נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 32

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/06/07

הגענו לשם ממש במקרה והתקבלנו בחיוך. הזמנו פטה כבד וסלט וכמובן פאלפל פטריות. היה אגדי. אם ככה הבנתי קפה בראש פינה אז אולי ניסע? אבל אם הביאו את ראש פינה לתל אביב אז מה הטעם. יש לנו את זה... כאן. וזה משמח ומחמם. מומלץ בחום! נדיבים, אוכל מעולה, שירות מפנק, בעלי בית מקסימים, סיפור מרגש, נעים לשבת בקיצור כל מילה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/06/07

אני מתל-אביב ובאמת הגעתי לראש פינה. לא ידעתי מה הסיפור שעומד מאחורי המקום - אבל אחרי שהמלצרית המקסימה (ענבל הראשפינאית) סיפרה לנו מי זה נמרוד ובכלל על רעיון ההנצחה המרגש רצתי הביתה... וחיפשתי בגוגל פרטים נוספים. קראתי את הכתבה בוואלה והיו לי דמעות בעיניים. לא מספיק שבחרתי את בית הקפה החדש שלי, לא מספיק שהוא פתוח 24 שעות ביממה (לא יאומנים הראש פינאים האלה) אלא שזה באמת מקום עם סיפור מצמרר שלא יישכח כל-כך מהר. שווה ללכת, אתם תהפכו את זה לבית, כמוני. אמיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/06/07

מקום נעים וביתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/06/07

החברה פשוט הביאו את ראש-פינה לנמל תל-אביב. חיזקו ואימצו. ואל תשתנו. הגעתי אליהם דרך כתבה שפורסמה בוואלה. בהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/05/07

מי שמכיר את ראש פינה יכול בהחלט להבין על מה מדובר, בין רידינג למסעדות הפלצניות של ת"א שוכן לו קפה נמרוד, מקום חם עם ספות ישיבה ולשם שינוי - פרחים (משהו שלא רואים בנמל). נעים וחם לשבת.... הבילוי היה נהדר, שירת אותנו מלצר חביב במיוחד בשם אלעד, עם חיוך והמלצות מצויינות, אכלנו פלאפל פטריות א-ג-ד-י ובהחלט מומלץ. המחירים לא מופקעים ובהחלט שווים את התמורה. מי שמחפש מקום עם חוויה ולא סתם מסעדה שיילך לקפה נמרוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/05/07

ממש ראש פינה אני ממליצה לנסוע ולראות מקום חדש סיפור מעניין על המקום ומרגש והאוכל מצויין תודה על הכל קפה נמרוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/05/07

נסענו לנמל כל המשפחה וראינו את קפה נמרוד. לשם שינוי מקום מקסים ומרענן ומעוצב באמת בצורה כפרית ומחממת אכלנו את הארוחת הבוקר הפינוקים והיה מדהים מומלץ בחום מקום חדש וחם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
2.7
26/05/07

בתחילה היה נראה שיהיה נחמד מאוד לשבת בקפה נמרוד אך לאחר השירות הגרוע שקיבלנו מהמלצרית (שנראה שהיא בכלל היתה האחראית משמרת) אנחנו לשם לא נחזור. הזמנו 3 ארוחות בוקר נחמדות בעלות של 39 ש"ח... (בניגוד לכל ארוחות הבוקר הסטנדרטיות לא כלולה בה שתיה חמה) הארוחה כוללת אומלט עם תוספות לבחירה סלט ירקות אישי קטן,פלטת גבינות ולחם. אם תעשו חשבון פשוט היינו אמורים לקבל 3 מכל דבר מכיוון שהזמנו 3 אך המלצרית התעקשה להביא לנו לחם אחד לכולם ופלטת גבינות אחת לכולם ושנתחלק ואם נרצה עוד שנגיד לה והיא תביא. זו חוצפה שלא מתוארת. אנחנו 4 אנשים צריכים לחלוק לחמניה אחת קטנה ופלטה קטנה הכללה 2 סוגי גבינה ו 2 סוגי סלטים(חציל בשמן וגזר פיקנטי)?! לאחר בקשות חוזרות כאילו אנו מבקשים דבר שלא מגיע לנו הביאו לכל אחד את הפלטה שלו ואת הלחם שלו.  סה"כ האוכל היה טעים אבל חסכון כזה על חשבון לקוחות עוד לא ראיתי מימיי.

עוד פרטים
הוספת תגובה