נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/02/10

מסעדה פשוט מדהימה. האוכל, האירוח והאווירה מושלמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 2 ביקורות
4.7
08/01/10

זה פשוט מדהים לראות איך בן אדם אחד מתפעל את כל המסעדה לבד,הוא פשוט עושה הכל ועוד יש לו זמן לשבת איתך בשולחן (-: האוכל...האוכל זה כבר משהו שאין פה מספיק מקום לתאר,הסלט,המצויין,החומוס... המעולה,הפירה שכמוהו לא אכלתי עוד בשום מקום,והבשר...הבשר כמוהו אכלתי רק בחו"ל,אבי מצליח לעשות אותו כל כך מעולה ולגרום לך להכיר טעמים חדשים בצורה שלא טעמת מעולם. אבי תודה על האירוח המדהים,אתה פשוט מלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/12/09

מקום ממש מקסים. המקום מעוצב בצורה מתוקה ומגניבה, כשהנסורת מהווה את הרצפה. מתאים מאוד גם לצמחונים שבינינו שמתקשים ללכת עם בני הזוג למסעדות בשריות- כל מנה משובחת וטעימה! הזמנתי קיש פטריות... וקישואים שהיה מאלף. ובן זוגי הזמין אנטריקוט 500 גרם, ונהנה מכל רגע. גם התוספות היו נהדרות ומיוחדות (הפירה המיוחד, וכדורי האורז). כל זאת בשילוב שף נחמד, מקצועי ומזמין פנים. מומלץ בחום!!! תודה אברהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירז ואסף - תמונה
לירז ואסף 2 ביקורות
4.7
15/11/09

אנחנו תמיד שמחים להעביר כמה שעות במקום הקסום הזה! המקום מיוחד, האוירה מדהימה, האוכל חלומי ואיכותי וללא ספק נעשה מכל הלב והנשמה, והשף? יש אנשים שמיד נכנסים עמוק לתוך ללב... אברהם הוא ללא... ספק אחד כזה! תודה על הפינוק והחוויה הבלתי נשכחת. נתראה בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/10/09

שלשום ביקרנו שוב במסעדת קנייפה הנעימה, לאחר כשנה שבה לא יצא לנו להגיע. המסעדה החמימה והאינטימית לא השתנתה - האוכל המעולה, האווירה הנעימה והרגועה, הבשר המשובח והשירות השלוו והידידותי לא... איכזבו אותנו גם הפעם. שמחנו לחזור ולדעת שעולם כמנהגו נוהג, ושיש דברים שאפשר לסמוך עליהם. כמו על זה שפינת חמד כקנייפה נותרה מזמינה ומשובחת כתמיד. תודה רבה על זה שאתם שם. אנחנו נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/09

תודה אדירה למסעדת קנייפה על אחת החוויות היפות יותר שיכולתי לבקש ביום שהצעתי לחברתי נישואים לאחר יום רווי חוויות בצימר מדהים וטיול שטח ופיקניק בנופי הצפון הגענו בערב למסעדת קנייפה וכבר... מחוץ למסעדה שמשקיפה על נוף מדהים מסביב ופרטיות וחמימות ששמורה רק למק...ומות חמים ומדהימים כמו מסעדת קנייפה מצאנו מקום רומנטי שקט עם מוסיקה מדוייקת ואוכל מדהים באווריה שתשכיח מכם את הכל ותשאיר אותכם ממוקדים רק אחד בשני אנחנו מאוהבים במקום ונשמח להפוך אותו לנקודת חובה בכל פעם שנגיע לצפון וממליצים לכולם להגיע ולהבין.... תודה טלי ויאיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/10/09

למי שמחפש מסעדה מעוצבת ומלוקקת בעלת אוכל גורמה קטן שמגיע בצלחות גדולות אז זה לא המקום בשבילו!!! מסעדת קנייפה הנמצאת בפינת מושב שרונה עוצבה וניבנתה ע"י שף המסעדה שהוא בעצם גם המלצר... הראשי וגם בעל המסעדה , המסעדה היא מקום קטן ואינטימי בעל אוכל מצוין שבה במנות יפות וגדולות. הסטייק אנטריקוט היה מבשר משובח , רך להפליא ועשוי בצורה המבוקשת ובעל טעם מעולה . אברהם בעל המעדה איש מקסים ונחמד. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Zohar - תמונה
David Zohar 4 ביקורות
4.7
05/10/09

תודה לאברהם על מקום מיוחד במינו, אוירה נעימה ביותר, ואוכל מעולה.( אנטריקוט ללא תחרות).למי שרוצה משהוא שונה מכל מסעדה סטנדרטית. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 4 ביקורות
4.3
01/10/09

טוב אז ככה לפני שאני מתחיל השף של קנייפה, אברהם רוזנפלד, הוא אמן לפי דעתי ודעת בת זוגתי. נסענו לקיבוץ שרונה,שם הגענו למסעדה מבודדת, במסעדה אווירה ביתי וחמה, אשר נותנת הרגשה... כפרית/קיבוצית. השף שהוא גם המלצר נתן לנו תפריטים, הזמנו ומהמטבח הפתוח עלו ריחות מעולים של בשר טוב ושאר מאכלים. קיבלנו את האוכל ומאותה שניה נכנסנו לאופוריה האוכל היה מעבר למצופה ובמילה אחת מצויין. אנחנו נחזור שוב. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/09/09

שילוב נפלא בין מקום נעים, ביתי אינטימי ובין אוכל נהדר שעונה על ציפיות כל בני הבית. הילדים מקבלים יחס נפלא (אברהם רץ בפעם האחרונה לביתו כדי להביא נקניקיות כי זה הדבר היחיד שהתחשק לבן ה-... 4 המפונק) .עשבי התיבול נקטפים מהגינה כתוספת למים המינרלים, הבשר נימוח והפירה האגדי. לא פלא שהילדים איימו במרד אם לא נעצור בדרך... המחיר סביר - מה גם שהמנות נדיבות ביותר. מומלץ בחום! 

עוד פרטים
הוספת תגובה