נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מכת סוכר
2.8
10/11/13

הזמנו שולחן ליום חמישי בערב. גם באתר מעודכן שקיימת חנייה ללקוחות לשעה וחצי ללא תשלום שזו מחווה מאוד יפה. המארחת שמרה לנו מקום גם בפנים וגם בחוץ כדי שנוכל לבחור (מרשים מאוד). הזמנו וופל... בלגי שהיה מאוד טעים, לדעתי ולדעת שאר המנשנשים המנות באופן כללי מתוקות מידי, הקצפת הייתה מתוקה בנוסף לגדילה, שוט השוקולד ושאר השוקולד שהיה שם. חבל שזה לא מאוזן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lis - תמונה
Lis 2 ביקורות
חוות דעת
4.5
14/10/13

אתמול בערב הלכנו קבוצה גדולה של חברות למקס ברנר בשעה 7, השירות היה נהדר, האוכל הגיע מהר והיה ממש כיף. המחירים נהדרים ולא גבוהים מדי והיה ממש טעים, ממליצה מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
עמוס ורועש מאוד
3.5
07/08/13

ביקרנו בערב באמצע שבוע והמקום היה הומה ועמוס בעיקר בימי הולדת של גילאי ביה"ס יסודי. הדבר יצר המון רעש והמולה, למרות שהמלצרים ניסו להשקיט את הרוחות. כמו כן לקח להם המון זמן לקבל את... ההזמנה ודי הרבה זמן להביא רת האוכל. לסיכום, טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog 3 ביקורות
אכזבה
1.5
26/07/13

הגענו בערך השעה 8 הושיבו אותנו בפנים ועד שהביאו לנו סכום לקח להם המון זמן שבמהלך הזמן הזה הושיבו מולנו עוד אנשים הם כבר הספיקו להזמין ואפילו המלצר לא בא לקחת הזמנה בתור התחלה ביקשנו 2... כוסות מים שלקח להם עוד רבע שעה להביא ורק אחרי ששאלתי את המלצר מה קורה עם הכוסות מים שלנו נזכר להביא וללא ספק חיכה עם זה עוד 5 דק' וגם למנות שהזמנו היה צריך לחכות עוד רבע שעה. המקום לא היה כ"כ מלא ובכל זאת השירות שלהם היה גרוע. בנוסף ברגע שקיבלתי את הקבלה אני רואה שחייבו אותנו עוד 6 ש"ח על תוספת שאפילו המלצר לא אמר לנו שנחויב בהתאם. השירות שלהם לא היה משהו לאותו יום ומאוד התאכזבתי משם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון חן - תמונה
ארנון חן 15 ביקורות
מעולה ליומולדת לילדים
3.8
16/06/13

הרבה מתוק והרבה סוכרים. המנות המתוקות משביעות. הסביח שלקחנו קצת דליל ועני. הקפה הפוך היה קצת פושר. הילדים נהנו. אוירה נחמדה. כאשר מתמלא - אקוסטיקה גרועה. שירות מעולה ןמהיר יחסיתשל... מלצריות (סיון).

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirit231 - תמונה
mirit231 25 ביקורות
שירות מועלה
3.5
01/06/13

סעדנו במקס ברנר בראשון בשבת אחר הצהריים. שירת אותנו מלצר מקסים. השירות היה ממש מעולה. את האוכל אנחנו כבר מכירים, פעם היה הרבה יותר טוב. היום רק השוקולד נשאר ממש טעים וארוחות הבוקר. אבל... שירות כזה, הרבה זמן לא ראינו. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 13 ביקורות
דיי מאכזב
3.0
13/04/13

יצאתי אתמול עם חברה למקס ברנר בראשון. הגענו יחסית מוקדם (אזור 23:00) והמקום היה מפוצץ, מאחר ולא הזמנו מקום ביקשו מאיתנו להירשם ולהמתין עד שיתפנה מקום. תוך כ-2 דקות נקראנו להיכנס (ככה"נ... מאאחר והיינו רק 2, כי היו שם קבוצות של יותר מ-2 אנשים והם עוד המתינו). לאחר שנכנסו עיינו בתפריט ונוכחתי לדעת שלמרות שרק לאחרונה השיקו מקס ברנר תפריט תותים חדש, אין לו כל זכר. שאלתי את המלצר לפשר הדבר ומסתבר שלמרות שהתפריט חדש נגמרו להם כמעט כל הדברים פרט לשני פריטים (קצת מוזר בהתחשב בזה שהתפריט רק יצא החודש...) למזלי, מה שרציתי כן היה להם. אני הזמנתי וופל תותי פרוטי (מה שהרגיז אותי זה שאם לא הייתי שואלת לא הייתי מודעת לקיומו, מאחר ולא הציעו לי את זה על דעתם וחבל.) והוא היה נהדר, בנוסף, בקערה קטנה בצד הגיעו מס' בננות שנמסו בתוך עצמן. הן היו אמורת להיות בננות בטופי, טופי לא ראיתי שם. ובנוסף הזמנתי כוס תה חם, שהתקררה עד שהביאו לנו את המנות (!!) ולכן ביקשתי שיחממו את המים.(מצורפת תמונה) חברתי הזמינה קרפ בננה נוגט שהיה מתוק נורא לדעתי, אבל זה עניין של טעם. וקיבלה צולחית של מעט פירות חתוכים שאף הדגישה בפני המלצר שהם כלל לא היו טריים (!) ו-2 כוסות מים(מצורפת תמונה) סיכום החשבון: 47 ש"ח קרפ בננה נוגט 49 ש"ח וופל תותי פרוטי 12 ש"ח תה 2 שקלים אבטחה (לא חובה). הדבר היחיד שממש עצבן אותי באותו ערב היה זמן ההמתנה הכמעט מגוחך למנות, המתנו כמעט חצי שעה (!!) למנות שלנו, אני חושבת שזה ממש גובל בחוצפה. אמנם המסעדה הייתה עמוסה, אך יש גבול לזמן שאפשר לגרום לבנאדם להמתין למנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
ביקור בפסח
4.5
27/03/13

קודם כל לזכות המסעדה יאמר שהיא לא שינתה את התפריט לפסח וכל האוכל קיים וטעים כרגיל. השינויים שהוכנסו בתפריט הן מנות חדשות, שינוי מרענן לאחר שכל הישנות כבר היו מוכרות לנו היטב. השירות... בסדר, כרגיל, המחירים גבוהים יחסית לגודל המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 19 ביקורות
ארוחת בוקר מאכזבת..
2.5
14/03/13

בעבר היינו אוכלים ארוחת בוקר באופן קבוע במקום,וכנראה שנעשו שינויים בתפריט הארוחה דלה ומאכזבת,יש 3 לחמים קטנים בסלסלה,והכול נראה כאילו התכווץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
חלי - תמונה
חלי מבקר מתחיל
פשוט אכזבה
1.0
23/11/12

הגעתי אתמול למקס ברנר בראשל"צ יחד עם בן זוגי לחגוג לי את יום ההולדת. בהתחלה חיכינו כ20 דקות עד שנכנסנו, לא משהו יוצא דופן. התיישבנו בשולחן ונאלצנו לחכות כרבע שעה עד שמישהו ניגש אלינו... לקחת הזמנה. בידי היה כרטיס מועדון של מקס ברנר, וביקשתי מהמלצר לבדוק אם מגיע לי משהו מהכרטיס. לאחר מספר דקות הוא חזר עם הכרטיס ואמר שפג תוקפו. אמרנו למלצר לחזור בעוד מספר דקות. כעבור כרבע שעה נוספת המלצר עדיין לא חזר, ואף שביקשנו ממלצרית שעברה לידנו להזמין, בקשתנו ללא נענתה. בסופו של דבר קמנו והלכנו באכזבה, ולאף אחד מצוות המסעדה לא נראה שהיה אכפת. פשוט חוסר שירות משווע. בוודאות לא אחזור לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה