נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

יניב - תמונה
יניב 3 ביקורות
4.3
21/12/10

אברהם איש יקר - כוכב בחסד עליון. מקום מיוחד , והשף "אברהם " פשוט אין עליו - מתקתק את העניינים ומשתדל מאד שהלקוחות ייהנו ויקבלו את מיטב היחס. האוכל מאד טעים ומפתיע . פתחנו ב" גלילת כבד... עוף " - מעדן . והמשכנו עם " קנייפה זוגית ( מיקס בשרים ) ולקינוח פאי אגסים ברוטב יין . בקיצור : בילינו שם את ערב שישי ( 17/12/10 ) והיה מעוולה - אנחנו עוד נשוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/11/10

הגענו למקום במקרה ועזבנו אחרי 4 שעות… סלט נבטי החמנייה כמנת פתיחה בתוספת רוטב התמרים היה פשוט ממכר ורמז על הבאות.. לאחר שתי כוסות אוזו הגיעה המנה העיקרית. מגש עץ עמוס בבשר בעל צבע... מדהים נחת על השולחן. אנטריקוט מעלף, פרגיות עסיסיות נימוחות בפה וצלעות טלה חלומיות שזכרון טעמן עדיין לא עובר אחרי שבועיים היו מנת חלקנו, ומעל הכל, ניצוחו וקיסמו של בעל החזון, אברהם ידי הזהב. מומלץ. מומלץ. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/11/10

ביום חמישי האחרון, חגגנו 11 חברים במסעדה. האוכל היה הכי טעים שיכול להיות, טרי, מוקפד, בשפע שובה את העין ואת החייך. האוכל הוגש לשולחן במהירות (אולי אפילו יותר מדי מהר) האוירה היתה נעימה... כולם נהנו - גם הצמחונים שבחבורה. כדאי לכל מי שנמצא באיזור, אולי אפילו לבוא במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tallybh - תמונה
tallybh 6 ביקורות
4.7
17/10/10

הזמנו את הארוחה הזוגית. הכל היה לנו טעים מאד, סלט, עם עלים טריים טריים, פירה שנעשה במקום, אנטריקוט רך ומתובל היטב, צלעות כבש אחלה. אבל...המחיר! עבור 280 ש"ח ציפינו לקצת יותר בשר. 3... צלעות טלה בפלטה זוגית +(אני מעריכה) 300 גרם אנטריקוט וסטייק פרגית עבור 280 ש"ח זה לא רציני. זה מחירים של מסעדת גורמה פלצנים בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין ומורן - תמונה
מעיין ומורן מבקר מתחיל
4.7
07/10/10

כשאומרים עד חצי המלכות מתכוונים ל-קנייפה!!! האוכל אלוהי,המקום מעוצב ומעניק תחושה של חמימות.. ואברהם- השף, הבעלים, המלצר והאדם שמגשים את החלום.. כשתגיעו לשם תראו שזו חוויה שלא תפגשו בשום... מקום אחר! ואני לא מדברת רק על האוכל !! בקנייפה לא אוכלים והולכים... יש פינוקים ושיחות עד השעות הקטנות עם אברהם- בנאדם מיוחד במינו שמאפשר חוויה קולינרית ורגשית בו זמנית :) תודה על ערב בלתי נשכח :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/08/10

אין לי מילים לתאר את המסעדה המדהימה הזו, את השירות, האוכל והחוויה בכלל.. חגגתי שם את יום הולדתי עם חבר שלי וערב יום ההולדת מהר מאוד הפך מסתם ערב נחמד במסעדה לחוויה מיוחדת במינה של אוכל... מדהים, שירות מפנק ואישי, אווירה קסומה וישיבה על כמה כוסות יין עם אברהם (השף) עד השעות הקטנות של הלילה. בהחלט אחד הערבים היותר כיפים ומיוחדים שהיו לי, ואני בטוחה שאחזור לשם! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/08/10

הלכנו בעקבות המלצה חמה, בלי שום מודיעין מקדים. היינו הראשונים באותו ערב, נדהמנו מהיחס האישי (שקיבלו גם הבאים אחרינו) ובתור אניני טעם מתחילים החלטנו ללכת על בטוח... הפילה היה סוף, הכבדים... - מעדן, פירה ריבת בצל שעשה חשק לקחת עוד קילו הביתה וסלט מוקפד עם רטבים מטריפים שמשחקים עם החיך, השפתיים וקנה הנשימה. שווה כל רגע, כל טיפת דלק וכמובן כל שקל (כולל הטיפ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/07/10

אני ובן זוגי רן חגגנו השבוע את יום הולדתו,שם פגשנו את אברהם, טיפוס לא מין השורה, מכין את מבוקשנו מולנו בגפו במסעדה שהוא אילתר לבד בשתי ידיו. מגיש לנו את האוכל לבד ואפילו לא מתבייש... להצטרף אלינו ולהקפיץ איתנו שוטים מפנקים שהוא דואג להביא לשולחננו.כזה אנטריקוט לא פגשנו. אברהם מיישן אותו לגמריי לבד ונראה כי הוא ממש קשור לכל גרם וגרם בו, הוא מטפל בו אישית בזמן עשייתו . ממומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
4.7
10/07/10

חוויה הרבה מעבר לישיבה רגילה במסעדה.... אין מילים שיוכלו לתאר את החוויה, אז בקצרה- נכסנו בתשע וחצי בערב ויצאנו בשתיים לפנות בוקר, אני חושבת שזה אומר הכל! כמו שחייבים לבקר בשאן זליזה... כשנוסעים לפריז, וכמו שחייב לבקר בביג בן כשנוסעים ללונדון, כך חייבים לבקר אצל אברהם בקנייפה כשנוסעים לצפון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lironsofer - תמונה
lironsofer מבקר מתחיל
4.7
05/03/10

במילה אחת- וואו! בכמה מילים: ביקרתי במסעדת קנייפה בחודש שעבר עם חברים. אברהם השף דאג שהכל יהיה מושלם. המסעדה- קטנה, כפרית וביתית, הכל מעשה ידיו. נעים ומקסים. רואים ומרגישים שהאוכל נעשה... מכל הלב! איזה טעמים! תענוג לחיך. בטוח שנחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה