נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
4.7
07/12/10

אמש הופתעתי על ידי בעלי ליום נישואנו ה-34. נכנסתי לוילה של שרי בלי לדעת מה מצפה לי מעבר לדלת פגשתי אישה לבבית, נעימה אסטטית וחמה. התקבלנו לארוחה בכבוד מלכים. הגן היה מואר בשלל נרות... רומנטיים, השולחן ערוך בטוב טעם, מוזיקה רומנטית ברקע וכל זאת על שפת הבריכה ועוד טרם טעמנו מהאוכל. המנות הוגשו בקצב הרצוי לנו והטעם טעם גן עדן, כל מנ טובה מקודמתה, לא היתה לנו הערה אחת קטנה. תבורכנה ידיך שרי נהננו ו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/08/10

חגגנו אתמול יום הולדת. הופתענו בענק!!! היופי, השרות, האוכל - אין דברים כאלה! בתור משפחה שחוגגת המון בחו"ל לא האמנו שיש פה ליגה כזאת. האוכל השאיר אותנו המומים וכנ"ל העיצוב . שרי מדהימה... , לארג'ית (המנות מספיקות לגדוד) ויודעת לארח מכל הלב. למי שמחפש חוויה של פעם בחיים - שרי היא הכתובת. ולמי שחושב שזה עסק יקר - באף מסעדה בארץ לא תקבלו כזו איכות וכזה שפע! "לטוב מתרגלים מהר" . אל תוותרו!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
03/07/10

לכבוד יום-הולדתה של אישתי חיפשתי מסעדת גורמה מיוחדת. מיד כשיצרתי קשר עם שרי הרגשתי כי מצאתי את מה שחיפשתי. כשהגענו למקום נפתחה בפנינו חוויה קולינארית שלא דימיינו מעולם. קבלת הפנים,... האווירה הרומנטית והמקצועיות שיצרו עבורנו היתה מדהימה. שרי הצליחה להעביר דרך האוכל את כל הטעמים והצבעים כמו שצייר מצייר ציור. מעשה ידיה הן אומנות קולינארית מהמדרגה הראשונה. זו חוויה שלא נשכח לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוז - תמונה
עוז מבקר מתחיל
4.3
23/06/10

סעדנו בוילה בר אתמול כקבוצה של 20 אנשים העובדים יחד. האוכל היה עשיר מאוד ומגוון. חומרי גלם איכותיים וליווי צמוד ומוקפד של שרי בר משלב תכנון התפריט ועד כל פרט קטן אחר - ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/10

חגגנו בת מצווה אצל שרי ונהננו מכל רגע. המקום יפיפה, האוכל טעים, מיוחד ומושקע בצורה בלתי רגילה. מעל הכל האווירה הנעימה, האכפתיות והמקצוענות של שרי. מסוג האירועים שלא שוכחים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 2 ביקורות
4.7
19/05/10

שרי ! תודה על החוויה יוצאת הדופן שהענקת לנו באירוח בביתך האוכל העיצוב והשירות לעילא ולעילא. לא נשכח את הערב שבילינו במעונך

עוד פרטים
הוספת תגובה
בן דוד - תמונה
בן דוד מבקר מתחיל
5.0
02/02/10

22/01/2010 היה לנו ערב נפלא ובלתי נשכח בניהולה הסופר מקצועי של שרי בר. המקום מושלם לחגוג אירוע משפחתי באוירה יחודית. העיצוב מקסיםוהאוכל היה חוויה גסטרונומית לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
analitik - תמונה
analitik מבקר מתחיל
4.0
15/08/09

חיפשתי מקום מיוחד - כדי לעשות הצעת נישוין. הייתי במסעדות רבות ומרובות ועדיין לא הצלחתי לחשוב על משהו מספיק מיוחד כדי שיהיה שווה לזכור אותו לכל החיים - עד שלא עלה אצלי רעיון על שף מארח.... כך הגעתי לשרי בר, ו... זה היה בדיוק מה שחיפשתי - מקום מדהים עם אווירה אינטימית, מיוחדת, מלאת קסם... תודה, שרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dmitry - תמונה
Dmitry מבקר מתחיל
4.3
08/08/09

חגגתי יום הולדת 50 עם המשפחה אצל שרי בר. הייתי כבר במסעדות רבים בארץ ובח"ל ובגלל זה חיפשתי משהו מיוחד. בהחלט – לא טעיתי. שרי השקיע הרבה זמן לבנייה תפריט מתאים לכולם – דנו על זה... בקפדנות כמה פעמים. כל המנות היו מצוינות ומיוחדות - פירות ים, סלטים ,canapé בשר וקינוח. ממליץ בחום! דמיטרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
20/06/09

לאמא שלי היה יום הולדת 60. חשבתי עם אבי מה אנו יכולים לעשות לאישה שכה אהובה עלינו. היינו מוכנים להביא לה את הירח (אך זה לא פרקטי, אין לה מה לעשות עם ירח). שברנו את הראש המון זמן מכיון... שאצלנו במשפחה כל יום הולדת הולכים למסעדה, אבל מאד רצינו לעשות משהוא קצת שונה. לאחר חיפושים מעמיקים הגענו לרעיון של שף מארח וכך הגענו לשרי. לפני שדיברנו איתה החששות היו גדולים בעיקר מכיוון שמעולם לא הינו באירוע מסוג שכזה ופחדנו לקחת סיכונים באירוע שהוא כל כך חשוב לנו. דיברנו עם שרי שהסבירה לנו כיצד הערב יתנהל, ראינו את המקום והחלטנו ללכת על הרעיון. המקוריות של הרעיון, התפריט, המקום, והכי חשוב שרי בעלת המקום קרץ לנו. בקיצור ולענין היה ערב מדהים שלא ישכח זמן רב. התפריט היה מגוון ומקורי, כל מנה שיצאה הייתה משובחת וטעימה, השירות היה מדהים והאווירה... וכמובן השפית המהוללת שרי, שנותנת לאירוע מגע שאין במקום אחר. מומלץ בחום לכל אירוע מיוחד. הוולדמנים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה