נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
גן העדן האבוד
5.0
20/11/16

הזמנתי ארבעה מקומות לאירוע משפחתי בביתה של השפית והאמנית שרי בר, לכבוד חגיגת יום הולדת 13 של בתי. כבר בכניסה לשער נכנסנו לעולם אחר, שבו ביתה של שרי הפך להיות מבצרנו למספר שעות. יצירות... אמנות תלויות על קירות ביתה ופסלים בכל עבר, טעם ואסתטיקה בכל פינה, בית מצוחצח גדול ומואר, ושולחנות ערוכים ללא דופי. הלב התרחב, העיניים התרחבו בתענוג לכל היופי הזה. על שפת הבריכה התיישבנו לשולחן, חומת עצים הקיפה אותנו ואטמה כל רעש או זכר לעולם שבחוץ. מבצר של שקט ושלוות נפש. רק מוסיקה צרפתית בווליום נמוך הקיפה אותנו ברכות, סביב הבריכה המוארת, השולחן עם הנרות והפרחים, אח, תענוג. הילה קיבלה אותנו לשולחן, נוכחותה נוכחת-נעדרת, בדיסקרטיות רבה, בכל עת שמתרוקנות הכוסות, ממלאת אותן במשקה לימונדה ביתי, ואז החלה החוויה הקולינרית. הילה נעלמה לתוך הבית ואז החלו לזרום צלחות של מנות ראשונות עם סלטים עדינים, מעודנים, כל אחת יצירת אמנות בפני עצמה. אין שום בעיה להביא ילדים לארוחה הזו, כי ההתחשבות בהם מעל ומעבר. ההתחשבות בהם מלאה. השפית שרי לא הפסיקה להתעניין אם האוכל טעים, אם הבן אכל, כל כולה קשובה לבקשותינו ולהתרשמויותינו. לא ניתן לנתק את החוויה הקולינרית מהחוויה הרב חושית שאופפת את הבית הקסום הזה. מיד כשנכנסים לבית, הזמן עומד מלכת, העולם בחוץ נעלם ומתבטל. מחיר של 275 ₪ לאדם, כולל מע"מ, הוא יותר מהוגן עבור ארוחה מופלאה כזו, ברמה בינלאומית, עם המון מנות שיוצאות מהמטבח, חומרי הגלם הכי טובים, איכותיים וטריים, מנות מעודנות מאוד, היישר מהמטבח הצרפתי והאיטלקי המשובחים, משקה לימונדה ביתי אשר מוגש כל הערב ללא הפסקה, הארוחה כוללת שתייה חמה, הכול בנדיבות רבה וביד רחבה. ממליצה בחום רב, ובוודאי שאחזור במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 2 ביקורות
הנאה ועונג
4.5
05/11/16

בן זוגי ואני חגגנו לו יום הולדת 40, וארוחה זו ניתנה לנו כמתנה על ידי אמי. האווירה הייתה מושלמת - רגועה, נעימה, אינטימית. השרות המהיר והמקסים היה מאוד נעים ולא חודרני, ולא פגע במרחב... הזוגי שלנו במהלך הערב. המנות היו טעימות מאוד, ובגודל מושלם - שפע, מבלי שיהיה יותר מדי. יצאנו שבעים ומרוצים, מבלי להיות מפוצצים וללא תחושה של דחיסות. הארוחה הייתה מאוד אינטיליגנטית, מותאמת וניכר כי הושקעה בה מחשבה רבה. ממליצה בחום, לכל מי שרוצות ורוצים אירוע קצת אחר. שרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
IBG - תמונה
IBG 4 ביקורות
מצויין!
4.8
01/11/16

חגגנו ארוע מיוחד, 5 בני משפחה , ביום שבת לצהרים. המקום יפה, שקט מאוד ומאפשר ארוע רגוע ומאוד מיוחד האוכל מצויין. מגוון יפה וטעים מאוד במנה ראשונה, עיקרית ואחרונות. שירות מצויין ואישי... ומאפשר גמישות לרצון הסועדים מחיר הארוע יקר אבל בר השוואה למסעדות שיף יוקרתיות במרכז. לסיכום: מאוד מומלץ לחגיגה של ארועים מיוחדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!!!
5.0
13/10/16

על וילה בר שמעתי כבר מכמה אנשים וב25.9 ניסיתי אותה בעצמי- חגגנו לאמי יום הולדת. אתחיל בכך שהגנו למקום קיבלה את פנינו שרי אישה מדהימה עם חוש הומור. יצאנו אל החצר ונגלה לפנינו שולחן ערוך... בצורה מזמינה על שפת הבריכה. האווירה הייתה מדהימה ורומנטית. התיישבנו לשולחן והוגשו לנו מנות ראשונות- טעימות ומיוחדות! לאחר מכאן הוגשו לנו המנות העיקריות שהטעם שלהם עוד אצלנו בפה ובסוף הארוחה הקינוחים שאין כמוהם!! אציין שבילינו במסעדה למעלה משלוש שעות- הקונספט מדהים- ישיבה בנינוחות והגשת האוכל לאט וברוגע. נותן תחושה נעימה וחוויה משפחתית מדהימה. לסיכום- ממליצה בחום ובאהבה על המקום המדהים הזה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
הנאה צרופה וטעם של עוד
5.0
25/09/16

חגגנו לאחותי יום הולדת בוילה בר קיסריה קיבלה את פנינו שרי השפית אשה מקסימה ואז התחילו לזלוג לשולחן המנות המאוד מיוחדות שלא ניתן לתאר אותן במילים מה שבטוח יש לי טעם של עוד ועוד מומלץ... ביותר אני מאוד נהנתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar מבקר מתחיל
שלמות.
5.0
28/07/16

מה אפשר להוסיף שטרם נאמר בביקורות הקודמות? חגגנו יומולדת ואין ספק שדרך זו עדיפה על רעש במסעדה. היינו7 מבוגרים ביום שישי בצהרים ונהננו מכול רגע. האוכל, האווירה, ההגשה. הכול היה מצויין... ועשוי ברמה הגבוהה ביותר, עם חומרי גלם איכותיים, משובחים שמשפיעים על הטעמים הרבים שיש על השולחן. היה מגוון רחב מאוד של מנות, וכול אחד יכל להנות מהכל, לא חסר דבר. עשינו ארוחה בסגנון שארינג (כמה מנות גדולות על השולחן וכול אחד טועם מהכול). המנות היו גדולות, מפנקות, מוגשות בקפידה. הערה קטנה: **תביאו איתכם משהו ארוך ללבוש, מאוד מאוד מאוד קר בבית. חוץ מזה: שלמות. מומלץ בחום לאירועים פרטיים שרוצים להציע ארוחה אלרנטיבית. המחיר: שווה לכל נפש. בכל זאת, ארוחה פרטית בבית השף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
חוויית חושים מדהימה
5.0
31/05/16

בשבת ה 28.5.16, חגגנו בת מצווה לאחייניתי המקסימה. חיפשנו מקום שונה מהרגיל, שיאפשר לנו לחגוג באינטימיות עם המשפחה הקרובה וכך מצאנו את וילה בר בקיסריה. הגענו לוילה הקסומה והמעוצבת... להפליא של שרי בר, האומנית והשפית, שקיבלה את פנינו בהרבה חום ותשומת לב. בתוך הבית המתין לנו שולחן מלכותי, ערוך בכלים נאים ומעוצבים עם צבעים שמשרים המון רוגע. לאחר תדרוך קצר, משולב בהומור אודות הארוחה והמנות שיוגשו לשולחן, שרי וצוות העובדים החלו במלאכת הקולינריות. המנות הוגשו בזה אחר זה לשולחן, עם טעמים מהמטבח הצרפתי- איטלקי, כולן מותאמות בקפידה לטעמו האישי של כל אורח. המבחר היה עשיר, אסטטי ומגוון: שפע סלטים, מני בשרים איכותיים, ירקות מיוחדים וססגוניים, מני פסטות תוצרת בית, דגים ועוד. כל המנות היו מצויינות עשויות בקפידה וברמה שלא זוכים לראות גם במסעדות יוקרה. האוירה היתה ביתית ומיוחדת:המוסיקה הנעימה שהתנגנה ברקע, היין שהוגש ולא קיפח שום אורח ולבסוף הדובדבן:הקינוחים המיוחדים והמגוונים שהוגשו לשולחן שזכר לא נותר מהם. לסיכום, בזכות חגיגת בת המצווה, זכינו לחוויה קולינרית ואינטגרציה חושית מיוחדת במינה. תודה לך שרי ותודה לך הילה ותודה לצוות המיוחד, שהפכתם את האירוע שלנו לכל כך מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad - תמונה
ohad מבקר מתחיל
ללקק את האצבעות !!!!!!
5.0
30/04/16

עברנו כל המשפחה חוויה נפלאה לכבוד יום הולדתי. קיבלה אותנו שרי השפית בסבר פנים נעים, יחד עם הצוות שלה. השולחן המלכותי קיבל את פנינו, והדובדבן שבקצפת איכות האוכל שהוגש שכלל מנות ראשונות,... דגים,אוכל מהמטבח האיטלקי, פירות ים, בשר, קינוחים... והכל הכי טוב שרק יכול להיות !!! וכל זאת מלווה בשירות אישי ע״י הצוות, לצלילי מוסיקה נעימה באווירה ביתית. חוויה נהדרת ומומלצת בחום !!! שווה יותר מכל מסעדה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gustavo - תמונה
Gustavo מבקר מתחיל
אין מילים !! מדהים !!!
5.0
16/04/16

מדהים! מדהים מדהים !! אכלנו בהרבה מקומות בעולם אבל כאן זה שונה. נתחיל באווירה המיוחדת ומדהימה. האוכל היה ברמה הגבוהה ביותר חומרי הגלם מצוינים .הכל נעשה באהבה ומקצועיות רבה . שרות אישי... וחוויית. דגים, פרות ים , בשרים , פסטות , וירקות ... הכל טרי טרי . אין מילים לומר כמה נהנו ... כמובן שנחזור . אפילו הקינוחים היו מדהימים . לסיכום אני יותר ממליץ ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן - תמונה
נתן מבקר מתחיל
חוויה קולינרית נדירה.
4.8
30/03/16

בחרנו בוילה בר קיסריה כמקום שבו ניתן לערוך אירוע משפחתי הרחק משאון הכרך. במהלך הארוחה הוגש מגוון גדול ונדיב של מנות (סלטים, פרות ים, דגים, בשר ועוף) שלא ניתן היה לתת לאף אחת מהן (!)... ציון נמוך ממצוין. נדיר ביותר גם במסעדות יוקרה. האווירה במקום נעימה וישבנו ליד שולחן אבירים ארוך על שפת הבריכה. על הכל ניצחה שרי, בעלת הבית, השפית והמארחת, בכשרון ובטעם טוב. זו היתה הפעם השנייה שחגגנו בוילה בר. הפעם הראשונה הייתה בזוג, בארוחה רומנטית לאור נרות, שהייתה בהחלט חווייתית וטעימה. כמו חדר פרטי במסעדה, רק בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה