נגישות
נגישות

קנייפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על קנייפה

Oded Volovelsky - תמונה
Oded Volovelsky 4 ביקורות
מומלץ בחום
4.3
07/12/11

הפתעתי את אשתי ליום הולדת במסעדה. האוכל היה נפלא וכך גם השירות. מומלץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה וטל - תמונה
נעמה וטל מבקר מתחיל
4.6
10/10/11

במילה אחת - החוויה בקנייפה היא של אהבה. אהבת האוכל, אהבת הבישול, ובעיקר אהבת האדם. אברהם רוזנפלד, הבעלים, המלצר, השף ובכלל בן אדם מיוחד, מצליח ליצור אווירה מיוחדת במידה, כנה, לא פלצנית,... והבשר שהוא מכין, הממממ... הכי טוב שאכלנו, בלי הגזמות. בהתחלה הופתענו מהמיקום ומהגודל של המסעדה, אבל מהר מאוד הבנו שיש כאן משהו נדיר. מומלץ מאוד לא רק לאכול, אלא גם לשבת עם אברהם על כמה כוסיות עראק לצלילי אהוד בנאי וזהר ארגוב (...) וללמוד מה המשמעות של "אוכל עושים מאהבה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran - תמונה
Shiran 2 ביקורות
4.7
18/06/11

התארחנו במלון בטבריה וחיפשנו מסעדה לארוחת ערב . דרך אתר רסט הגענו לקנייפה.. לאחר הביקורות המצוינות החלטנו לנסות.. במילה אחת- חוויה!! נהננו מערב מדהים.. אוכל משובח.. מארח לבבי..וכל זאת... בלשון המעטה! אווירה מדהימה.. אין מילים לתאר עד כמה נהננו.. לקחנו את המנה קנייפה לשניים..הכמות היתה מפנקת ומתאימה לזוג האוכל היה מושלם כמו החוויה של אותו הערב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
04/03/11

אבי היקר!!! ביום חורפי וגשום קיבלת אותנו בהרבה הרבה חום, פינקת באוכל שטעמו אלוהי . השיחה שלנו ספונטנית בהתחלה הפחה לשיחה מרתקת ביותר כאילו אנו ידידים ותיקים. המון הצלחה ובטח... שנחזור!!!!!!!!!! אלה אלקס אביה ופבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/03/11

חוויה משובחת מלאה בטעמים מיוחדים ואווירה מיוחדת. גולנצ'יק עתיק שמשמיע בוב דילן והוא לבדו הטבח, המלצר ומכוון האווירה של הארוחה.. מומלץ לכולם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דובב - תמונה
דובב 8 ביקורות
4.7
11/02/11

מדהים - מסעדת גורמה של איש אחד. העיצוב הביתי והחמים והאש הנעימה מהאח, משתלבים נהדר באישיותו של אברהם. האוכל מדהים, מושקע ומוכן על המקום. נסענו 40 דקות מהצימר, ונהנו מהארוחה, מהאווירה... ומהשיחה הקולחת עם אברהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ariela - תמונה
ariela 6 ביקורות
4.7
04/02/11

היה כל כך טעים !!! ונעים !!! בטוח שנחזור. לקחנו את הטרילוגיה של הבשרים ... הסינטה הייתה במידה מעולה, העוף היה מעולה והכבש... יואו !!! איזה טעים זה היה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/11

איזה כייף שחופשה רומנטית משתלבת בצורה כל כך מושלמת עם חוויה קולינרית נדירה...אחלה מסעדה..הבשר מושלם ..הפירה עם ריבת הבצל מהממם..ובכלל..כל האווירה..5 שולחנות בתוך בקתה עם נסורת על... הריצפה..ובעל מקום שליבו הרחב מורגש בכל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/11

מסעדה קטנה ואינטימית, אוירה חמימה ונעימה (במיוחד בחורף כשקמין עובד), האוכל היה מעולה!!! אברהם מכין את הכל במקום ומפנק את הלקוחות, מה שמייחד את המסעדה הזו מהרבה מסעדת אחרות שהייתי זה... היחס אישי שאברהם נותן ללקוחות, בסוף הערב מצאנו את עצמינו מקשקשים איתו איזה שעה.... אנחנו בטוח נחזור!!! חוויה מומלצת!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/01/11

אחת המסעדות הקטנות והאינטימיות ביותר שנתקלנו בהן. יש בסה"כ 6 שולחנות קטנים ובמרכז המסעדה יש קמין המפזר חום ואווירה רומנטית. מהמסעדה נשקף נוף יפה לשדות העמק ולרפתות השכנות. הסיפור הגדול... במסעדה הזאת הוא השף שעושה הכל - אברהם הוא גם מארח, גם שף, גם מלצר וגם ברמן והוא עושה את הכל במקצועיות וחן יוצאי דופן. לסיכום, ביקרנו בהרבה מאוד מסעדות באזור הצפון, והמקום הזה מציע חוויה ייחודית שאסור לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה