נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/01/09

בשבת התוודענו למסעדת קנייפה בעקבות המלצה של מקורבים המכירים את המסעדה. אכן, לא התאכזבנו. להיפך. מאד מאד נהנינו. החל מאברהם השף, מהאווירה של המקום, מאד מזמינה, וכלה באוכל שכל ביס ממנו... היה חוויה. אנחנו נמשיך ונגיע שנית וגם יותר למסעדה. תודה על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
29/11/08

הגענו לקנייפה בהמלצת קבוצת "קבועים" של המקום. באתי עם בנזוגי שיחיה ועם עוד זוג חברים (טוב,שיחיו גם הם). קודם כל תודה ענקית לממליצים.היה שווה כל ביס וכל שקל. לא חשבנו שאפשר להגיע לדרגת... נימוחות אלוהית שכזו בבשרים.כך גם לגבי הפירה, הקישים,קציצות האורז, החומוס ובעצם כל המנות (שכולן נעשים בו במקום). פשוט גאוני. תודה לאברהם השף שאירח אותנו מכל הלב.ד.א לא ברור מדוע נאמר כאן באחת ההמלצות שהחומוס קנוי. אברהם מכין אותו מרגע ההזמנה, טוחן את הגרגרים וכו'. לשמחתנו קיבלנו גם שיעור קצר וספונטאני בתורת הכנת החומוס. ננסה ליישם בבית אבל זה לא ימנע מאתנו לחזור שוב אל "קנייפה". מומלץ בכל פה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/11/08

באתי, טעמתי. לא טעיתי!!! הגעתי ביחד עם שלושת טועמי המזון שלי - אנחנו, חבורת שפים מקצועיים אחד מיתנו הינו גם מהנדס מזון וכן אנשים שאוהבים אוכל טוב, שמנו לפנינו לפגוש ולכתוב על כל מני בתי... אוכל, מסעדות אלו שלוקחים הרבה כסף עבור צלחות ריקות אשר רומסים את המושג "גורמה" ןבכך מוציאים שם רע לדברים טובים. הגענו ביום שישי אחד לשרונה בשעת לפנות ערב, המקום נקרא קנייפה KNEIPE המוסג בא מהמילה הגרמנית לבית מרזח שכונתי. בגרמניה לכל שכונה יש בית מרזח שם נפגשים דיירי השכונה עלכמה כוסות בירה ומאכלים עממיים מקומיים למקום קוראים "קנייפה". כך גם בשרונה. הבעלים של הקנייפה וגם "השף" אדם מאוד חביב המקום מאוד נחמד ומזמין לשבת ולשתות דבר מה ולא רק בירה אלה גם בירה אך מהמטבח הייתי מצפה למעט יחודיות עבור מקום הנקרה "קנייפה" חומוס? וגם עם הוא טעים הרי שבעל הבית לא הכין בעצמו הוא קנוי ואנארקוט נימוח לא לפי טעמי מאחר ובשר נימוח הינו בשר הנמס על הלשון וזאת לא יכול להיות אנטרקוט שהוא בשר נגיס גם אם הוא מיושן היטב נימוח יכול להיות כבד אווז או עוף או פרגית מעושנת בעישון חם או דג מעושן וכד'. המקום או הקנייפה לכשעצמה מאוד נחמד אך המחירים אינם מצדיקים את סוג וטעם המזון המוגש בו. על זאת דיווחנו לבעלים ובתקווה כי יפנים את חוות דעתנו גשמח לבקרו בעתיד ולראות מה שופר, המזון או המחיר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/07/08

כן גם אנחנו הגענו לקנייפה מסעדה קטנה במושב נידח בשר מעולה לקחנו קנייפה לרביעה נתחיל עם הסלט המיוחד עם ניבטי חמניה ורטבים מעולים של חרדל ורוטב התמרים שנוגע בטעם מיוחד ונעבור לבשרים שכל... חיתוך בנתך הבשר מעורר שוב את התאבון ונימוך בפה וטעם של בשר אמיתי יש אנטריקוט צלעות טלה ופרגיות כל סוג בשר פשוט מדהים בטעמו חשבנו שהכמות גדולה אבל אברהם השף והבעלים וגם המלצר אמר שברגע שמתחילים קשה להפסיק ואכן צדק סימנו את כל הכמות של קילו ושמונה מאות ופירה עם ריבת בצל שלא האמנו שיש פירה כזה טעים לקראת סיום המנה אברהם שאל על תוספת אבל רצינו לקנח בקינוחי הבית אז הזמנו עוגת שוקולד שאין מילים לתאר את הטעם ופאי אגסים ברוטב יין אשר נתן סיום מתוק ומיחד תודה ענקית לאברהם על היחס והפינוק המיוחד נשוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
21/06/08

אין על קנייפה! המסעדה הכי טובה בצפון וזה באחריות! ללכת ועל בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/06/08

כשגסטרונומיה משובחת נפגשת עם אסתטיקה משובחת- הבטן יוצאת מאד שמחה. מפתיע כמה שאוכל יכול להיות טעים! אברהם השף ובעל המקום מכין הכל בו במקום: האנטרקוט נימוח בפה, הפירה אלוהי והחומוס הכי... טוב שאכלתי בארץ...והיו הרבה כאלה. כל האוכל עשוי במקצועיות מעוררת הערכה והאהבה של אברהם לאוכל שורה על הכל. לתשומת ליבכם- יש להזמין מקומות מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/06/08

וואו! בין המסעדות היותר טובות שאכלתי בהן! עידו, תודה! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
10/05/08

האוכל במקום טעים ומיוחד והבשרים עשויים כהלכה, אך ללא ספק המסעדה איננה "ידידותית לילדים" כפי שמצויין כאן.אין מנה אחת בתפריט שמתאימה לילדים. כל המנות הן מנות בשר או קישים שמרבית הילדים... הקטנים לא יאכלו.זמן הכנת האוכל הוא ארוך במיוחד ולמשפחה עם ילדים שזה עתה חזרה מטיול ורוצה לשבת ולאכול הדבר יכול להיות לא קל ומתיש. כל שינוי או תוספת שרוצים לעשות עולה בעוד 20-30 דקות המתנה שכן הכל "מוכן במקום" כולל אורז ואפילו החומוס, שנטחן לאחר ההזמנה. אם הייתי מנהל את המקום הייתי שוקל לוותר על חלק מהגימיק הזה לטובת שירות יעיל יותר.אני ממליץ בחום על המסעדה לזוגות שרוצים ליהנות מערב נעים במקום קטן ומיוחד ואוכל מיוחד אך לא למשפחות עם ילדים.והערה אחרונה לרמת השירות: במהלך הערב היו לנו בין שתיים לשלוש אי הבנות עם המלצרית. במקום לנסות ולמצוא פתרון מעשי לאי ההבנות (מנות שהזמנו והמלצרית שכחה לרשום), נדהמתי לראות את המלצרית שלנו מתעקשת בצדקתה ומתווכחת. זה לא במקום ולא מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/05/08

אסור לפספס, חוויה מדהימה מכל הבחינות. נחזור שוב בקרוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/04/08

בשרים מהטובים שאכלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה