נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

ברכה - תמונה
ברכה 2 ביקורות
חוות דעת חיובית והמלצות
4.8
08/08/15

חגגנו בוילה בר בת מצווה. חייבת לציין שהאוכל מעשה ידיה של השפית שרי היה ייחודי, האווירה נעימה ובמיוחד היחס האישי של השפית. ישבנו מעל 3 ש' בכיף ובנועם...באווירה קסומה. אין על המאכלים של... שרי...אנחנו עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arie - תמונה
Arie מבקר מתחיל
מסעדה מקסימה וטעימה
4.8
22/07/15

חיפשתי מסעדה מיוחדת לחגוג ואכן מצאתי... התקשרתי להזמין מקום והועברתי מייד לשפית שרי בר שממש ראיינה אותי באשר לטעמנו הקולינרי ולצורך התאמת תפריט במיוחד לאשתי האלרגית למאכלי ים... ודגים. הגענו לוילה בקיסריה ושולחננו על שפת הבריכה המתין לנו עם כלים נאים ומשקה. הארוחה כללה 4 מנות מצויינות, טעימות ומגרות. כוס יין קיאנטי שהותאם לארוחה ויחס אישי של השפית והצוות. האווירה קסומה , המוזיקה נעימה והכל התחבר ל"לחגיגה" הכללית. לסיכום מקום שכדאי לאכול בו ולהינות מאווירה אחרת ומיוחדת מאוד. ממליץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sandy - תמונה
Sandy מבקר מתחיל
ארוחה ערב מפנקת
5.0
13/06/15

מקום מהמם. קיבלנו שירות אדיב ואוכל מאוד טעים. הארוחה הייתה מפנקת ומסביעה, והאווירה הייתה מדהימה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ממליץ לבקר במקום אין אפשרות להתאכזב עם אוכל ברממה שכזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zeev - תמונה
zeev מבקר מתחיל
ארוע יום הולדת 50 בתאריך 27/03/2015
4.8
13/04/15

מקום מהמם לעשות בו אירוע. אוכל מצוין וטעים אוירה מאד נעימה וביתית. מקום מאד מומלץ לביצוע אירועים . כל האורחים היו מאד מרוצים מהאוכל ומהאווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv - תמונה
Niv 3 ביקורות
חוויה נהדרת בוילה בר קיסריה
5.0
14/03/15

האירוע המשפחתי שחגגנו בוילה בר קיסריה בתאריך 14.03.15, היה אירוע יוצא מן הכלל. האווירה הייתה קסומה והמקום אלגנטי, האוכל מגוון ומעניין, המארחת שרי קיבלה אותנו בסבר פנים יפות ודאגה לכל... צרכנו בנדיבות רבה. אנו ממליצים מאוד על המקום, סמוכים ובטוחים כי נחזור אליו שוב משום שמדובר בחוויה מיוחדת. בברכה משפחת צור פתח תקווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bracha - תמונה
Bracha מבקר מתחיל
ארוחה מיוחדת לארוע מיוחד
5.0
16/12/14

ב-12.12.14 חגגנו לבננו הבכור יום הולדת 40. חפשנו מקום לארוע אחר ומיוחד וקבלנו את מבוקשנו אצל שרי השפית ובעלת המקום-וילה בר קיסריה. השולחן היה מאיר עיניים ואלגנטי ערוך לתפארת. והאוכל..... האוכל היה תאווה לחך .. היינו 12 אנשים וכל אחד קיבל מענה לרצונותיו. סיימנו את הארוחה בקינוחים מיוחדים ומעולים שהשאירו טעם של עוד.. תודה לשרי על ערב מיוחד. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mali - תמונה
mali מבקר מתחיל
שרי במשפט אחד "אין דברים כאלה "
5.0
15/12/14

שרי היקרה , אתמול 14.12.2014 חגגנו אצלך יום גיבוש מחלקתי . אני באופן אישי הייתי אצלך כבר מספר פעמים והמלצתי לחבריי לעבודה לערוך את ערב הגיבוש אצלך ... בהתחלה היו לחבריי חששות ... אך... היום בבוקר הן לא הפסיקו לדבר על האוכל המדהים על השירות האוירה ועל כל החוויה .. . כבר כולן הפיצו את השמועה בכל החברה .. .אז תודה לך שאת כה מיוחדת תודה לך שאת שפית כל כך כשרונית תודה לך שאת מארחת לתפארת . תודה לך שאת חולקת איתנו את כל זה . אוהבת להתארח אצלך כל פעם מחדש . וממליצה בחום לכןלם ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 5 ביקורות
מעולה
4.8
30/11/14

בשבת 29.11.14 חגגנו לבני יום הולדת. היינו 8 אנשים . אם לסכם במילה אחת "מושלם" ובהרחבה: חוויה בלתי נשכחת ויוצאת דופן. המארחת שהיא גם השפית חשבה על כל הפרטים החל מהקטנים ביותר : הכניסה... לבית , המיקום ליד הבריכה, כלי האכל והמפיות , העציצים והסכו"ם , מוסיקת השנסונים הצרפתיים שברקע - הכל מותאם בצבעים , בצורות- אסתטיקה שמתחילה לעורר את החושים. ואז מגיע האכל: מנות ראשונות סלטים מיוחדים במראם, טעמם הנפלא ומרכיביהם המיוחדים. השפית נותנת הסבר -בהומור שמוסיף לאוירה. אח"כ מגיעות המנות העיקריות , הכל טעים להפליא , מוגש ביד רחבה - ההרגשה כולה כאילו מתארחים אצל אמא בבית(כי הכל ממש מתוך הלב) ההבדל היחיד שבסוף משאירים שק- ושווה כל שקל שנרשם בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כוכי - תמונה
כוכי מבקר מתחיל
יופי של מקום - מומלץ
4.3
15/11/14

היום התארחנו אצל שרי בוילה בר קיסריה על מנת לחגוג יום הולדת לזוג מבוגר. אני אסכם את האירוע במילה אחת: "נפלא". ישבנו על שפת הבריכה ליד שולחן ערוך בטוב טעם. האוכל היה טעים מאד, השירות... מצויין. בטוחה שנחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 3 ביקורות
שנה טובה במקום נפלא
4.5
25/09/14

החלטנו כי נקבל את השנה החדשה בארוחה טובה. הזמנו מקום - אני ומשפחתי - בוילה בר קיסריה ליום הראשון של החג בצהריים. האווירה מיד עם הכניסה בצהרי היום - הייתה נפלאה. הגינה היפה, הברכה,... השולחן הערוך יפה שחיכה לנו ... הגיעו לשולחן מנות ראשונות גם מסורתיות (כבד קצוץ בטעם נפלא) וגם מקוריות כמו סלט שורשים , סלט אפונה , הדג היה עסיסי וטעים ובני - שבד"כ אינו אוהב דגים - ממש אהב. לאחר מנות של אנטריקוט, חזה עוף מיוחד , המבורגרים עבודת יד ו... לחם מקמח מלא ושיפון ..שנאפה במקום והוגש חם לשולחן. ולאחר שחשבנו שאי אפשר עוד לאכול ..הגיעו הקינוחים -בפניהם לא עמדנו . אהבנו מאוד .ככה פותחים שנה חדשה וטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה