נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
21/01/08

הגענו לקנייפה במקרה ונחזור לשם לא במקרה. המקום מקסים. האוכל 'הסעודה האחרונה' זאת הסעודה שהייתי רוצה לסעוד אילו ידעתי שזאת תהיה הסעודה האחרונה שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוך - תמונה
ברוך מבקר מתחיל
4.3
17/01/08

אין על אברהם.האיש יודע מה זה בשר ואיך לעשות אותו.המנות גדולות במיוחד והמחירם סבירים בהחלט.אין משהו קר אצל אברהם הכל חם אדם מקסים לבבי ומסביר פנים. רק אדם שאוהב אוכל יכול לשמש מלצר וטבח... ביחד.ישבנו 3 שעות ואכלנו לצד אח עצים בוער שנותן בערבי החורף אווירה מיוחדת.חובה להגיע לאברהם.אירית מירה יוסי וברוך שסעדו בקנייפה מצטרפים ומאשרים את כל ההמלצות הטובות שנירשמו באתר קנייפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/01/08

הגענו לקנייפה בעקבות המלצת חברים, שלמרות שהם חיפאיים, הם נוסעים לאכול שם בכל הזדמנות, עם או בלי הטיול שלפני. גם הם, כמונו, אנשים שהסתובבו די הרבה בעולם ואכלו בשר באי אלה מסעדות. כשהגענו... לשם הבנו למה הם מהופנטים על המקום והאוכל! בקתת עץ מקסימה, שאברהם הבעלים והשף בנה אותה ממש במו ידיו. אברהם מומחה לבשרים ומגיש אותם טעימים ומיוחדים במנות גדולות במיוחד.כך גם לגבי כל המנות האחרות: נדיבות מאד אך לא על חשבון האיכות. פשוט משובח. למקצועני בשר וגסטרונומיה איכותית בכלל. גם לצמחוניים ולחובבי קינוחים מובטח עונג קולינרי. נהנינו גם מהשירות האישי, ומכך שלא צפוף שם עם כל עם ישראל על כל רעשיו. נחזור לשם שוב, כי פשוט אין ברירה...זה היה טעים מידי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/01/08

אווירה מדהימה. אוכל מצוין ויחס הכי חם שפגשתי. מומלץ בחום לנסות את החומות, הפירה, צלעות העגל ובקיצור.. הכל! בעל הבית הוא איש מאד חביב וחמים שמקבל את אורחיו בצורה הכי יפה שראיתי. המחירים... סבירים ושווים עד השקל האחרון. המסעדה פועלת ע"פ דרישות הלקוח, מתאימה את האוכל ללקוח והכי חשוב גורמת לו להרגיש בבית. אל תוותרו על בילוי מושלם שייעשה לכם את החופשות בצפון ובכלל, ערב מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/01/08

חובה ללכת.. הארוחה שתעשה לכם את הביקור בצפון למושלם. מסעדה חלומית. מה יכול להיות יותר טוב משף פרטי, מדהים ביכולותיו ויותר מדהים באישיות החמימה שלו, שמכין אוכל בסגנון הכי מיוחד שטעמתי... בטח שבאזור הצפון. (לאישה שכתבה על אברהם שהוא קריר כדאי לבדוק שוב את הנושא-טעות חמורה) האוכל נעשה במקום, בהצאם לבקשת הסועדים היחס אישי ומחמם, שירות אדיב, מנו מפנקות והכי חשוב בעלות טעם מיוחד במינו שמורגשת בו האהבה שבעשייתו. חובה לאכל את החומוס, הפירה וכמובן הצלעות. האוכל לא יקר יותר ממסעדות אחרות אבל המחיר עד השקל האחרון. תרשו לי לחלוק על כל אלו שהעירו הערות על גודל המנות והמחיר - אתם כנראה לא יודעים מהי מנה גדולה ומה זה מחיר סביר. ממליץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
05/01/08

כך לא מתייחסים לאורחים!!! לא משנה מה תגישו- תלמדו להתנהג בהכנסת אורחים ראויה ומפנקת. אז לא נכנסנו אחרי שראינו מסעדה ריקה ויחס קרררר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/11/07

מחיר יקר ,לא משהו טעמו של האוכל , פשוט יקר ולא שווה את המחיר , הישוב יפה ונחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal Weisman - תמונה
Inbal Weisman מבקר מתחיל
מסעדת שף מצויינת
4.3
01/11/07

הבשר של קנייפה- הכי טוב בעולם, לא להסתפק בפרגיות- ללכת על הטלה והאנטריקוט! ואסור בשום אופן לוותר על הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
10/09/07

מאוד יקר מנות קטנות לא משהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
cohen וadi - תמונה
cohen וadi מבקר מתחיל
4.7
26/08/07

הגענו דרך המלצות חמות , האמת מחובבי מסעדות מקצועים שאין לי מושג איך הם מוצאים את המקומות המיוחדים האלו , בקיצור מסעדה אינטימית המתמחה בבשר בבעלותו של איש מקסים ששמו אברהם שפשוט הקסים... אותנו ודאג לפטם בבשר איכותי ותוספות מקוריות . תודה היה מצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה