נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

איתי - תמונה
איתי מבקר מתחיל
נהדר
4.3
27/12/15

חגגנו יום הולדת לראש השבט. שבת בצהריים, קיבל את פנינו שולחן ערוך לעילא ועילא, בעלת הבית המקסימה (והשפית המצוינת) - שרי הושיבה את כולם במקומם, נתנה הסבר קצר והלכה לבשל.. והיא מבשלת... נהדר!! פירות ים מעולים, בשר עשוי בדיוק במידתו, פסטה הום מייד, סלטים טריים וטעימים, לחם חם שנאפה במקום, יין משובח ועוד ועוד.. אפילו המוסיקה היתה מעולה.. מקום נהדר, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גרגורי - תמונה
גרגורי מבקר מתחיל
ארוע יום הולדת
4.0
09/11/15

ב24.10.15 חגגתי את יום הולדתי . נורא רציתי לעשות משהוא מיוחד, אך במשך כחודשיים לא הצלחתי למצוא מקום. הייתי כבר מיואשת כאשר נתקלתי בוילה בר קיסריה. המקום לא מסעדה שיגרתית, מאד מיוחד ומאד... ברמה. הכל הייה יפה : כלים , מפה, נרות, פרחים, מוזיקה, אווירה נהדרת. אוכל מגוון וטעים מאד. האורחים שלי מאד התרשמו. מומלץ מאד לארועים קמרים, משפחתיים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מסעדה מיוחדת בוילה פרטית של השפית שרי בר בקיסריה, חוויה רומנטית מדהימה!
5.0
18/10/15

אם אתם מחפשים חוויה רומנטית קולינרית זה המקום המושלם בשבילכם. מסעדת וילה בר ממוקמת בוילה פרטית של השפית שרי בר בקיסריה. השפית מציעה תפריט טעימות שמותאם להעדפות האישיות שלכם מתוך מגוון... עשיר של בשר, דגים, פירות ים ועוד. המקום מעוצב יפה מאוד, כולל בריכה בחצר, סחלבים, על הקירות ניתן לראות תמונות של השפית שהיא גם אומנית מוכשרת והייתה מרצה לאומנות הרבה שנים. ברקע מוזיקה רומנטית שיוצרת הרגשה שאתם נמצאים בפריז. הארוחה מתחילה ממגוון סלטים ולחם בליווי יין ושתייה קלה. בהמשך קיבלנו 6 מנות זוגיות שכללו דג סלומון, שריפס וקלמרי, מולים שחורים, רביולי ממולא בבשר, מנה איטלקית של רצועות בשר. לסיום קיבלנו פלטת קינוחים טעימה ומגוונת. כל החוויה לקחה כ-3 שעות נפלאות ועלתה כולל בקבוק יין וקינוחים לזוג כ-700 ש"ח, מה שיותר מבסדר בשביל חוויה כזאת. נחמד שיש מקום כזה שבו ניתן לכמה שעות לשכוח מהחיים המשוגעים שיש במדינה שלנו ופשוט להתפנק בחוויה של החיים הטובים. אני ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 14 ביקורות
מקום מומלץ בחום!!
5.0
27/09/15

אכלנו שם ארוחת ערב זוגית, שפשוט הייתה מושלמת! השולחן עם הכלים היפים והנרות, האוכל שהיה ברמה של מסעדות שף יוקרתיות, השירות שהיה מצויין. כל זה ביחד עם היופי של הגינה והבריכה והתאורה,... ומוזיקת הרקע שהתנגנה לה, יצרו אווירה קסומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
ארוחת בת מצווה מופלאה
4.8
14/09/15

התארחנו בוילה בר קיסריה לארוחה משפחתית לכבוד בת המצווה של בתי. לא רצינו לבשל או לסדר או להדיח או למלא מדיח, ולא רצינו מסעדה אלא מקום אינטימי ואוכל מיוחד. ואכן מצאנו את המקום המושלם:... אוכל טעים ומיוחד מאוד, כל האורחים על טעמיהם ומנהגיהם (2 צמחוניות, אחת שומרת כשרות, כמה לא אכלו דגים) מצאו את האוכל טעים ומיוחד מאוד. כוכבי הסלטים היו הכרובית המפוררת עם הקרנבריז, סלט סלק צבעוני עם קרם פרש, אספרגוס ועוד כל מיני סלטים מיוחדים. פירות הים היו נפלאים. והמנות לא הפסיקו להגיע, התמלאנו רק מהמנות הראשונות ובמנות העקירות כבר לא היה לנו מקום :) ובכל זאת לא ניתן היה לעמוד בפני הרביולי הממולא בשר. כשהגיעו הקינוחים... תאבוננו חודש במלואו! :) הכוכב אצלנו היה הקרם ברולה, אחריו השויצריה הקטנה, גלידת קפוצ׳ינו והפבלובה. הילה שהגישה לנו את האוכל היתה נעימה ומסבירת פנים, שרי המארחת דאגה שכל אחד ימצא משהו שהוא אוהב ושהיה לו טעים ומיוחד, והיין האמריקאי האדום שהתלווה לארוחה היה עדין וטעים והשתלב נפלא עם המאכלים. הרגשנו בבית, היה לנו כיף, נעים וטעים ושבנו הביתה מרוצים ועם חוויה שתישאר חקוקה בליבנו לעד. תודה שרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
המלצה על ארוחה באווירה פסטורלית
4.3
09/09/15

למי שמעוניין באירוח מפנק, אינטימי וטעים זה המקום! השפית שרי,מארחת בביתה המקסים בשכונה שקטה בקיסריה. לפני שטועמים שווה לצלם בעיניים כל מנה ולהתענג מיופיה ואחר כך להתענג מכל ביס. התארחתי... בשעת צהריים וזכיתי לטעום מנות לא שגרתיות. ממליצה בחום לשמור מקום גם לקינוחים!!בקיצור, חוויה קולינרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי מבקר מתחיל
אירוע מיוחד במקום קסום
4.8
30/08/15

הזמנו אירוע חתונה משפחתית בוילה בר קיסריה מהרגע הראשון שנפגשנו עם שרי, ראינו גישה מקצועית ועניינית משהו בסגנון אחר ומיוחד כפי שכל אחד רוצה באירוע שכזה מעבר למקום המהמם והמיוחד הכלים... העריכה האוכל פשוט מהמם הגדלנו לעשות ובאנו שבוע לפני לטעום ולהתרשם, הפינוק היה אחד על אחד שהפך אך החלטתנו למתבקשת, כמעט כל שביקשנו באירוע התבצע על הצד הטוב ביותר ממליצים בחום צביקה וטלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor מבקר מתחיל
ממולץ בחום
5.0
26/08/15

חגגנו כל המשפחה את יום הולדת 50 של אימנו בוילה בר בקיסריה של השפית שרי, ישבנו בחוץ לצד הבריכה באוויר הכיף והנעים לאור הבריכה המוארת. האוכל, האוכל מדהים פשוט במילה אחת מדהים וטעים אכלנו... סלטים וארוחת דגים מפנקת ועשירה וארוחת בשר טעימה וטרייה וכפית, יין משובך ולבסוף קינוח טעים ומשגע חושים ואספרסו נהדר והשירות השירות פשוט נהדר כפי ונעים פשוט נהננו מאוד מאוד. ממליץ באהבה ובחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noam - תמונה
noam מבקר מתחיל
חוויה מדהימה ואירוע בלתי נשכח!!!
5.0
26/08/15

התארחנו אצל שרי על מנת לחגוג יום הולדת לבן משפחה. בהגיענו למקום הבחנו בעיצוב המרשים והיוקרתי של המקום ובאווירה נעימה במיוחד. האוכל שהוגש היה מצוין וטעים מאוד לכולם! היחס של שרי והמלצרית... היה נהדר ואדיב. מומלץ בחום, בהחלט נחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maitalo - תמונה
maitalo מבקר מתחיל
במילה אחת- אכזבה!
1.0
23/08/15

בעקבות שלל הפרגונים וההמלצות החלטנו לחגוג יום הולדת בשבת האחרונה בוילה בר קיסריה, המציאות היתה הפוכה לכל מה שנאמר באתר, ה"מסעדה" ממוקמת בפינת האוכל של "השפית", מבחר המנות היה דל ופשוט... ביותר, המנות העיקריות לא תואמות את ההבטחות, הציפיות והתמונות שהוצגו, השרות של הגברת שרי היה חסר סבלנות, לא אדיב ולא שירותי בעליל והעיקר המחיר המופקע (שאפילו לא כלל שתיה מעבר לקנקני מים) לא הצדיק כלל את החוויה המחפירה , מיותר לציין שאנחנו לא נחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/08/2015
מדובר בארוחת צהריים, ל- 16 סועדים שישבו בשולחן אבירים גדול בחלל הווילה, גודלו של השולחן 3 מטר על 2 מטר . היו בארוחה שפע של מנות פתיחה ומנה עיקרית אישית עשירה של דגים ופירות ים . מבחר מנות הפתיחה היה עשיר, מגוון ואיכותי. הרכיבים לא היו פשוטים, נהפוך הוא.... כגון: טרטר דג ים, קרפצ'יו פילה עגל, פרמזן ועוד מבחר מנות משובחות . הסועדים קיבלו, מים מינרלים ללא הגבלה וללא תמורה . לא ענו כשהמלצרית הציעה להם שתייה קלה.... הסועדים הביאו איתם בקבוקיי שתייה חריפה בכמות גדולה, מעבר למה שקיבלו אישור . וכאשר הערתי להם, שמקובל לגבות דמי חליצה הם נדהמו, התמרמרו, למרות שזה מה שמקובל במסעדות . בפועל, לא נגבו דמי חליצה לכן, לא ברורות כל הטענות . הסועדים קיבלו תמורה הולמת, מעבר למחיר 175 ₪ לסועד .... 7 מנות פתיחה משובחות ומנה עיקרית אישית במשקל 350 גרם לסועד של דגים ופירות ים טריים . בברכה, וילה בר קיסריה