נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

Ronen Krispil - תמונה
Ronen Krispil 16 ביקורות
סביר
3.3
14/10/16

היה נחמד וטעים. פתוח עד מאוחר. אחלה מקום לשבת לשתות בו קפה ועוגה. לצערי כמו כל המקומות בנמל קצת יקר וכמובן יש את האלה שמנסים למכור לך כל מיני דברים ומסתובבים שם הלוך ושוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
ניפגש שוב
4.8
09/10/16

כמה נעים לשבת במקום אל מול הים, מקום שגם בשיא היום שלו מקבלים יחס אכפתי, ושירות נהדר רוצה לציין לטובה את מנת הדגל המפתיעה, פלאפל פטריות מנה ראשונה , היתה מאוד טעימה, פעם ראשונה שיצא לי... לנסות , חביבה ביותר פיצה גלילאו גליליי- טעימה בטירוף, פיצה דקה עם רוטב מעולה ותוספת לבחירה המחירים בבית הקפה סבירים, החוויה הכוללת טובה מאוד, היה נעים לשבת במזגן היה יחסית שקט למרות שזו היתה שעת עומס באמצע היום ממליצה להגיע ולשבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kuk - תמונה
Kuk 18 ביקורות
נחמד מאוד
3.5
20/07/16

ישבנו אני ואשתי ושלושת ילדינו ביום שלישי בערב במסעדה. היה די מלא. למרות זאת, השירות היה טוב ומהיר יחסית. אני הזמנתי מנת פלאפל פטריות, שנחשבת למנת-הדגל של המסעדה. המנה באה 10 כדורים על... מצע חסה קצוצה ושני מטבלים. שאלתי אם ניתן להזמין פחות כדורים ונאמר לי שלא. המנה לא הייתה כל כך טעימה. ציפיתי ליותר ממנת דגל. גם המחיר לא היה להיט (62 ש"ח). לא שבעתי ממנה. כשביקשתי להזמין פריטטה, נאמר לי שהיא מוגשת רק עד השעה 17:00. לא ברור לי למה. הרי אם אתם מגישים ארוחת בוקר גם בשעה 17:00 בערב, אז למה לא להמשיך לאורך כל היום, כמו הרבה מקומות?! אשתי הזמינה סלט המייסדים שהיה טעים מאוד, במיוחד חזה העוף (66 ש"ח). הילדים רצו ספגטי בולונז (60 ש"ח). נראה לי לא מעט למנת ילדים, שהייתה טעימה להם. תפריט הקינוחים הזכיר יותר קינוחים של מסעדה מזרחית. הזמנו פאי תפוחים עם גלידה. לילדים היה טעים. עם הנוף של הים היה ממש נחמד. למזלנו, היה מופע מים ואור ומוזיקה (בחסות הנמל ועירית תל אביב) ממש מול המסעדה, מה שהעשיר את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
ארוחת הבוקר הטובה ביותר
4.5
19/07/16

אני, בן זוגי, אחותי ובעלה אכלנו 2 ארוחות בוקר פינוקים בקפה נמרוד. הארוחות גדולות, מפנקות ועשירות בכל טוב. בכניסה למסעדה כיבדו אותנו בטעימה של האייס קפה לצינון האווירה לאחר שהגענו מהחום... בחוץ. כמו כן, מכיוון שאנחנו חברי מועדון והיה לנו יום נישואים החודש, פינקו אותנו בקינוח. הקינוח שלקחנו היה עוגת שוקולד חמה, נוזלת ומלאה בשוקולד עם גלידה. האווירה נעימה, המחיר לסועד סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
חד פעמי
3.3
01/07/16

באחת משיחות הסלון עלה קפה נמרוד והוכתר כמסעדת ארוחת הבוקר הטובה ביותר בתל אביב. רף ציפיות גבוה בעיר ארוחות הבוקר. הגענו לבדוק את הקביעה באחד מימי השישי. למזלנו הגענו בשעה מוקדמת מספיק... כדי לקבל שולחן מיד, חצי שעה מאוחר יותר כבר לא היה כסא פנוי. המארחת הושיבה אותנו וקיבלנו תפריטים, וכבר בשלב הזה תלווה אותנו תופעה שתחזור על עצמה עד קבלת החשבון - המלצרים (שנראה שאין מספיק מהם) פשוט לא נגישים. למרות זאת, הצלחנו להזמין וגם להזמנה לקח יותר זמן מהרגיל להגיע. כשכבר קיבלנו את ארוחת הבוקר למעט הלחם שהיה ממש טעים, כל השאר היה די רגיל וסתמי. למסעדה שמתהדרת בתואר "גלילית" לא קיבלנו שום דבר שמצדיק את התואר הזה. האווירה נחמדה וכל מסעדה שגובלת בים תספק תפאורה מצוינת אבל לא הייתי חוזר לשם שוב לאור המחיר הגבוה, הסתמיות, והשירות הלא מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מבקרת במסעדות - תמונה
מבקרת במסעדות 7 ביקורות
מביך ומעליב
2.0
10/06/16

בן זוגי ואני הגענו בבוקר שישי לארוחת בוקר של כיף ויצאנו כועסים. טרם הגעתנו קראתי בתפריט באתר המסעדה שיש "ארוחת בוקר פינוקים" לזוג והתרשמתי. הבעיה היא שאין שום קשר בין פינוקים לבין ארוחת... הבוקר העלובה שמגישים בקפה נמרוד תחת הכותרת הזו. כבר בהזמנה הראשונית, כל משפט שני של המלצרית החמוצה היה "זה בתוספת" ודי התעצבנו מהגישה שלה. כשהגיע האוכל - הלחמים היו לא טריים והסלט שאמור להיות לזוג הגיע בצלחת קטנה שמספיקה אולי לילד. המאזטים היו נחמדים ותו לא. אח"כ הסתבר לנו שכל refill של המאפים או של מאזט גם הוא בתוספת, כאשר ידוע שבכל מסעדה אחרת לא מקובל לבקש על כך תוספת. לדאבוני, כאשר הערתי על השירות והגישה למנהל המשמרת, נאמר לי שאלו ההוראות מגבוה ושזו תלונה חוזרת של לקוחות נוספים. הוא היה נחמד והציע לפצות אותנו בקינוח, אבל זה פשוט לא יאומן שבעלי הרשת לא משנים את הנהלים שלהם בעקבות תלונות של לקוחות... מביש... לא נחזור ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
לא הייתי חוזר, יש מספיק מקומות יותר טובים מזה
2.3
16/05/16

לקח למלצרים זמן לשים לב שאנחנו בכלל יושבים במסעדה אחרי שהמארחת הושיבה אותנו. המחיר היה סביר, באזור ה 50-60 למנה. האוכל היה פשוט לא טעים, הזמנו שקשוקה שהייתה אדומה וחסרת נוזלים, יבשה,... בנוסף הזמנו ארוחת בוקר שהייתה סבירה, האוכל הגיע עם שני לחמים שהגיעו על צלחת עץ קטנה כמעט בלי מקום ללחמים (שלא לדבר על לחתוך אותם..). הלחמים הגיעו עם ריבה, חמאה ועגבניות מיובשות, שלושת הצלוחיות הגיעו מלוכלכות, נראה כאילו פשוט גרפו מתוך איזה כלי את האוכל, שאריות של חמאה וריבה היו על הכלי עצמו, מראה לא כזה אסתטי. בקיצור - אווירה נחמדה, כשהמלצר באמת הגיע אלינו הוא היה נחמד מאוד, אוכל בינוני ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מיוחד
4.0
05/05/16

המקום היה מלא אז לקח קצת זמן עד שהמארחת מצאה לנו מקום. הזמנו כדורי פלאפל מכרישה במקום מחומוס שהיו טעימים מאוד ופריטאטי גלילית. הכל היה מאוד טעים ומיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי מבקר מתחיל
אירוח מהסרטים
4.5
28/11/15

נהננו מכל רגע . היה עומס רב במסעדה בשבת בצהריים ולמרות זאת העניקו שירות אישי ומפנק בטוח שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
אכזבה נוראית!!!
2.3
24/10/15

הגענו מרחוק לנמל וחיפשנו מקום לאכול. בכניסה לקפה השתרך תור והחלטנו להישאר... הזמנו ארוחת בוקר זוגית שאמנם הגיעה יחסית מהר אבל...!!! סלטים לא טריים וספוגי רוטב חלקם היו מקולקלים ולא ברי... אכילה... החביתה תפלה... בגבינות היו שאריות של סלטים אחרים!? בקיצור אין סיכוי שנגיע שוב במיוחד לאור האדישות של המלצרים לבעיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה