נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

Yaniv - תמונה
Yaniv 5 ביקורות
טעים אך בלאגן
3.8
19/08/18

היינו במסעדה לפני כשנה-שנתיים ואז הייתה חוויה מעולה. לכן החלטנו גם השנה לבקר בה. הציפיות היו בשמיים... אבל הפעם למרות שהאוכל אכן היה טעים, השירות היה בעייתי מאוד. המלצרים אדיבים... ונחמדים, אבל אין אירגון וסדר בקרב המלצרים. אכלנו שם ארוחת בוקר אני אישתי והילדים. אני ואישתי סיימנו את החביתה, והילדים עדיין לא קיבלו את שלהם. בהמשך רצו להביא לנו אייס קפה, למרות שלא הזמנו, הזמנו ברד לילד. אח"כ היה גם בלאגן עם החשבון כשחוייבנו על מיץ תפוז-גזר במחיר מלא ולא רק בתוספת של מס' שקלים. אנחנו עדיין נגיע למסעדה בטיול הבא שלנו לאיזור הנמל, אבל אני מאוד מקווה שיעשו שם אירגון מחדש מבחינת חלוקת עבודת המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
בסדר
2.5
05/06/18

לקח הרבה זמן עד שהמלצרים ניגשו אלי. הפיצה הגלילית שהזמנתי היתה מאוד מלוחה. לא נראתה לי שונה מפיצות שנמכרות בכל חנות אחרת. השייק פירות היה טוב מאוד. הנוף של הים מהמם, למי שיושב בחוץ. ... המחיר קצת גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nestar - תמונה
nestar מבקר מתחיל
לא נחזור
2.5
21/04/18

הדבר הטוב היחיד היה האוכל הטעים והמנות הנדיבות בגודלן. שאר החוויה היתה ממש לא נעימה: נאלצנו להתיישב בפנים, כי להפתעתנו הותר ליושבים בחוץ לעשן, ומכיון שבפנים לא הפעילו מזגן והדלתות היו... פתוחות לרווחה, עשן הסיגריות חדר גם פנימה. היה חם, מסריח ומחניק. הרצפה היתה מלוכלכת. למרות שביקשנו, לא ניאותו להנמיך את עוצמת המוזיקה, והיה קשה לנהל שיחה סביב השולחן. שמש השקיעה סינוורה ולא היו וילונות הצללה על חלונות הויטרינות בפנים. קרם הברולה הוגש קפוא במרקם גלידה ולא קרמי (והמלצרית עוד התעקשה שכך מקובל) השירות היה חובבני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
מומלץ
3.8
11/10/17

אכלנו ארוחת בוקר שהייתה נדיבה, טובה וטעימה. האווירה במקום נחמדה מאוד עם הים, הטיילת והחנויות מסביב. יכול להיות מעט צפוף אבל בסך הכול מקום טוב להתחיל את היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרגלית טליה - תמונה
מרגלית טליה מבקר מתחיל
מצויין
5.0
16/09/17

חייבת לשתף שאחרים יהנו מהטוב הזה יש לציין שאני ובעלי אניני טעם אוכלים אוכל טוב ויודעים מה זה אוכל אין ספק שהמקום יודע להגיש אוכל טעים . משביע ומצדיק כול שקל . השירות הכי טוב שקיבלנו... .המלצרית יודעת את התפריט ונעימה . האוכל הגיע תוך עשר דקות!!! תודה רבה נבוא שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר ויקר יחסית
3.0
05/06/17

כשהגענו בשעות הבוקר המאוחרות היה מלא מאוד והאמת איני מבין מדוע, הזמנו ארוחת בוקר משודרגת עם עלי הגפן שהיה בסדר, לא יותר מזה, גם שאר המטבלים היו שגרתיים לחלוטין וכך האומלט והלחם, שום דבר... שמצריך נסיעה שלנו עד נמל תל אביב מהצפון. סה"כ ארחת בוקר סבירה במחיר לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 2 ביקורות
כיף
4.5
03/06/17

המסעדה הכי אהובה עליי! מחיר ליחיד אולי טיפה יקר אבל בהחלט יש מנות שזוג יכול לאכול יחד אם לא ממש רעבים. הארוחת בוקר הכי טעימה ועשירה מבין כל הבתי קפה. ישבתי פה יותר מ15 פעמים! מומלץ... בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
אוכל מדהים
4.0
16/02/17

האוכל סוף, אכלנו במקום הרבה פעמים ותמיד היה טעים. המחיר הוא לא מהנמוכים בארץ. אוהבים את הפיש אנד צ'יפס, הסלטים וארוחת הבוקר הכפרית המפנקת. הכל מול הים. מומלץ לבוא מתי שאין כל כך הרבה... אנשים בנמל וצפוף (לא יודעת בדיוק מתי זה קורה)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מקום נחמד, אחרי כל קורס בתל אביב נחזור אליו
3.8
24/11/16

הגענו 2 חברות אחרי קורס מעייף בתל אביב. החלטנו להזמין ארוחה קלה, פיצות. הפיצה גלילאיי הגיעה חמה וטריה , הרוטב היה מדהים, השירות היה מהיר ויעיל, הנוף מדהים אף שתל אביב היתה עכורה בגלל... האובך, דבר שלא מנע מאיתנו להינות מנוף הים. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד מושחתת, וכל אחת הזמינה קפה הפוך שהיה מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 2 ביקורות
חבל על הכסף
1.3
19/11/16

התיישבו לאכול ארוחת צהריים בסביבות שלוש ארבע בשבת האחרונה. המסעדה היתה עמוסה והמלצרים היו לחוצים בקשנו מים ובתחילה לא קבלנו עד שבקשנו ממלצר נוסף. הזמנו שלוש מנות שונות. אני הזמנתי מנת... מוסקה. דבר ראשון שקיבלנו היה הלחם של החברה שהזמינה ארוחת בוקר. אחרי המון זמן בו כמעט סיימנו את הלחם ( היינו כבר רעבות) הגיעו המנות. המנה שלי כללה פרוסה דקה של פרורי בשר טחון ואפוי מכוסה בפרוסה דקיקה של חציל פיצי. ברוטב אדום. בתוך כלי חרס. מלווה עליד באורז לבן בסלט של המון עלים ירוקים ועגביית שרי אחת חתוכה ומגעילה. התאכזבתי ועוד שילמתי 70 שקל ש"ח!! לא 69 שקל! החברות שלי אף אחת לא סיימה את הצלחת . לא זאת שלקחה חביתה עם בצל. ולאהשנייה שלקחה משהו גלילי של בוקר. למעשה הלחם היה ממש טעים וחבל שהוגש לפני האוכל. בנוסף לעניין הקולינרי .שהיה מאכזב. היתה מוזיקה רועשת כל משך הארוחה . דבר שהקשה עלי לשמוע את חברותי ואף שבקשתי מאחת המלצריות שינמיכו את המוזיקה . זה לא קרה אני לא ממליצה ולא אמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה