נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
4.7
25/04/08

היינו בפסח עם ילדותינו הקטנות ומאד נהנינו.מנות בשר גדולות ומאד טעימות, ללא עיצובים מיוחדים, פשוט טעים.בנוסף סלט שנקטף בחלקו במקום,שירות אדיב ומכל הלב,נחזור לשם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
27/03/08

לא חשבנו שמנות גדולות כל כך יכולות להיות במקביל גם מדהימות בטעמן. מסתבר שבקנייפה אין סתירה בין השניים. 500 גרם למנת בשר- זה הסטנדרט בקנייפה. ברור שאפשר להתחלק במנות, אבל מי רוצה לעשות... דבר ניפשע שכזה עם טעם משובח ומרגש שכזה? הגענו בהמלצת חברים (שלמרות שהם מרמת אביב, כבר נהיו "קבועים" בקנייפה) ונחזור שוב ושוב גם בזכות עצמנו. ד.א אנחנו אוהבים לשוטט ולקרוא באתרי אוכל למיניהם, אז סתם קריצה (בקטנה) לרינת ויוסי שכתבו 2 המלצות לפנינו: מוזר לנו שאנשים שאכלו בקנייפה מדברים על מנות קטנות. האם אכן הייתם בקנייפה?:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/03/08

מומלץ !!! מקום מיוחד, אוכל טעים מאוד (בשר משובח), גם חומוס (!!!) מומלץ; הכל עושים במקום. המחירים ביחס לכמות סבירים. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 6 ביקורות
1.0
08/03/08

רצינו מסעדה טובה עם יחס מיוחד , לצערנו חובבני מנות קטנות לא מיוחדות אין תחלופה במסעדה שנראת שאינה מושקעת והאוכל מנות קטנות ויקרות מאוד ממש לא מסעדה שלה ציפינו חבל.......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
24/02/08

ואוו.במקרה לקחנו את הסיכון להגיע למסעדה כשלא ראינו את התפריט וקראנו רק ביקורות. הגענו למסעדה,שנמצאת ממש מול רפת..נכנסנו, וריח הבשר פשוט הדהים אותנו.האווירה מקסימה.שקטה (יש רק 4 שולחנות... אני חושבת).הכל הכל תוצרת בית ומרגישים בכך..( שימו לב, אין אפשרות לתשלום עם כרטיסי אשראי,דבר מוזר מאוד לאנשי המרכז...) .הזמנו חומוס שמוכן במקום,מדהים מדהים. מנה זוגית של בשר, פשוט מושלם (הגבר לא יכל לעמוד בזה ונישנש את האנטריקוט כאילו זה פיצוחים). סלט מאוד מיוחד (עם רוטב תמרים..משהו מיוחד).מרגישים שאין איזה פס ייצור.מבלי לבקש אפילו,בתום הארוחה קיבלנו תה צמחים מדהים (המלצרית קוטפת בעת ההכנה את הצמחים). הזמנו גם פאי אגסים חם ומדהים..שווה שווה. שווה כל שקל בהתחשב בכך שהכל מיוחד ובעיקר מכך שלא כל יום פוגשים שף שמבשל אוכל מכל הלב.נהננו, ועוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
21/02/08

אם אתם רוצים לאכול בשר אז רק ב"קנייפה", אל תקראו את התגובות השליליות הן לא שוות קריאה. האוכל, האווירה, השירות והיחס, פשוט מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 3 ביקורות
4.7
18/02/08

הגענו מאיזור המרכז לסופשבוע קסום ב"שרונה". ללא כל ידיעה מראש הגענו למסעדה במקום בשם "קנייפה" ונדהמנו לגלות שמדובר במשכן בשרים יוצא דופן. במקום 4 שולחנות והמקום כולו מעוצב בפשטות.על רצפת... המקום מפוזרת נסורת ואת החלל כולו מחממת אח בוערת. התפריט הזוגי (קנייפה זוגי) כולל מנת פתיחה (סלט קנייפה) המהווה פתיח הולם לבאות אחריה. הסלט מושקע ברוטב תמרים בשילוב רוטב חרדל עם אגוזי קשיו. פירה שמעולם לא אכלנו דומה לו, מילא צלחת נאה כשמעליו בצל מטוגן בעל טעם מתקתק. פלטה הבשרים ( 500 גרם בשר!!!! טרי ומיושן היטב) המורכבת מסטייק אנטריקוט, צלעות ומנת פרגיות הגיעה על מגש עץ...הטעם היה חד פעמי. אברם, בעל המקום שהוא גם שף המסעדה פצח עימנו בשיחת נימוסים נעימה. כל החבילה 234 ₪ במזומן בלבד, ללא קינוח. תמר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 4 ביקורות
4.3
01/02/08

אומנם עבר שבוע מאז אבל החוויה ממש נחרטה בזיכרונינו...נסענו לילה אחד כדי להיתנתק מהשיגרה... התארחנו בבר בכפר בשרונה כל מילה מיותרת פשוט מדהים.הגענו לקנייפה בראשון שעבר בכניסה הרגשנו דיי... מוזר שאין אנשים והמקום ריק(אנחנו תל אביבים..)הסתכלנו אחד על השני אם ללכת או להישאר והחלטנו להישאר וטוב שכך המקום מעוצב באוירה חמה יש קמין ומוזיקה טובה, אברהם מיד הגיש לנו תפריט והסביר שהכל נעשה באותו הרגע עדיין חששנו מהעובדה שאנחנו לבד ואכן הופתענו כשראינו במו עינינו שכל דבר שהזמנו הוכן באותה השנייה מחומוס שניטחן באותו הרגע (18 שח) סלט קנייפה עם ניבטי חמנייה שבעלי התאהב בטעמם (30 ש"ח) לעיקרית הזמנו פירה (18ש"ח) ממש במקום הוא קילף את תפוחי האדמה והכין אותו מדהים ונתח של אנטריקוט 500 גרם (105 ש"ח) אין מילים..סה"כ 170 ש"ח כולל טיפ אין מחירים כאלה במרכז. ממש כמו בבית הרגשנו שיש לנו שף פרטי היחס אחלה האוירה מחממת את הלב והאוכל סוף בטוח שנחזור שוב ממש שווה את הנסיעה מתל אביב בשבת בצהריים כדי להתפנק. בואו בהמוניכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
25/01/08

אוכל מעולה, יחס איש ואדיב. פשוט כיף! מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/01/08

אוכל מדהים!!! אכלתי שם עם שלושה חברים וכולנו נהנו מאוד, אני ממליצה בחום! על החומוס הנהדר שהוא טוחן ומכין במקום, פירה מעולה וגם האנטריקוט ובקיצור הכל מצוין. מחיר סביר ביותר,מנות גדולות... וטעימות. שירות המלצרית היה אחד הטובים שקיבלנו, מגיע אפילו עד למזיגת שתיה לכוס... אהבנו מאוד נחזור עוד הרבה... אברהם אתה מלך! ענבר (המלצרית) את עושה עבודת קודש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה