נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

shulgie - תמונה
shulgie 8 ביקורות
יום הולדת מתוק
3.5
16/02/15

בחרנו לחגוג את יום הולדתי עם המשפחה הקרובה במסעדה. כל אחד בחר משהו אחר וטעמנו מכל מיני מנות. מומלצות - מנת השרינג, עוגת גבינה, מנת הוופל עם קצפת ובננות מקורמלות. לכל חובבי המתוק, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 7 ביקורות
התאכזבתי מהמקום
1.8
08/02/15

הגענו בשישי בערב. אמנם הקינוחים היו טעימים, אבל השירות גרוע (בלשון המעטה). אחרי כל דבר שהזמנו היינו צריכים לשאול את המלצר מה קורה עם זה, מה גם שהיה קשה מאוד לתפוס מלצר כי רובם היו... עסוקים בלצחוק עם שאר המלצרים, ופחות בלעבוד. גם הקפה שהזמנו הוגש קר. בהחלט לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rimush62 - תמונה
rimush62 4 ביקורות
טעים ונעים!
4.0
20/08/14

מסעדה קטנה ונעימה. אכלנו ארוחות עסקיות שכללו מנת פתיחה+מנה עיקרית=לימונדה+קינוח קטן. כל מנה עסקית עלתה בין 39.90 ל 59.90. היה טעים ומאוד נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
מלא שוקולד
3.0
20/04/14

הלכנו לאכול קינוחים וממש נהננו. זה סניף שתודעת השירות בו לא גבוהה אבל היה יחסית ריק ולא סבלנו כמו תמיד. הקינוחים מדהימים והקוקטיל הוגש ממש מגניב. אי אפשר לטעות מבחינת קינוחים.. כל מה... שמזמינים מדהים:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון  - תמונה
שרון מבקר מתחיל
שירות זוועתי
2.0
08/04/14

היינו ביום שישי בצהריים במקס ברנר בראשון לציון זוג+3 המנות הגיעו בערך לאחר 30 דקות וגם הם לא הוגשו ביחד אלא כל מנה בנפרד. בלתי מקובל לחלוטין למקום שכזה. מכיוון שזו כבר הפעם השניה... ברציפות שאנחנו מוצאים את המטבח שם איטי להחריד נשבענו ששוב לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
קינוחים
4.0
22/03/14

הגענו כל המשפחה למסעדה בשביל קינוחים. השירות היה סביר(בדרך כלל לוקח להם יותר מידי זמן לכל דבר בסניף הספציפי הזה), כי גם היה יחסית ריק בשעה שהגענו. הקינוחים כולם היו מעולים... וטעימים. מילקי,קרפ,וופל בלגי.. שווה כל שקל:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
השוקולד הוא אותו שוקולד
3.3
25/02/14

השוקולד הוא אותו שוקולד טעים. האווירה לא הכי נעימה וזה לא כל כך תלוי במסעדה עצמה, המיקום פשוט לא מצא חן בעייני, מקום צפוץ וסואן אבל באמת שיש השתדלות. השירות טוב. המחירים גבוהים וחלק... מהמנות שהזמנו היו ממש קטנטנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
טעים אבל אקוסטיקה גרועה
3.3
02/01/14

כדאי להתמקד במנות המתוקות ובמשקאות המתוקים, שתי מנות אוכל שאכלנו אתמול היו לא הצטיינו בטעמן (שניצל מנת ילדים וואפל עם ביצת עין, ממרח פטריות וגבינה). המנה המתוקה היתה מצויינת והמשקאות... המתוקים שהזמנו היו טובים ומנחמים. המלצרים היו קשובים ומאד אדיבים, אבל המסעדה סובלת מבעיית אקוסטיקה חמורה- מאד מאד רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
ככה ככה
3.5
26/12/13

אני מודה, אני הולך למקס ברנר בד"כ רק לארוחות בוקר. נתחיל בכך, שמקס ברנר מציע את אחת מארוחות הבוקר היותר משתלמות - חביתה, מוזלי, לחמניות ומאפינס, שייק טעים ולא שגרתי. אומנם לכל תוספת... קטנה צריך להוסיף כמה שקלים אבל סה"כ ממש משתלם וטעים. השירות לא אחיד והרבה פעמים יש תקלות והמיקום לא אטרקטיבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir Mazor - תמונה
Amir Mazor 3 ביקורות
כייף של מקום
4.3
06/12/13

יום שישי עמוס אבל שירות של שני המלצרית היה מצויין והארוחת בוקר טעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה