נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

taliaandraz - תמונה
taliaandraz מבקר מתחיל
4.3
09/09/09

האוירה והשירות היו נפלאים, אבל אין מילים לתאר את האוכל; באמת משהו שלא פוגשים כל יום. כשהגענו בחזרה לתל אביב אחרי יומיים מהנים בצפון - ידענו שני דברים בוודאות: שהנקודה המוצלחת ביותר... בטיול היא קנייפה, ושבטוח נחזור. מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/08/09

חגגנו יום מולדת.המקום: קטן, חשוך-אין נוף מהחלון ומטבח פתוח כך, שכל האדים וריחות בפרצוף. יתרה מזאת המסעדה לא מעוצבת כלל, נראה כמו שווארמה בתחנה המרכזית. השירות: אין מלצרים, רק בעל המקום... גם מבשל וגם מגיש וכיוצא מזה זמן ההמתנה ארוך מאוד: כ-40 דקות עד להוציא חומוס!!!! האוכל: ברמה בינונית מינוס: צלעות היו שרופות,שניצל מ"עוף טוב". מחיר: פרוע, חומוס 40 ש"ח, יין גטו נגרו שבסופר 22 ש,ח גבה 100

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/08/09

מקום מיוחד של איש אחד,שהיה נחמד מאוד.מסעדה אינטימית ונעימה. הגענו לארוחת צהריים בחופשתינו עם הילדים, התקבלנו בשמחה. הוכנה מנה במיוחד לבקשת הילדים.מנות טעימות,יפות, ומקוריות. אוכל... מצויין, מוכן במקום עם ההזמנה.נהננו מהכל. שרות נעים , בייתי, במקום שקט מאוד.מוזיקה מצויינת. היתה לכולנו חוויה נעימה ביותר.מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/08/09

עיצוב חם ונעים מאוד אוירה נוחה ומעוררת תיאבון בשר מדהים!! מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/09

הגעתי למסעדה בעקבות המלצה חמה של חבר, בהתחלה הייתי קצת סקפטי, אמנם איך שהגעתי אהבתי את המקום ואת האוירה שהמקום משרה, חמימות מדהימה, ממש לשבת בחווה, הריהוט מעץ והריצפה מנסורת ושלא נדבר... על האוכל, האוכל פשוט הדהים אותי,ממש ללקק את השפתיים, הזמנתי סטייק והגיעה לי פשוט חתיכה חלומית של בשר שפשוט נמסה לי בפה,הסטייק הטוב ביותר שאכלתי ובנוסף הפירה שאברהם מכין במקום פשוט מעולה. השירות אישי ואדיב ואפילו מעל ומעבר. אני אישית ממליץ על המקום בחום לב, אין מצב שתתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/06/09

אז אם אתם באיזור כפר תבור בצפון אתם חייבים לעצמכם לנפשכם ולתיאבונכם עצירה במסעדת "קנייפה". אחד המקומות הקסומים והאיכותיים ביותר שהייתי בהם. אוכל מצויין שנעשה ומוגש באהבה , מוסיקה מדהימה... ואווירה שקשה למצוא היום. מומלץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/05/09

המפגש עם בקתת העץ המקסימה בעלת האווירה הנעימה הפסטורלית היחודית רק לה -גרם לי לשכוח לרגע קט את המטרה שלשמה הגעתי עד הלום =האוכלהמפגש עם האוכל המיוחד המשובח -גרם לי לשכוח ולא לרגע קט את... כל המסעדות בהם ביקרתי ב-36 שנות חייהמפגש עם השף ובעל המקום גרם לי -בעיקר ל ז כ ו ר ..לזכור שרק אדם אוהב אדם באשר הוא ,אוהב אוכל ואת העיסוק בו ,גסטרונום מטבע ברייתו ,יכול ליצור מסעדה קסומה שכזו.בשתי מילים פשוטות ישירות מסכמות:אל תחמיצו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/09

לאחר שקיבלנו המלצה חמה על מקום קטן ליד כפר תבור חשבנו מה יכול להיות כל כך מיוחד בארוחה שניסע מרחובות צפונה. אז זה מאוד מיוחד פשוט חוויה נהדרת, בשר שטופל ברמה הכי מקצועית שניתקלנו, אוכל... כל כך טעים ומעניין, פשוט חוויה!! אז נסענו רחוק והנסיעה חזרה היתה קצת קשה אבל זה היה שווה כל רגע. אז תודה לשף על חוויה נפלאה ובלתי נשכחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
25/04/09

מסעדה מקסימה, מיד כשנכנסים חשים באווירה הנעימה והביתית. אני לא אוכלת בשר אבל חברי לארוחה התענג על סטייק חלומי ואני נהניתי מאוד מקיש פטריות וקישואים טעים במיוחד. שמעתי המלצות חמות על... המנות האחרונות אבל טרם ניסיתי. לכל מי שנמצא באזור, אל תוותרו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/09

האמת שלא ככ בא לי להמליץ כדי שלא יהיה מצב שבגלל מה שאני עומד לכתוב כאן לא יהיה לי מקום בפעם הבאה...הגענו גם אנחנו מחמת גדר..בהתחלה לא היה לנו ברור לאן אנחנו בדיוק נכנסים,אבל מהר מאוד... הבנו במה מדובר...אני יכול להגיד בבטחון שזאת ההפתעה שלי השנה.לא ציפיתי לכזה אוכל,בשר להזיל ריר,פירה מהסרטים,הסלט היה טרי בכלל הכל היה מוכן טרי-אין דברים כאלה.נעמי וגיא

עוד פרטים
הוספת תגובה