נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/01/07

לא אהבתי את הגישה של המלצרית לדחוף מנות יקרות באופן קונסיסטנטלי לאורך כל הישיבה שם ובנוסף אישתי הזמינה משקה שהיה מתוק מדי וכשפנינו למלצרית היא שאלה "האם לארוז לך?", ההרגשה הייתה: דפוק... את הלקוח!! מקום פלצני!!הזהרו לא ליפול למלכודת של המנות היקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
4.3
31/12/06

תענוג. שירות מעולה לאוהבי שוקולד ומנות קלילות. לבוא ולהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמחה  - תמונה
שמחה מבקר מתחיל
4.7
09/12/06

מספר זוגות התארגנו והגענו למסעדה בעקבות המלצה של חברים שביקרו במקום.ממש לא התאכזבנו. נהנינו מאוד מאוד מהכל. מהאוכל הנפלא, מהאווירה, מהשירות שקיבלנו ממלצרית חייכנית ומקצועית ובעיקר... מהאחראית לימור החייכנית והנעימה שניגשה והתעניינה אם הכל בסדר ובמה היא יכולה לסייע.בהחלט נשוב לשם שוב. אהבנו ונהנינו מכל רגע!!ישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
30/11/06

אחרי מס' לא קטן של ביקורים במקס ברנר בת"א / הרצליה החלטתי לקפוץ גם לשם... בחוץ חיכינו המון זמן... שבדיעבד לא השתלם... המנות קטנות, והיחס לא מקצועי בכלל...מה שכן, השוקולד מעולה. שאר... התפריט המלוח לא משהו בכלל... לא שווה.ממליצה להגיע רק אם אין מיליוני אנשים שממתינים (אנחנו חיכינו ממש מלא זמן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/10/06

הייתי עם חברות אחרי יום מפרך וזה היה בדיוק במקום. העוגת שוקולד החמה והגדולה, יחד עם כדורי הגלידה, הקצפת, הסוכריות והסירופ היו פשוט מדהימים. שווה כל שקל, וכל קלוריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
19/10/06

אין, מקס ברנר זה המקום. מי שאוהב שוקלד וואוהוהו, איזה שוקולד יש להם שם. אולי במקרה בפעם שהיית היו בעיות לא התייחסו טוב, קורה אבל היחס מעולה. המלצרים נחמדים, צוחקים, משרתים, המקום נקי,... מסודר, פשוט המקום...והשוקולד...

עוד פרטים
הוספת תגובה