נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

alex - תמונה
alex מבקר מתחיל
4.7
21/04/08

שרי היקרה, אני ואישתי מודים לך מקרב לב על החוויה הבלתי נשכחת שסיפקת לנו. הכל היה מדהים, החל מהאווירה ועד למנה האחרונה. כל המנות היו יוצאות דופן ולא דומות לשום דבר שאכלנו לפני כן. האוירה... על שפת הבריכה היתה מאוד רומנטית והתאימה בדיוק לחגיגת היום הולדת של אישתי. תודה רבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/08

שרי יקרה, אני חושב שאירחת אותנו ממש כמו ב"מסעדת מלאכים"... בתור אחד שחובב מסעדות גורמה, לא היתה לי אף פעם חוויה מדהימה כמו שהיה לנו אצלך.. בפה אחד אני וחברי, נהננו והתמוגגנו על הטעמים,... האווירה, כל מנה היתה מיוחדת במינה, בכל פעם שיצאה מנה חדשה מהמטבח .. ההתרגשות היתה עצומה - מהעיצוב ומהטעם!! מהיום, אני מאמץ את המקום שלך להגיע לכל פגישה עסקית/ רומנטית/ לכל אירוע אחר... אחלה של מקום, את פשוט אישה מדהימה, כל הכבוד לך, מוריד בפנייך את הכובע, שאפו !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lena - תמונה
lena מבקר מתחיל
4.3
03/03/08

שרי היקרה, ברצוני להודות לך על ערב קסום שבילינו בביתך בחיק המשפחה והחברים.רצינו לחגוג לאבי יום הולדת 50 במקום מיוחד במינו ואין ספק שהאירוע היה מיוחד במינו.החל מהאוכל המדהים, כל מנה... מיוחדת במינה טעימה מאוד והשירות המקצועי, היחס האישי והאוירה המדהימה.שרי דואגת להכל עד הפרטים הקטנים ביותר.אין ספק שנרצה לחזור לוילה בר לחגיגת האירוע הבא שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/01/08

שרי שלום, רצינו להודות לך על ערב מופלא לי ולחברה שלי טל. על הצעת נישואים מיוחדת מרגשת וקסומה בהנאות ממעשי ידיך. האווירה היתה מדהימה וחמה האוכל היה מעניין וטעים וכן השירות והיחס האישי... עשו את הערב הזה ערב בלתי נשכח שיחרט בזכרוננו לעד. תודה על הכל ונפגש בשמחות. טל ושלומי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/01/08

אחרי חיפוש אקראי באתר לטובת מציאת מסעדה טובה שבה אוכל להפתיעה את החברה (הלא ישראלית שלי), הגעתי לגמרי במקרה למסעדה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) של שרי. בחרתי לקרוא את הביקורות וזה ללא ספק... הספיק כדי להרים את הטלפון ולקבוע את הפרטים האחרונים. סיכום: שרי - ללא ספק בחורה יוצאת דופן במובן החיובי של המילה. אווירה - לא דומה לשום מקום בעולם (אם כי לקח לנו כמה דקות להתרגל לרעיון היוצא דופן). אוכל - מדהים. כאחד שהיה כמעט בכל מקום אפשרי על הגלובוס וביקר במסעדות רבות (בינהם גם הנחשבות לטובות בעולם), חייב לציין את הרמה הגבוהה. בת זוגתי מסיכמה עם כל מילה! מחיר - אכן יקר! אבל ..... אם מישהו יעשה את החישוב על ההוצאות (מצרכים, חשמל, גז, זמן, מלצרית וכ"ו) יוכל להבין שהמחיר רחוק מלהיות מוגזם. ממליץ בחום לכל אחד שיכול להרשות לעצמו ולכל אחד/אחת שמחפש/ת את היוצא דופן. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/01/08

מדובר במסעדה רגילה, לא רעה אבל לא מהממת. המחירים מופקעים ביחס למנות שמקבלים וזו הסיבה שמשום מה אף אחד מה"ממליצים" לא נגע בעניין המחיר. בתל אביב עשרות מסעדות הרבה יותר טובות במחירים הרבה... יותר נוחים ובלי הפומפוזיות המגוחכת המתלווה לכל מנה כאילו המציאו בקיסריה את הגלגל. שורה תחתונה, אוכל טוב אבל יקר להחריד ולא משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/09/07

אוכל מדהים אוירה מדהימה אישה מדהימה !!! באמת שבחיים לא הייתי במקום כמו זה.. ואני לא מאמינה שאהייה במקום נוסף שבאמת מספק את כל החבילה של הנאה, אוירה ואוכל מצויין יחדיו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/08/07

הזמנו ארוחה זוגית עבורנו. בהמלצתה של שרי, השארנו לה לקבוע את התפריט. לא ידענו מה נאכל עד לרגע ההגשה. נכנסו לוילה, שרי ומלצרית ששרתה אותנו במהלך הערב קיבלו את פנינו בחיוך, והוצע לנו... לבחור לשבת בפנים - במיזוג או בחוץ ליד הבריכה. בחרנו בחוץ. הוילה, בפנים ובחוץ, מעוצבת באופן יוצא דופן, מקרין חמימות ואינטימיות, עם עשרות נרות בכוסות צבעוניות. ציורים רבים שאת כולם ציירה שרי, גופי תאורה מיוחדים וריהוט איכותי, ועוד ועוד. הארוחה היתה לדעתי ולדעת בת זוגי הארוחה הטובה ביותר שאכלנו מעודנו (וזו לא הגזמה) - ואכלנו בלא מעט מקומות. כל הסופרלטיבים שקראתי בהמלצות באתר האינטרנט אינן הגזמה אלא אנדרסטייטמנט. את בחירת היין השארנו לשרי, וגם זו התבררה כהחלטה נכונה. אכלנו 7 מנות - מן הקל אל הכבד, כאשר כל המנות מצויינות כאשר כל מנה מביאה טעמים וניחוחות אחרים ומדהימים. תיזמון ההגשה היה מוצלח ביותר, והכל "תקתק" כמו שעון. ולמנות עצמן - 1. פטה כבד עם ריבת בצל 2. קרפצ'ו עגל עם סלט עלים תאנים ואגוזים 3. אנטיפסטי עם סיגר חם ממולא תרד וגבינות, עגבניות עם גבינה כחולה ושמן זיץ ובזיליקום 4. רביולי בשר על מצע פטריות וערמונים בניחוח כמהין 5. קלמרי+ג'מבו שרימפס+סרטני חוף וכן פאיה פירות ים. לפני המנה ה-6 נזקקנו להפסקה של כחצי שעה אותה בילינו בבריכה (חלוקים קבלנו משרי). דרך מצויינת להתרענן לפני הגראנד פינלה. 6. נתחי פילה עגל עם תפוחי אדמה צלויים 7. גלידה ביתית בטעם קרמל, גנש שוקולד בלגי בכוס אספרסו סורבה קמפרי ופסיפלורה מרנג קצפת ואפרסקים - סיום חזק ביותר. נשארנו המומים. לסיכום-חוויה מדהימה, אוכל פנטסטי. בדרך חזרה זוגתי הודיעה לי שזו לא הפעם האחרונה שאנחנו מבקרים אצל שרי. הנהנתי בהסכמה (שוב היא קוראת את מחשבותי).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/08/07

מספר מילים: עריכת השולחן - וואו!!!! אווירה - וואו!!!!!! אוכל - וואו!!!!! הגשה - וואו!!!!! בקיצור, ממליץ מכל הלב, שווה כדאי ומומלץ!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/08/07

מומלץ בחום!!! לאימי היה יום הולדת 50 חיפשנו מקום מיוחד לחגוג ארוע מיוחד וחד פעמי. ומצאנו את המקום שמתאים לנו בדיוק. בילינו בהמון מסעדות בחיינו אך במקום כזה עדיין לא היינו. במבט לאחור כל... מה שאני יכולה לזכור זה האוכל המדהים, מגוון המנות שזכיתי לטעום, המקום המיוחד והאוירה המדהימה. פשוט המקום המושלם לאירוע מיוחד, כל האורחים שלנו נשארו נפעמים...

עוד פרטים
הוספת תגובה