נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

Dr - תמונה
Dr מבקר מתחיל
חוויה מדהימה שווה את המחיר.
5.0
05/03/19

חגגנו יום הולדת משפחתי אצל שרי מוילה בר. היה אירוע מושלם, שולחן מעוצב להפליא, אוכל מעולה- טעים מאוד, מושקע ומגוון, בשפע ומוגש באסתטיות. שירות מצויין. אני אציין שהייתה התחשבות גדולה... באלרגנים, צמחונים וטבעונים ונבנו מנות במיוחד עבורם שהיו טעימות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviva - תמונה
Aviva 2 ביקורות
מושלם
5.0
15/09/18

חוויה מיוחדת אוירה מיוחדת אוכל מיוחד מאוד וטעים בטירוף,המנות מאוד מיוחדות טעימות שישאירו טעם של עוד,המנות האחרונות הן גם טעימות מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
אירוע משפחתי מיוחד ומרגש
5.0
08/08/18

הגענו לוילה בר כדי לחגוג יום הולדת 60 לאמא שלי. מאוד מפתיע (באופן חיובי) להגיע לשרי הביתה בעצם. ריח טוב, מוזיקת ריקה מרגיעה, שולחן ארוך בצורה מדהימה. היה מאוד מרגש להגיע למקום מיוחד... ולא צפוי לארוחת צהריים. אווירה אינטימית, האוכל היה מאוד טעים והמנות נדיבות ומבחר מגוון של אוכל. יש פתרון לכל מי שצמחוני או רגיש ללקטוז. שרי בעלת המקום והשפית, מאוד אכפתית! כיף גדול לתכנן אירוע איתה! היין, לבן ואדום, היה פחות טעים. והשירות היה בסדר גמור. מאוד ממליצה על וילה בר לאירוע משפחתי מיוחד ומרגש. תודה שרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel - תמונה
Israel 6 ביקורות
חגיגה משפחתית בקלאסה
4.5
04/06/18

עשינו אירוע משפחתי לכבוד יום הולדת 50. שולחן של כ-20 למבוגרים ולילדים הקטנים ושולחן של כ-10 לנוער. בין האורחים היו צמחוניים, אוכלי כשר, קרניבורים, אוכלי מאכלי ים וילדים. שרי בעלת הבית... והשפית בדקה מראש בדקדקנות מי אוכל מה, והתוצאה היתה שכולם היו מרוצים עד הגג. דבר ששימח אותנו מאוד. אנחנו אכלנו בלא מעט מסעדות טובות מאוד, ואנחנו יכולים להמליץ ולומר שהיו מנות מעולות לרוב, פתיחה, ראשונות, עיקריות וקינוחים. המנות היו אסטטיות ומעניינות. ההסברים לפני הארוחה שנתנה שרי הוסיפו לחוויה, וכך גם העיצוב היפה של הבית והשולחנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
omri - תמונה
omri מבקר מתחיל
אירוע יוצא מן הכלל
4.8
22/04/18

חגגנו יום הולדת 70 לחמותי בסלון הווילה של שרי בר. הוילה והמארחת עצמה מעניקים ארוחה מדהימה ואווירה נהדרת. כל המנות היו טעימות ומעוצבות. תודה מיוחדת לבעלת המקום שרי, שבנתה אירוע יוצא מן... הכלל. ממליץ לכולם לבוא ולקבל חוויה מושלמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
גן עדן עלי אדמות
4.8
16/04/18

ברגע האחרון החלטתי לארגן מסיבת הפתעה לאבא שלי 80 שנה. היינו 18 אנשים. אוכל מדהים עיצוב יצירתי. האורחים קיבלו תענוגות אסתטי וקולינרי. הגישה לצרכים של כל אורח עלתה על כל הציפיות. כולם... הרגישו כמו בגן עדן! להפתעתי, כל אורח ניגש לשרי כדי להודות על ההנאה שקיבל. אני בהחלט אחזור לכאן שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sheli  - תמונה
sheli מבקר מתחיל
טעם של עוד
4.8
11/04/18

חוויה קולינרית ואוירה נפלאה של ממש. המקום מעוצב יפה מאוד הודות לשפית שרי שהיא גם אומנית. הבית והמארחת מעניקים אוירה נהדרת ומקסימה. תפריט עשיר להעדפות שונות מתוך מגוון בשרים, דגים ופרות... ים . אם אתם מחפסים ארוחה איכותית ומשובחת באווירה מאוחדת -זה המקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סבטלנה - תמונה
סבטלנה מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת!
4.8
04/04/18

ברגע האחרון החלטתי לארגן מסיבת הפתעה לאבא שלי 80 שנה. היינו 18 אנשים. אוכל מדהים עיצוב יצירתי. האורחים קיבלו תענוגות אסתטי וקולינרי. הגישה לצרכים של כל אורח עלתה על כל הציפיות. כולם... הרגישו כמו בגן עדן! להפתעתי, כל אורח ניגש לשרי כדי להודות על ההנאה שקיבל. אני בהחלט יחזור לכאן שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם מבקר מתחיל
טעים אבל עם נשארנו טעם רע
3.5
17/03/18

האוכל באמת טעים . אבל היינו 8 מבוגרים ו-3 ילדים , שרי התעקשה שהיינו 9 מבוגרים. נפתחו 3 בקבוקי יין שרי התעקשה שנפתחו 4. וחצי שעה אחרי שעזבנו את קיסריה צילצלה אלינו שרי וטענה שעלינו... להוסיף עוד 210 ש׳ח תוספת על מנות פירות הים. וזאת אחרי שישבנו וסגרנו חשבון לפני העזיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/03/2018
הוזמן אירוע, 9 מבוגרים ו-3 ילדים עד גיל 10. ארוחת הטעימות העשירה, האווירה והשירות היו לשביעות רצונם של האורחים... כל התלונות אינן במקום! נפתחו בפועל 4 בקבוקי יין!!! בעת עריכת החשבון, הייתה טעות, ביקשתי לתקן, המנות סופקו ולא היה ויכוח לגבי גביית התשלום. שולם בפועל עבור 8 מבוגרים למרות שהוזמנו 9 מבוגרים . קינוח נוסף שהוגש - לא חוייב שניצל שהוגש לבת ה- 34 - לא חוייב מנת פסטה, ללא גלוטן - לא חוייב מאחלת למשפחה, חג שמח! שרי בר, שף "וילה בר קיסריה"
ליטל - תמונה
ליטל 2 ביקורות
חוויה קולינרית קסומה !
4.8
16/02/18

חוויה קולינרית בלתי רגילה. אווירה מדהימה שנגועה בקסם. האוכל מושלם! המחיר אינו זול אך הוא לגמרי משקף את איכות המנות והאוכל. המנות ניתנו ביד רחבה ולא הצלחנומלסיים את כל המנות שהוגשו... לנו. זאת היתה הפעם השלישית שהתארחנו אצל שרי המדהימה ואין כל ספק שנשוב בעתיד. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה