נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

kettycat - תמונה
kettycat 4 ביקורות
חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת- יום הולדת 50
4.8
04/01/13

חגגנו ביולי יום הולדת 50 לאבי, אצל שרי בר. היינו 24 איש- אירוע גדול, עליו ניצחה שרי בקלות ובאלגנטיות. המקום יפה ומיוחד, תחושת פינוק ופאר אמיתי מקבלת הפנים על שפת הבריכה ועד סיום האירוע.... האוכל משובח ומעלה- מומלצות במיוחד מנות הרביולי בשר, קרפצ'יו דג ים עם קוואיר ופירות הים נוסח וילה בר. הכל בהגשה יפייפיה וטעמים של גן עדן. הקינוחים הגיעו לפי בחירה אישית של האורחים ולא איכזבו. מעולם לא קיבלנו מחמאות רבות כל כך על אירוע שערכנו. שפע של אוכל, אירוח מוצלח ויחס אישי משרי, מובטיחים ככל הנראה לכל אורחי המקום. בני משפחתי ואני ממליצים בחום. לנו אירגנה שרי אירוע שלעולם לא יישכח, ולנצח יישאר נקודת שיא בהיסטוריה המשפחתית שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hofa - תמונה
hofa מבקר מתחיל
וילה בר
4.8
22/12/12

רציתי להפתיע את החבר שלי לשנה וחצי שלנו ביחד, חיפשתי מקום מקורי, שיכלול גם ארוחה, במקרה הגעתי לאתר של וילה בר והחלטתי לנסות. כשהגענו למקום הופתענו מאוד מיופיו של המקום, האוירה הרומנטית... והדבר הכי חשוב: האוכל. מזמן לא טעמתי אוכל כל כך טעים ומיוחד- המנות הוגשו בצורה אסטית ומעוררת תיאבון, והטעם מדהים. אי וחבר שלי ביקורתיים באוכל, כיוון שיצא לנו לבקר בהרבה מסעדות- המנות עלו על הציפיות שלי והפתיעו את חבר שלי שנהנה מכל ביס :) רצינו להודות על אירוח מושלם, אוכל טעים ומשביע, אווירה רומנטית ומתאימה לכל אירוע , ולשפית שרי בר שהייתה נחמדה במיוחד. מומלץ בחום !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טרנורודר - תמונה
טרנורודר מבקר מתחיל
חביית סעדה מיוחדת במינה
4.5
04/12/12

גילינו את וילה בר במקרה תוך חיפוש מקום לארוחת יום הולדת מיוחדת, ושמחנו לחוות חבייה לגמרי שונה מארוחות במסעדות רגילות. המקום עצמו מיעוצב בטעם. ישבנו לבד במרפסת הוילה מול הבריכה בשעות... צהריים מיוחרות של יום שישי האחרון המקסים, ונהננו מאוכל מצויין, עשוי בהקפדה ומחשבה מחומרי גלם הטריים, והאווירה אינטימית לצלילי מוזיקה שקטה ברקע, ושרות נחמד.המחיר קצת יקר, אבל התמורה שווה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila Gvili - תמונה
Hila Gvili מבקר מתחיל
אירוע מהמם !
5.0
04/11/12

ערכנו ארוחת ערב חגיגית ליכבוד יום הולדת חמישים לאמא הגיעו אורחים מכל הארץ ובתוך הוילה המהימה חיכה לנו שולחן אבירים משגע עם מפות,נרות,כלים חגיגיים, הגעתי בהמלצת חברים וכבר בכניסה הבנתי... שלא אצטער, הארוחה הייתה מיוחדת עם מנות שלא מגישים בכל מיסעדה,פירחי זוקיני במילוי גבינות בטמפורה,פטה כבד בברנדי וקסיס, רביולי במילוי בשר ברוטב אלוהי של פיטריות וערמונים יאמי, פירות ים צרובים ועסיסיים, ניתחי בשר מגוונים, וכמובן הקינוחים שהגיעו למרכז השולחן,"נמסיס"פצצת שוקולד בלגי,כדור מרנג ממולא בקרם קפה כמו לאכול עננים,פבלובה מיוחדת,סמיפרדו פיסטוק שוקולד לבן ודובדבנים, כל האורחים שאלו איך מצאתי את המקום המיוחד הזה,,, ושמחתי שכל האורחים היו ניפעמים מהמקום החם והאירוח של השפית שרי בר בטוח שנחזור מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Avriel - תמונה
Tal Avriel מבקר מתחיל
חוייה שמימית
4.5
24/10/12

ליומהולדת 40 של אשתי החלטתי להפתיע אותה במשהו שונה, לא מסעדה רבויה באנשים, אבל כן אנינת טעם ומצליחה. מהשניה שנכנסתי לסלון מסעדת וילה בר הממוקמת בוילה פרטית של השפית לא התחרטתי... לרגע.המקום יפייפה, הפרטיות מושלמת, האירוח כל כך נעים ומלא בחום, והואכל עולה בהרבה על כל מה שכתבתי עד כה. הסלטים מקוריים וכל כך טריים, מנת מיקס פירות הים היתה מדהימה בכל מובן המילה, הרוטב והתוספת בה היו ממש מענגים. הסלמון אח"כ היה הכי טעים שטעמתי מאודי, נמס בפה כמו פטה כבד אווז ממש. הסטייק פילה בסוף היה טעים אבל יכלנו להסתדר גם בלעדיו כי היינו כל כלך מלאים ומרוצים. אפילו מוזיקת הרקע היתה כל כך טובה שלווה מתאימה וסאונד מצוין. היה שווה כל אגורה ויותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
המלצות חמות
5.0
23/10/12

בן זוגי הזמין אותי ליום הולדתי לוילה בר קיסריה,המקום יפה להפליא ישבנו בחוץ ליד הבריכה שולחן לאור נרות ומוסיקת רקע רומנטית, המנות היו טעימות אחת אחת בן זוגי הזמין סטייק ואני פירות ים היה... מצויין. שלא לדבר על הקינוח- עוגת שוקולד נמסיס מפוצצת בשוקולד לא רציתי שתיגמר- מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DINA - תמונה
DINA מבקר מתחיל
ביקור מאכזב
2.3
22/10/12

אני ובעלי אוהבים מסעדות, על כן חיפשנו מקום מיוחד לחגיגות יום הולדתי.לאור המלצות, הגענו למסעדת וילה בר. כגודל הציפיות , כך גודל האכזבות. אין ספק שהמסעדה בעלת אוירה קסומה אולם האוכל המוגש... אינו מתקרב לאוכל של מסעדות "שף". המנות קטנות, קרות,לא מושקעות ואינן טעימות כלל. שלא לדבר על המחיר ששילמנו עבור הארוחה- 500 ש"ח לזוג!!!!פשוט בזיון

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
מסיבת בר-מצווה 12.5.2012
5.0
15/05/12

ביום שבת האחרון הגענו לוילה-בר לצורך השלמת חגיגות עלייה לתורה של בני. היות וזו לא הפעם הראשונה שלנו אצל שרי, ידענו לאן פנינו מועדות אבל כרגיל שרי הצליחה להפתיע אותנו.אנו, כזוג, מכירים... את מלאכת האומנות של שרי ורצינו לפנק את שאר בני המשפחה באוכל משובח, אנין-טעם וצבעוני. שרי וצוותה הצליחו גם הפעם להשאיר בפנינו חיוכים גם לאחר שהגענו הביתה. האוכל היה טעים מאוד, מיוחד ורב-גוני. האירוח היה באוירה נעימה ורגועה. אני בטוח שזו לא תהיה הפעם האחרונה.....מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 5 ביקורות
יום הולדת, חגיגה נחמדת!
4.3
06/05/12

אשתי הפתיעה אותי לכבוד יום הולדתי ה 60. הגענו לוילה פרטית בקסריה, מרוהטת בטוב טעם, דקור אומנותי, באוירה ביתית חמימה ולא פלצנית. קבלת הפנים שכללה מתאבנים ושתיות קרות ואלכוהול היתה ליד... הבריכה בחצר, את הארוחה אכלנו בסלון השולחן ל- 18 היה גדול ערוך ומקושט כדבעי. הארוח לווה במוזיקה שקטה ולטעמנו. התפריט כלל הקדמה של סלטים מיוחדים טעימים וציוריים, אנטי פסטי, ופטה כבד מעולה עם ריבת בצל, לחם מפתה שנאפה במקום וטוסטונים. בנוסף סלט ירקות ירוקים, עדין בטעמו, מנה ראשונה: פילה סלמון עם פיטריות בבצק, על מצע עשבי תיבול ותרד, עטוף בפילו פריך וחם. מנה שניה: נתחי פילה עגל, צרובים במחבת ברזל, עם נתחוני חזה עוף, תפוחי אדמה צלויים בשמן זית ותערובת ירקות מוקפצים קלות. למנה אחרונה נאלצנו לבחור בין 6 סוגי עוגות וקינוחים ושתיה חמה, לבעלי שן מתוקה וקשיי החלטה סופקו מנות שונות. אני אהבתי את גלידת המסקרפונה עם תותים ברוטב ומרנג, חבל על הזמן... האוכל היה טעים ומוקפד וניכר היה שהמצרכים היו טריים וברמה גבוהה. השרות נעים ויעיל ולא מתחנף, והמחיר סביר ביחס לתוצאה. מומלץ בהחלט לארועים פרטיים ברמה אחרת, וללא אוירת מסעדה, טובה ככל שתהיה. כל אורחינו, משפחה קרובה וחברים אמיתיים נהנו והחמיאו לאשתי על הארוע המוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli 5 ביקורות
חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה
4.8
08/02/12

ייחודי, שונה, לא עוד מסעדת גורמה, אלא "ה-גורמה" של קיסריה. מנות יוקרתיות ולא שיגרתיות, שירות אדיב ומכל הלב. מומלץ בחום רב!.

עוד פרטים
הוספת תגובה