נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

יפעת - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
4.7
15/07/07

איזה כייף היה לסיים את הביקור בצפון בקנייפה החלומית .. ! זוהי חוויה קסומה, מיוחדת במינה, נוף עוצר נשימה, אבי מארח כאילו הייתם בסלון ביתו וגולת הכותרת - הבשרים הכי טעימים בארץ !! עם... רטבים מפולפלים ולימונצ'לו עם טעם של עוד.. הבעיה היחידה היא לנהוג הבייתה אחרי... :-) היה מושלם! מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
26/12/06

בהחלט לא שווה. מאוד יקר, ההיצע קטן מאוד. היינו שישה איש וכולם התאכזבו. אל תעיזו להזמין את כדורי האורז. מזעזע, ממש לא שווה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/10/06

לא שווה להגיע למקום שמציע מה שאחרים מציעים במחיר זול יותר. האוכל לא מעניין והמנות קטנות. הלכתי בעקבות ההמלצות והתאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/07/06

זכינו לאכול בקנייפה פעמיים (ואם זה תלוי בי - יהיו עוד ביקורים).הראשונות טעימות מאוד, משמחות את העין והפה (סלט הגינה מדוגם, 3 סוגי נבטים רוקדים הורה עם עגבניות שרי, חזה אווז ועוד כמה... חברים והכמות מספיקה בשביל לשחד את שכנך בכמה ביסים תמורת חתיכה מהגלילה שלו שגם היא מצויינת).העיקריות - ב ש ר עם כבוד (לכו על אנטריקוט עם עצם. אין עליו!).עם הקינוחים יש בעיה. מצד אחד הם מצויינים, מצד שני הם מוחקים מהפה את הטעם של הבשר. דילמה. גם צמחונים יהנו, לילדים יש מרחב התרוצצות, הלימונדה נהדרת, האויר טוב, האירוח למופת והמחירים שפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
12/06/06

אחלה מסעדה. אוירה נעימה, סוג של שאנטי. אוכל מצויין ומיוחד. ביתי. עושים את האוכל במקום ולכן השירות טיפה יותר איטי, אבל שווה. מסעדה מיוחדת. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/04/06

אם בא לכם חוויה קצת אחרת , זה המקום!!! מסעדה קטנה במבנה עץ -כייף לשבת! האוכל מעולה , הבשרים משובחים , המנות מגוונות ומיוחדות , והקינוחים משאירים טעם של עוד....

עוד פרטים
הוספת תגובה