נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/08/07

שרי היקרה, תודה על ערב מהנה וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/05/07

תודה ענקית לשרי בר. אישה מדהימה. איזה אוכל! היינו סופשבוע באיטליה ולא נהנינו כך מהאוכל. כל פרט ופרט. מוס הסלמון ופטה הכבד - חלומיים. המנות האחרונות ויין הבוטיק... וואו! אין לנן מילים.... חגגנו יום הולדת 60 לחמותי. זה היה ערב בלתי נשכח! העיצוב יפהפה ונעים. המשכנו את הערב הארוך והנפלא ליד הבריכה. תודה שרי וכל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
24/02/07

המקום הכי מדהים שראיתי.האוכל הכי טעים שהכרתי.השירות, האווירה, איזה מקום.אין ספק, שזה המקום כשרוצים להנות מאווירה נעימה ואוכל מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirley. - תמונה
shirley. מבקר מתחיל
5.0
28/01/07

בחרתי ב"וילה בר" אחרי חיפוש ארוך אחר מקום מיוחד ומפנק לחגיגת יומולדת מיוחדת של 4 חברות. כבר מאתר האינטרנט הבנתי שמדובר בחוויה מיוחדת במינה, ולאחר שיחה עם שרי בר, מנהלת המקום, כבר לא... התבלטתי כלל. הפתעתי את שלושת חברותיי והן לא מפסיקות להודות לי ולשבח את הבחירה. המקום משרה אוירה יוקרתית וחמימה, השולחן היה מעוצב ומפואר, והמנות היו פשוט מופלאות. שרי יודעת להקפיד על כל פרט, מכינה את הכול במקום, ומציעה תפריט גורמה המבוסס על חומרי גלם הטובים ביותר. העברנו ערב נשים משגע, התפנקנו, אכלנו ולמדנו הרבה דברים חדשים על עצמנו ועל החברות שלנו. פשוט מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 28 ביקורות
4.3
27/12/06

שרי אירחה את משפחתנו לאירוע חגיגי.הבית בקיסריה יפה ומיוחד ושרי סידרה אותו בצורה מאוד יפה, מוקפדת ומושקעת. האווירה החמימה של הבית יצרה אירוע שהיה לנו מאוד מיוחד.האוכל, מעשה ידיה של שרי,... היה טעים מאוד, הוגש בתזמון מושלם והתאים בדיוק לטעמים שרצינו.תודה עבור אירוע מיוחד ואירוח חם. עד הפעם הבאה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/10/06

יום הולדת 28, החברות הכי טובות עושות לי הפתעה. בעיניים עצומות אני מובלת לאחת השכונות היפות של קיסריה. בית פרטי, שרי המהממת וסבטלנה מקבלות את פנינו. מרגע שנכנסתי לבית, לא יכולתי להפסיק... להביט בבית הגינדורים הזה: הייתה שם אווירה קסומה מרגע שנכנסנו. תחושת חמימות אופפת אותי ואת חברותיי. אני מובלת החוצה למרפסת עם הבריכה, הנדנדה והשולחן הערוך למופת. שולחן כזה עוד לא ראיתם: מעבר לכלי האוכל הכי מיוחדים שנתקלתי בחיי, במרכז השולחן מונחים להם בובות, מלאכים וכל דבר אחר שמעלה חיוך... באווירה נעימה החלו המנות להציף אותנו: רביולי משובח עם פטריות למנה ראשונה, פילה בקר שלא טעמתי כמוהו בעולם ולמנה אחרונה בתור ילדת השוקולד, זכיתי לסופלה אדיר שעד היום אני יכולה לחוש את הטעם. הבנות החליפו מנות וטעמו מכל דבר, המנות מגוונות וניתנות לבחירה מראש. מעבר לעובדה שזה טרנדי בימינו, אני באמת חייבת להמליץ על חוויה קולינארית אמיתית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/10/06

הייתי באירוח של שרי בר. נהנתי מכל מטעמים ששרי הכינה... חוויה שמיימית. האוכל משובח, הטעמים לא ישכחו הרבה זמן, אני והבן זוג שלי החלטנו שזה המקום שבו נתחתן. המקצועיות של שרי, אין כמוה.... תודה רבה לך על החוויה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
4.7
27/08/06

שלום לכולם,לאחרונה ערכתי לאחותי מסיבת רווקות בוילה של שרי. אני חייבת לציין כי מדובר באירוח דלוקס מהסרטים. לא רואים את היופי ואת האוירה באתר של הוילה, במציאות מצאנו מקום בעשרות מונים... יותר מדהים מאשר בתמונות באתר. אני חייבת לשבח את האירוח המדהים ברמה של מחלקה ראשונה, מיוחד להפליא, העיצוב, האוירה, האוכל, היחס, פשוט מקום מושלם לכל סוג של אירוע. כאשר הגענו למקום נעתקה נשימתן של כל הבנות. מדובר במקום מיוחד, לא סטנדרטי ולא שיגרתי, מומלץ לכל סוג של אירוע. פשוט חובה!!! לדעתי המקום המושלם לימי הולדת ו/או ימי נישואים ו/או כל אירוע אחר. אל תוותרו תמצאו סיבה למסיבה בוילה של שרי!!! אשה מדהימה!!! עם נשמה רחבה וטעם מעולה מכל הבחינות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/08/06

תודה לשרי על חוויה בלתי נשכחת, הכל היה כ"כ מושקע: האוירה, העיצוב, המנות המיוחדות והכיף. ממליצה לכולכם בחום, היה מדהים מכל הבחינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/03/06

חוויה נהדרת. מקום מיוחד לאירועים אינטימיים. אוכל מעולה, אווירה וסביבה קסומה, ושרות מקצועי ונעים. מומלץ למי שמחפש להתארח ו/או לארח במקום יוצא דופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה