נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
חוויה מתוקה
3.5
10/10/12

האוכל מאוד טעים, ומאוד מפנק. ממקום שמתחמה בהגשת קינוחים, אפשר לצפות לאיכות פחות טובה של מנות עיקריות, אבל זה ממש לא נכון. המנות העיקריות של האוכל מאוד טעימות ועשירות, והקינוחים... מדהימים. הבעיה היחידה של המקום היא המחירים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה ואוכל רע
1.0
01/02/12

רצינו לחגוג יום הולדת לבני במסעדה. מכיוון שהם מסרבים לבצע הזמנות, באנו בשות הצהריים צהריים להמתיו למקום. האוירה היתה מבולגנת והמארחת בחוץ לא יכלה לתת לנו אומדן לזמן המתנה מדוייק אך... דיברה על כחצישל המתנה מורטת עצבים בחוץ כאשר תוך כדי המתנה זכינו ביחס מזלזל בלשון המעטה. לאחר שנכנסנו (לא קיבלנו, כמובן כל התנצלות מהצוות לאור ההמתנה הארוכה), התאכזבנו לגלות שהאוכל היה מתחת לכל ביקורת. תפריט הצהריים פשוט תפל ולא טעים. חזה העוף היה קשה ולא לעיס ושאר המנות, אפילו מנות השוקולד והקינוח, היו פשוט לא טעימות. גם השירותים היו מזוהמים מאוד, הן של של הנשים והן של של הגברים. אכלנו במסעדה מספר פעמים בעבר ואין ספק שהרמה הידרדרה. השירות מזעזע והאוכל מאכזב. סירוב המסעדה לבצע הזמנות מקומם לא פחות. אנחנו לא נאכל שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של נתי
נתי
29/12/2012
האם הימשהו בהנהלת רשת מקס ברנר קורא את התגובות ויכול לחולל שינוי? כשצוות גרוע מקבל ולא משרת כראוי את הלקוחות ודואג בעצם להבריחם,וכשהאוכל מתקבל "על הפנים" והתשלום עדיין נגבה במלואו....האם משהו נעשה בנדון? טוב שנפרסם את הביקורות ונמנע מאחרים לסבול!!!!!!!!!! לפחות במקרה שלך קבלת מעין התנצלות,אצלנו היא הגיע במגומגם ועדיין חווית המסעדה נופצה...
Aviran Ben Sason - תמונה
Aviran Ben Sason 4 ביקורות
פשוט מתוק וטעים!
3.8
28/11/11

הייתי הרבה פעמים במקס ברנר ראשון לציון (בשאר הסניפים עוד לא יצא לי), וכל פעם מחדש אני יוצא עם טעם של עוד. למרות שאני אדם של מנות קבועות (מי לא זוכר את המשפט של המפקד "צוות מנצח לא... מחליפים"), מקס ברנר הוא אחד המקומות היחידים (אם לא הבודד שבהם) בו אני מעז לנסות כל פעם משהו חדש - וכל פעם נהנה מחדש מהטעם! אם יש מסעדה ישראלית שיכולה להתחרות במסעדות שוקולד מהעולם - הרי שזאת מקס ברנר! השירות גם הוא מצויין אם כי רק באמצע שבוע. בסופ"שים, לצערי, המקום עמוס מהרגיל ומיקומו הקטן לא מאפשר קליטה רבה של לקוחות ולמרות נסיונות המלצרים ניתן לקלוט על פניהם את הרצון לעודד אותך לאכול כמה שיותר מהר ואת הלחץ משפיע גם עליך. באמצע שבוע פשוט מדהים, שקט, מוזיקה נהדרת (אכן לעובדים יש טעם נהדר במוזיקה!), וראש שקט. האווירה גם היא נהדרת אם כי בערבי הקיץ בהחלט אפשר לשבת בחוץ ולצערי, בחוץ מעשנים באווירה שלא מתאימה למסעדה רומנטית או משפחתית בעליל. המחיר קיבל אצלי ציון של 3\5 מהסיבה הפשוטה - אין עוד מסעדות כמו מקס ברנר בישראל ועל כן אין להם תחרות ולכן אין השוואה הגיונית, ועל כן חשוב להבין כי המחירים האלה הם לא זולים אך גם לא מחירים יקרים במיוחד וכיוון שמדובר על ארוחות גדולות - מקבלים תגמול הולם, אך לא יותר. המלצה שלי לסיכום: משפחה - בעיקר בקרים-אחה"צ, לא בערבים ובטח ובטח שלא בערבים בסופ"ש העמוסים ולא נוחים עם ילדים שפשוט יצרחו ולא יהנו. זוגות - קחו בחשבון שבערב זה ערב מושלם למי שרוצה שקט אחד מהשני - כי הסיכוי לשמוע מישהו מכם הוא אפסי. ציון סופי - 80\100.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/02/11

חגגתי היום עם קבוצת חברים ומשפחה כ-15 איש, שירות מעולה,צוות נחמד,אוכל טעים ומחיר סביר!! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi 13 ביקורות
1.7
19/10/10

סניף גרוע שירות מזעזע חבל על הזמן להגיע למקום למרות מיקומו האטרקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
20/08/10

Visited yesterday for young son birthday celebration. Ordered several different sweet plates. One arrived after 15 minutes, which is OK. 2 other plates we waited for 30 minutes and then... was told that they repair whipped cream machine and our meals will arrive in 10 min. After another 20 min. no meals arrived, no "sorry", nothing. We cancelled our order and went out.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
19/08/10

Came to celebrate ason's birthday. Ordered 3 meals. One came in after 15 minutes 2 others not. After 30 minutes waiting time the waitress told us, that whipped cream machine is out of... order and we should wait another 10 minutes. After another 20 minutes I( called the waitress and cancelled the entire order. Bad place. They just killed the son celebration. Never again.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/08/10

אכזבה! הגענו לסניף רוטשילד אני ובעלי. רצינו משהו מתוק בסך הכול ולהנות. אבל הגענו למקום, התיישבנו בשוולחן ורק לאחר כרבע שעה קיבלנו תפריטים, הגיעה אלינו מלצרית עייפה ותשושה ושמה את... התפריטים בשנאה, כאילו שזה לא מתאים לה שהגענו עכשיו ולא בחיוך. ככה גם כל השאר היה, המנות הגיעו ללא הסבר, קטנות ממש מזעריות. לא ממליצה להגיע לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
17/07/10

בתי בת ה- 15 בלתה עם חברות במסעדה שלכם בראשל"צ והזמינה מנה מתוקה בעלות של 46 ש"ח .המנה הגיעה וכללה בעיקר הר של קצפת בתי ביקשה להחזיר את המנה בשל עומס הקצפת ומיעוט הרכיבים האחרים אך... במקום סירבו ואף התיחסו אליה באופן משפיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/02/10

אתם השקעתם עבודה רבה כל הכבוד אני מאוד מאוד אוהבת לאכול וליהיות אצלכם. תודה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה