נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

רינתי - תמונה
רינתי 8 ביקורות
ארוחת בוקר מפנקת, שירות מאכזב
3.8
15/12/14

ארוחת הבוקר מגוונת ועשירה מאוד. הכל היה טעים, הלחם נהדר, הסלטים מתובלים כמו שצריך והחביתה עשויה כמו שצריך! השירות של המלצריות עייף ולא מחוייך. ביום שישי בבוקר צפו להמתנה של חצי שעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 2 ביקורות
פשוט רע
2.0
25/10/14

באנו בעקבות המלצות חמות ברשת. הזמנו שני מרקים, בטטה ועגבניות. שניהם היו טפלים ולא טעימים למרות העגבניות הטריות שמהן נעשה המרק. הזמנו פילה לברק. מה שהגיע לא הזכיר לברק אלא איזה דג... נחות שלא יכולתי לזהות. הפילה הונח על צלחת שהייתה מלאה בסלט ירוק למרות שהזמנו סלט קצוץ. מרוב סלט על הצלחת (כך לא מגישים דג) לא היה מקום לפרוס את הדג. הדג עצמו היה בשרי ולא טעים--לא אופייני ללברק. גם הצורה שלו הייתה לא אופיינית ללברק (הלברק הוא צר וארוך. מה שהיה על הצלחת היה דומה יותר בצורה לדניס או מושט). ביקשתי להחזיר את הדג נענתה ללא בעיות. אבל אז בא מלצר שלטענתו עבד לפני כן בצ'ופק שהסביר שכך נראה לברק. האחראי גם הסביר שיש שני סוגי לברק, אחד שגדל בבריכות ואחד בים. זה היה מבריכות. קשה לי להאמין שבריכה משפיעה כך על צורת הדג, אבל טעים הוא לא היה. בכל מקרה בושה להגיש דג כזה ולדרוש עבורו 106 שח. קיבלנו סלט קצוץ. היו בו עגבניות, מלפפון ובצל קצוצים דק על מצע עבה של חסה קצוצה. אני אוכל לא מעט במסעדות, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שכך נראה סלט קצוץ. בנוסף, הסלט היה לא מטובל ולא טעים. הזמנו גם נקניקיות שהיו בסדר. הלחם הגיע עם חמאה מומסת בצלוחית. שוב, לא מה שאני מצפה מחמאה שמוגשת עם לחם. יצאנו מאוכזבים מאד עם חשבון לא זול ועם טעם רע. לא נחזור לשם. המלצרית דווקא הייתה נחמדה כאילו לכפר על האוכל הרע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
R.Z - תמונה
R.Z 14 ביקורות
מאוד אהבתי
4.5
19/07/14

מעבר לאזור הנחמד שהמקום נמצא בו, היחס של כל המלצרים מאוד אדיב והאווירה במקום מזמינה ונעימה. האוכל עצמו הוגש בצורה מאוד אסתטית. אני חייבת לציין דווקא את הלחם- התאהבתי בו! אני הזמנתי את... סלט הבית וחברה שישבה איתי הזמינה פלטת מזטים. שתינו נהנינו מהאוכל אבל ראינו משולחנות לי שדווקא ארוחת הבוקר נראית מאוד מוצלחת, והחלטנו שבפעם הבאה (ובטוח תהייה כזו) נזמין אותה. התיישבנו בחוץ והמלצרית הבטיחה שאם מישהו יתחיל לעשן, הם יבקשו ממנו לכבות את הסיגריה. בסופו של דבר לא היה נעים לנו לבקש דבר כזה אבל ההצעה היתה נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ז - תמונה
ז 2 ביקורות
השירותים בחינם, בינתיים
3.8
26/06/14

מיקום מנצח. א. בוקר סטנדרטית אבל גדולה והשרות יעיל. אבל: לארוחת בוקר טסנדרטית הכוללת שתיה חמה וקרה נדרש להוסיף 3 שקלים אם בחרנו מיץ גזר או סודה. למה? וגם: למקום כזה הולכים בשביל לשבת... בחוץ. כמעט כל השולחנות בחוץ ואם אתה "ללא עישון" נגזר עליך להצטופף ב2-3שולחנות בפנים. למה שלא תקצו חלק מ"הבחוץ" ללא מעשנים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
קפה נמרוד
4.5
12/06/14

בית הקפה עם ארוחות הבוקר הכי טובות בת"א. פעם שניה שאני שם ונהנה כל פעם מחדש. ארוחת מפנקות מאוד באוירה מדהימה בנמל ת"א. השירות יחסית מהיר (למרות ששכחו משהו שהזמנו) אבל המלצרים אדיבים... מאוד ואפילו קבלנו קינוח חינם כפיצוי. אני מודה שהמחיר יחסית יקר אבל בסופו של דבר, כשרוצים מקום מפנק, שווה להגיע לקפה נמרוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 4 ביקורות
קפה נמרוד-מומלץ
4.0
27/05/14

היינו אתמול. הזמנו סלט הבית. היה טעים מאד, הספיק לשנינו. יחס אדיב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדם ני - תמונה
אדם ני 5 ביקורות
קפה נמרוד
4.8
09/04/14

מקום מעולה ארוחות בוקר פנטסטיות צלחות מלאות בגבינות ומטבלים שאי אפשר לסיים (וחבל! זה כל כך טעים). השירות מעולה ומשתדלים לגשת מהר למרות העומס. כיף מאוד לשבת בחוץ קרוב לדק של הטיילת, ביום... שמשי שכזה. אני מודה שהשתמשתי בשובר, אז לא ייחסתי חשיבות למחירים אבל זו בהחלט אחת מארוחות הבוקר הטובות ביותר שהיו לי בבתי קפה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 5 ביקורות
לא רע
2.8
09/02/14

היינו 2 זוגות. האוכל היה טעים. השרות בינוני מאד. במיוחד עיצבן שנתנו קנקן שתיה ל4 אנשים בגודל של 2 כוסות. הארוחות הכפריות לא מוגשות בשישי ושבת ולא בערב. לסיכום לא מלהיב במיוחד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 17 ביקורות
לא משהו
2.3
30/12/13

היינו היום 4 חברות בקפה נמרוד. קראתי פה חוות דעת לפני שהלכתי וציפיתי לרמה גבוהה. ובכן מהמנות שהוזמנו לשולחן אני הכי יכולה לשבח את פלאפל פטריות- שזו באמת מנה טעימה וכיפית. הכדורים פריכים... והרטבים טעימים. הלאה- הזמנו לשולחן 2 מוסקה, ספגטי שמנת וסלט הבית. אני אכתוב התרשמות רק על המנה שלי- מוסקה. המוסקה מוגשת עם אורז, האורז היה עייף וחיוור, בחלקו לא מוכן (קשה) לא משהו בכלל, המוסקה עצמה לא היתה להיט, זה הרגיש כאילו הכינו אותה עם רסק עגבניות מפחית שימורים, פשוט לא טעימה, טעם מלאכותי חזק. לא הייתי מזמינה אותה שוב. שאר הבנות נראו מרוצות ממה שהן הזמינו...ניחא. השירות היה עייף ואיטי, אחד המלצרים פינה מהשולחן בזמן ששתיים עוד לא סיימו לאכול- גסות רוח. לא נראה לי שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של עינת
עינת
19/11/2016
ממש מצתרפת לדבריך על המוסקה.
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ארוחת בוקר טעימה אבל מעצבנת
3.3
04/08/13

לא ברור למה צריך לקחת כסף על מילוי של הטאפסים. בארוחת בוקר זוגית אומנם יש המון טאפסים לבחור מתוכם, אבל כולם קטנים מאוד ואם רצינו עוד טונה או עוד גבינה הם ביקשו שנוסיף כסף. ממש מבאס.... המחיר שך הארוחת בוקר הזוגית לא מספיק נמוך כדי שיקחו לי תוספת על עוד קצת טונה או גבינה. באסה!

עוד פרטים
הוספת תגובה