנו יחס של "האוכל, האורח המתמיד" ומפנקים אותנו בצ'ופרים נוספים, כגון סיידר ע"ח הבית, עוגה בסיום הארוחה על חשבון הבית. אנו ממליצות בחום רב על המסעדה, אנו שולחים את כל החברים לשם. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
הכל צמחוני!! פשוט כייף!!
3.8
20/01/13

פשוט כייף- תפריט חלבי נפלא עם מלא אופציות טעימות ומיוחדות. נהדר לשבת בימי שמש עם נוף של הנמל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
baayan27 - תמונה
baayan27 34 ביקורות
ארוחת צהריים גלילית בתל אביב
3.8
09/01/13

הגענו למקום לאכול ארוחת בוקר, אך בהגיענו למקום החלטנו לדחות את ארוחת הבוקר לסוף השבוע. הזמנו סלט גלילי וכריך ראש פינה. הסלט היה טעים אך יקר בטרוף, גם הכריך היה לא רע, והמלצרית הייתה... מאוד נחמדה להחליף לנו את החציל לפריט אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל מבקר מתחיל
ביקור בקפה נמרוד בשבת חוקפית 2012
5.0
02/12/12

בסוף שבוע שעבר ביקרתי (וזו לא הפעם הראשונה)בקפה נמרוד יחד עם אישתי וכמה חברים טובים.הקבלת פנים מאירת העינים.הליווי לשולחן הישיבה.השרות הנעים סובלני ובעיקר מזמין.ההגשה.האוכל הטעים ובעיקר... לאנשים שאוהבים לאכול (והרבה) הכמות הנדיבה שכפי הנראה יש רק לאנשים עם אופי גלילי ושורשי כזה... כל אלה והאוירה המאד מיוחדת של נמל הומה. אוכל ואוירה גלילית נותנים את הטעם והרצון לחזור למסעדה כל ביקור שלנו בעיר הגדולה. תודה על הכל ורק ברכה שתראה בעמלך

עוד פרטים
הוספת תגובה