נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי, נעים בחוץ, ידידותיים לכלבים
5.0
03/06/17

היינו במסעדה עם בן זוגי ומשפחתי, סך הכל 7 אנשים. המלצרים חביבים, קודם כל הם dog friendly ישר הביאו לכלב שלנו קערית מים בלי שביקשנו. בכלל, היו נעימים וחייכנים, אחד המלצרים הביא לנו ממרח... שוקולד מריר שבכלל לא ידענו שקיים, כי ראה שכולנו שותים שוקולה מרירה. המנות טעימות ומשביעות, אכלנו ארוחות בוקר זוגיות, מגוון מטבלים (אבוקדו, טונה, לבנה, גבינת שמיר, סלט חצילים, ממרח שוקולד שמקס ברנר מייצרים, שני רטבים לסלט ירקות וחמאה), סלט ערבי, חביתה לבחירה, גרנולה משקה קר ומשקה חם, לחמים וקאפקייק. יצא מאוד זול (חינם , רק שמנו טיפ) כי הבאנו שוברים לארוחות זוגיות וארוחת יחיד חינם דרך אפליקציית שטראוס (בצבירת 11,000 נקודות מקבלים ארוחת בוקר זוגית), הם מקסימים שהם מקבלים כפל הטבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
לא משהו
3.5
06/05/17

בימי שישי אני ובעלי אוהבים ללכת לארוחת בוקר. מקס ברנר הוא מקום שתמיד נוח לנו שם. הפעם המתנו המון זמן לארוחה זוגית שהזמנו. כל רפיל שביקשנו גרם לנו כל פעם לבקש מכל מלצרית שעברה לידינו. כי... הראשונה לא חזרה אלינו. והמסעדה בכלל לא היתה מלאה. ארוחת בוקר סבירה. היו ימים יותר טובים למקס ברנר בראשון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 8 ביקורות
טעים!
5.0
08/04/17

אכלנו אני ובן זוגי ארוחת בוקר מעולה! ארוחה מגוונת ומשביעה עם מטבלים ולחמים שונים. ולקינוח אכלנו פנקייקים שהיו מושחטים במיוחד וטעימים! השירות היה מעולה ..זה סניף הבית שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מושחת גם בקלוריות גם בכיס
4.3
14/02/17

מקס ברנר המקום שהפך לשם דבר בעולם הקינוחים המקומי והעולמי שווה בהחלט את הביקור שלכם! טעים במיוחד בסניף המחודש והיפה בראשל"צ ישבנו קבוצה חברים לארוחת בוקר מושחתת ומאוד מאוד נהנו, אין ספק... שנשחק לחזור, אווירה צעירה, אוכל מגרה, וטעים מחיר די יקר ביחס לתמורה בסך הכל שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ואדיב
5.0
08/01/17

היינו במסעדה עם אמי ואחותי, כרגיל יחס חביב, אפילו שבאנו עם קופונים התייחסו אלינו מצוין כאילו אנחנו משלמים מלא, מבחינת מקס ברנר כל לקוח חשוב וזה נכון בכל סניף. ארוחות בוקר קצת פחות... סטנדרטיות, יש את השוקולד המיוחד שלהם שהוא מוצר הדגל שלהם, גם הריבה ושאר המטבלים חביבים, מגישים לחמים בפתיחה וגם עוגיה קטנה כזאת טעימה, כמו בראוני. היה לנו קופון של ארוחת בוקר זוגית חינם דרך האפליקציה של שטראוס שזכינו בנקודות+קופון לארוחת יחיד, הוספנו 10 שקלים כי בחרנו שתייה שהיה צריך להוסיף כמה שקלים ולא כלולה לגמריי בקופון. אווירה נעימה, המקום מעוצב יפה, מלצרים חביבים ואוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avia - תמונה
avia 7 ביקורות
.
3.3
12/11/16

השוקולד טעים שם מאוד רק חבל שעד שהם מחדשים משהו לוקח נצח, כבר נהיה די משעמם ללכת לשם. השירות לוקה בחסר הזמנו מקום פעם אחת ואיחרנו בכמה דק' והמארחת התחילה להתווכח איתי שאיחרנו ביותר מ7... דקות או משהו כזה ובגלל זה השולחן לא נשמר וזה היה מאוד לא נעים במיוחד לאחר שאיחרנו במשהו כמו 10 דק' ופשוט ויכוח סרק. מחירים סבירים. אווירה כיפית כמו מפעל של שוקולד ממש נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
שירותי, טעים, הלוואי שהיה אפשר לאכול שם כל יום
5.0
07/08/16

הייתי אתמול (יום שבת) בבוקר עם בן זוגי, אחותי ואמי בסניף שליד קניון הזהב (היחיד בראשל"צ). קודם כל, האוכל כרגיל טעים, מנות מפנקות ומשביעות. השירות תמיד אדיב, באים לשאול אם טעים ואם צריך... משהו. בן זוגי ואני אכלנו ארוחת בוקר זוגית, אחותי ואמי אכלו קראפים. המנה שלנו כללה חביתה, סלט ירקות, ממרחים (כולל השוקולד המיוחד של מקס ברנר), לחמים ומאפין, שתיה קרה ושתיה חמה - ארוחה די משביעה. משום מה לא רצו לתת עוד מאפין אבל כן נתנו עוד מטבלים ולחם. מבחינת המחיר, יצא מצוין! אמא שלי ואחותי קיבלו את השובר לארוחת בוקר זוגית חינם דרך האפליקציה של שטראוס (הגיעו ל10,000 נקודות) ולי היה שובר דרך בהצדעה (מועדון של חיילים משוחררים ומילואימניקים) של 100 שקל אבל אני שילמתי עליו 57. ככה שיצא שעל המנות של אמא ואחותי שעלו 49 ו52, שילמנו מראש 57 והיה צריך להשלים עוד שקל כי יצא 101...וארוחת הבוקר הייתה חינם. קיצר, מאוד משתלם :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אם החלטתם להכנס למקס ברנר תתמקדו בשוקולד בלבד
1.3
21/06/16

המסעדה מציעה תפריט איטלקי ולא רק ברמה ירודה , היינו שישה סועדים בשולחן וכולם פה אחד סיכמו את הארוחה כמאכזבת ,המלצרית בעצמה אמרה לנו באלה המילים " מה אתם רוצים אנחנו מתמחים בשוקולד בלבד... " אז מדוע המחיר זהה למסעדה מתמחה ברמה גבוהה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dror Segall - תמונה
Dror Segall מבקר מתחיל
סיוט
2.8
04/06/16

הגעתי ביום שישי בבקר פעם ראשונה שלנו במקס ברנר.הכניסו אותנו בזריזות פנימה .בית הקפה לא היה עמוס .ואז חיכינו וחיכינו וחיכינו למלצר....כ 20 דקות...ואחרי שהזמנו חיכינו וחיכינו... וחיכינו... ארוחת הבקר היתה טעימה ומכובדת המחירנלא זול אבל בהתאם לגודל המנות. ,המלצרים היו נחמדים. אבל השרות היה איטי מאד נראה היה שהיו ממש מעט מלצרים😢 ולא היתה הענות אני בספק אם נחזור !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 3 ביקורות
חוויה נעימה אוכל מעולה
4.3
24/05/16

אוכל מצויין מחיר קצת מופרז.חייב לציין לטובה את השירות שניתן שהיה באמת מצוין שם הנותן שירות ישי. חניה קצת עמוסה והמרחק לחניון של קניון הזהב הוא 10 ד עוד אציין כי ישבנו שם מעל 3 שעות... והאווירה הכללית המסעדה הייתה מאוד נינוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה