נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/08

שרי יקרה, את באמת אישה מדהימה!!!אין לי מילים לתאר אחרי כל מה שעשית והכנת לי ולכל חברי שחגגנו אצלך את יום הולדתי...מה שרק יכולתי לחלום ולצפות, הופתעתי לראות ולגלות שזה היה..כל חברי ליקקו... את האצבעות, מהמנה הראשונה ועד הקינוח השמיימי...אין תענוג יותר גדול , אחרי האוכל הטעים והמיוחד שהכנת לנו , להיכנס לבריכה בביתך היפה...נשאר לי רק להגיד לך - תודה רבה, רבה..שתהיה לך שנה טובה ומתוקה!!לכל מי שרוצה להנות ובגדול, אני אישית ממליצה... אין טעם להתלבט - לא על האוכל ולא על המחיר !!תכירו אישה מדהימה שיודעת לארח באמת מכל הלב...איפה תמצאו מקום כזה - אוכל משובח, אווירה כיפית עם רומנטיקה כמו מהסרטים ועוד המחיר כלל אפשרות להיכנס לבריכה...שווה לכל אחד, מומלץ בחוםםםם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarai - תמונה
sarai 2 ביקורות
4.7
14/09/08

יחסי, לקח לי זמן עד שהצלחתי לכתוב במדור ההמלצות. עברו כשבועיים מאז אותו אירוע שכל אלה שנכחו בו, לא מפסיקים לדבר עליו, לכן, זה הקשה עלי להתחיל במלאכת הכתיבה. פשוט לא ידעתי מהיכן להתחיל.... האירוע היה לכבוד פתיחת סניף של חברה אירופאית בישראל. הוזמנו לשם אנשים רמי מעלה בתחום הרפואה. ראשי חברות, נושאי תפקידים רמים בחברות הללו וגם ממלא מקום שגריר אחת המדינות האירופאיות והמנהל המסחרי בשגרירות. האווירה המיוחדת, האנרגיות, הכל היה מ ו ש ל ם. מסביב לבריכה ובגינה המדהימה של שרי ערכנו קוקטייל עם אפריטפים מדהימים שהוכנו מכל הלב. נישאו נאומים ומצגות על ידי אורחי הכבוד ולאחר מכן החלה הארוחה. כל מנה שהוגשה היתה מיוחדת יותר מקודמתה. הטעם - טעם גן עדן. ההגשה המקצועית, החמימה והמוגשת באהבה - אין מילים לתאר. קיבלתי טלפונים ומיילים מכל האנשים שנכחו באירוע הזה שהעידו שמעולם לא חוו כזה ערב מיוחד. מיוחד מכל הבחינות - המקצועיות של המלצרים, צורת סידור השולחן, הכלים, הנרות, התאורה, בקיצור לא יכול היה להיות ערב מושלם מזה. מה שאהבתי זה המטבח הפתוח של שרי.ההרגשה שזה הבית שלך. כל אורח יכול היה לגשת לשרי ולומר לה עד כמה שהוא מתפעל מהאוכל. במהלך הערב ניגשו האורחים איש איש בתורו להחמיא לשרי. אני צריכה לארגן ערב נוסף בסגנון הזה בעוד מספר חודשים. חברת האם מעוניינת הפעם לחגוג באיזור המרכז, אבל אני הודעתי שלא מחליפים "סוס מנצח" - ואכן שרי היא "סוס מנצח" ובגדול. תודה לך שרי על הערב המיוחד ובטוחני שאלייך אגיע בכל אירוע הן שמדובר בעסקים והן באופן פרטי. אני ממליצה לכל אניני הטעם לבקר אצל שרי. לא תשכחו את החווייה הזו מעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/09/08

שרי, תודה על אחה"צ נפלא. האוכל היה מדהים, השירות אישי ומפנק, והאוירה קסומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/08/08

הנאה צרופה ומשוקעת בצהריי שבת קסומים לצד חבריי. עונג עלאי ללא רבב. נפלא !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילי - תמונה
לילי 2 ביקורות
4.7
26/08/08

חגגנו את יום הולדתו של בעלי אצל שרי.. אין מילים...הכל בטוב טעם מהפרט הראשון לפרט האחרון במחיר סביר לכל כיס....חויה מעולם אחר.. הרגשנו מלך ומלכה ליום אחד! שרי תודה רבה על ערב מקסים את... אשה מיוחדת במינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו נגיע שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/08/08

שרי המדהימה תודה לך על ערב נפלא תודה לך על ארוחה מדהימה תודה לך על אוירה רומנטית תודה לך על עריכה מושלמת פשוט תודה לך כפיר וברכה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/08/08

Extra class!!! It was one of the best places ever seen! Wonderfull food and wine,atmosphere HIGHLY RECOMMENDED!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/05/08

שרי - אויסר גיווינלעךיוצא מן הכלל. פעמיים הגעתי לשרי עם אורחים לארוחת טעימות. הותרתי לה את החופש לבחור התפריט ובשתי הפעמים יצאתי נפעם, גם אני ובעיקר אורחי שלא חדלו מלשבח.שאי ברכה על... העיצוב על קבלת הפנים על האוכל המשובח ועל האיכות הבלתי מתפשרת.שיעמוד לך הכוח להמשיך ולענג עוד באותם דברים שאת כה טובה בהם ואוהבת.אין לי ספק שנשוב, שבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eldesign - תמונה
eldesign 2 ביקורות
4.3
17/05/08

הגעתי לוילה בר קיסריה מפתק ישן ששמרתי, האתר הבטיח הרבה נשמה, הוד והדר, טעם וריח ואכן הכל עמד בציפייה ואף יותר מזה. הזמנו חברים קרובים לחגוג איתנו עשור לזוגיותינו כשאנו רוצים משהו אחר,... מיוחד, אינטימי וטעים! שרי ארחה אותנו כמשפחה, שולחן מהסרטים קיבל את פנינו, והאורחים נכנסו ולא יכלו להפסיק להתפעל מהמקום, מהאוירה ומהגינה הקסומה לאור נרות, אליה התלוו אפריטיפים וטעימות גן עדן.משישבנו לאכול, המנות הגיעו בזו אחר זו, מפתיעות, טעימות ועשויות בטוב טעם. הערב היה מושלם! לא יכולנו לאחל לעצמנו ארוע נעים ומוצלח מזה. הטלפונים למחרת לא אחרו להגיע וכולם שבחים.בקיצור לכל מי שמחפש מקום מיוחד לארח קרובים באוירה אינטימית וביתית ולא לטרוח בעצמו, זה המקום.אייל ועדנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/05/08

הגענו לוילה בר בעקבות המלצה של חבר, לחגוג לאימי יומולדת 50 וקיבלנו ארוע מרגש שכאילו עוצב במיוחד בשבילנו - שולחן ערוך מהחלומות ליד בריכה מוקפת עצי פרי, עשרות נרות מסביב ופשוט אוירה... קסומה. המנות החלו להגיע בקצב, היין נשפך כמים, מנות גורמה, כל מנה טעימה ומיוחדת מקודמתה. הופתענו מכמות האוכל ובקושי נשאר מקום לקינוחים שהיו פשוט מופלאים!!! אימי הייתה מאושרת ונהנתה מכל רגע למרות שאינה חובבת מסעדות. מומלץ בחום! פשוט ארוע ברמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה