נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
אוכל מתוק ושירות מתוק
4.5
12/02/16

הייתי בארוחת בוקר עם חבר שלי, המחיר קצת גבוה אבל קיבלנו שובר לארוחת בוקר זוגית מהעבודה שלו. ציפיתי שמפני שהארוחה חינם שלא כל כך התייחסו אך היה יחס אדיב, ווידאו שטעים ובאמת אחלה... שירות. גם הארוחה טעימה ומגוונת ולא סתם יקרה, גם ארוחת בוקר, גם ממרחים מיוחדים ומתוקים, גם שתיה קרה וחמה כלולה. נהננו מאוד. גם יצא לי לחגוג שם יום הולדת 19 עם חברות וההנאה זכורה עד היום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
מנות טובות
3.5
04/11/15

ביקרנו בסניף מקס ברנר בראשל"צ (חניה מומלצת בקניון הזהב) השירות היה בסדר גמור גם שהמסעדה היתה מלאה. ביקשנו מראש שולחן מרווח וקיבלנו אחד קצת צפוף. סך הכל סניף טוב של הרשת, המנות יצאו בזמן... חמות וטעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
לאוהבי הקונספט
3.5
15/08/15

אכלנו מנת בריוש מלוחה- מצויינת, ופל עם גלידה ועוגת גבינה. הכל טעים ובשפע, המנות המתוקות ענקיות וקשה לסיים... המקום היה עמוס והאקוסטיקה טעונה שיפור, אי אפשר לשמוע את היושב מולך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
מומלץ לאוהבי קינוחים בכלל ושוקולד בפרט.
4.0
08/08/15

הגענו למסעדה באמצע השבוע בשעות הערב כדי לנצל שובר של קפה ומאפה ליחיד. הוספנו על השובר מנת "בפלה" (ואפל בלגי) ומילקשייק בלגי. עבור השובר קיבלנו עוגת בראוניז ושוקולה, וזה הפתיע בהתחשב... במנות "קפה ומאפה" הפשוטות שמקבלים תמורת שוברים בבתי קפה אחרים. המנות לא היו גדולות, אך עדיין התקשינו לסיים אותן. תפריט הקינוחים מאד מגוון, וחשוב לא לאכול "עם העיניים", כי כל ביס שוקע היטב בבטן. השרות שקיבלנו מהמלצר שלנו היה מהיר (אולי כי המקום היה די ריק), מקצועי ואדיב במיוחד. בסיום הארוחה הזו אמנם קיבלנו "הרעלת הסוכר", אבל אם מחפשים להנות מקינוח מעניין, זה המקום (לא כדאי "לבזבז" אותו על ארוחה רגילה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 12 ביקורות
טעים, מנות מיניאטוריות
3.5
24/06/15

מקום יפה , הקונספט של העיצוב- מפעל השוקולד חמוד ביותר, המחירים בשמיים ללא הצדקה כי המנות באמת קטנטנות. מסעדת קונספט לא יותר מזה. המנות טעימות אך לא מיוחדות יותר מדי. שווה להגיע לאוהבי... השוקולד כי הקונספט באמת חמוד, פשוט לא מצדיק את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neriya - תמונה
Neriya 21 ביקורות
לא נשארנו לאוכל
1.0
23/04/15

לאחד עם הרבה סבלנות יזלזול כזה עדיין לא נתקלתי בו. אתמול הזמנו מקום מראש, בכלל לא היה מארח במקום, אח״כ חיכינו באופן מוגזן לתפריט אח״כ חיכינו למעלה מעשרים דקות שיבואו לקחת את ההזמנה.... והערנו בנימוס אחרי 10 דק וזה לא עזר ובמסעדה היו 5 שולחנות על 3 מלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
שוקולד, שוקולד, שוקולד
4.5
07/04/15

המנות פשוט חוויה לאוהבי שוקולד ומתוק, המון מחשבה והשקעה מאחורי המנות, המנה האהובה עלינו היא הפויקה שוקולד בו מוגשות עוגות, עוגיות ופירות לטבילה בתוך קערה של שוקולד חם. הישיבה חובה עם... כוס מים בצד לאיזון הטעם! בפעם האחרונה שישבנו במקום שאלנו את המלצרית האם הוופל האמריקאי שלהם רך במרקם שלו כמו וופל בלגי והמלצרית אמרה שאכן כן למרות שהמנה שקיבלנו הייתה וופל נוקשה במעט ולא רך כמו הבלגי... אך למרות זאת הניסיון הקודם שלנו עם המסעדה מבחינה שירותית היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת -
4.0
08/03/15

ביום שישי 6.3.15 הגענו 2 זוגות למקס ברנר בראשלצ - חויה מתוקה וטעימה, אף שהמקום היה גדוש במשפחות, הרי פורים ! היה שירות מהיר, ארוחה מפנקת, מילוי 4 פעמים של הארוחה, נותן לך חשק לא לקום... מהכסא, אפילו שתיה קרה שמוצעת היא לימונענע גרוס שבל מסעדה אחרת לא מציעים. בקיצור מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
ליום מתוק
5.0
27/02/15

יום שבא לכם בטוב, הכי טוב לסגור במתיקות שלא נגמרת ותשאיר טעם של עוד בפה! המקום המושלם לאוהבי השוקולד.. ממש גן עדן של מנות מכל סוגי השוקולד והמתיקות!!! ממליצה בחום! יש גם מנות מזינות... אחרות חוץ ממתיקות סוכרים וקלוריות! פונדו ! - המנה המומלצת שלי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
aliza - תמונה
aliza 2 ביקורות
התאכזבתימ המקום
1.3
22/02/15

ניסואז תפו״א פריזיאן, טונה, חסה פריכה, זיתי קלמטה, לבבות ארטישוק, שעועית ירוקה, עגבניה וביצה קשה ברוטב קיסר 52 ש"ח. = המון כסף בשביל כלום: לא טעם ולא ריח. מרכיבים פשוטים ללא שום קשר... ביניהם. זיתים וביצה קשה וקצת ארטישוק שלקח לי זמן למוצאו. עגבניות קטנות בתחתית הצלחת וקרעי חסה עם המון רוטב לא ברור. חבל על הזמן שהקדשתי לאכילה וחבל על 52 השקלים. הגענו לחגיגת יום הולדת של נכדנו. היינו כמה דורות ועל כן גם סוגי ההזמנה השונים אבל השירות לגמרי מתחת לכל ביקורת, חיכינו הרבה זמן למנות, בינתיים קיבלנו את הסכין והמזלג העטופים במפית. הרוח מהדלת הבריחה אותנו לשולחן אחר. המנות היגיעו אבל הסכום נותר על השולחן הקודם. התחלתי לאכול בידיים. לא עזרו הבקשות למלצרים שיביאו לנו סכום אחר או את הקיים. כלום, נאדה. שרות גרוע, מחירים בשמיים, וטעם בכלל לא של מסעדה המתיימרת להיות קלאסה בשורה הראשונה. האם המסעדה בהרצליה פיתוח דומה לזו? אם כן אעדר להבא משתיהם כי לשלם סתם ולזלזל בקליינטים אתם מוצלחים: בתור מסעדה בוודאי שלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה