נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/04/09

"לפנק, לפנק, לפנק". הגענו לוילה של שרי לחגיגה מיוחדת ויוצאת מהרגיל של יום הולדת לחבר טוב. השקעה כספית לא מבוטלת אבל יש תמורה רבה למחיר. הבית מעוצב ומקושט בסגנון הרומנטי וחשנו מרגע... הכניסה שרוצים לרגש אותנו. תפריט הארוחה עוצב במיוחד בשבילנו עקב השיחה מקדימה (בעל השמחה לא אוכל דברים מסוימים ומאוד אוהב דברים ספציפיים. שרי קיבלה את הדברים ועשתה מאמצים על מנת להתאים את האוכל לשביעות רצונו, ואפילו הצליחה לגרום לו לאכול דברים שלא היה טועם בשום מקום אחר (קרפצ'יו דלעת - וואו!)) האוכל לווה ביינות מתאימים לכל שלב, היה באמת המון עושר על השולחן מבחינת המנות והטעמים והיה טעים מאוד לכולם! היה שלב שלא ידענו אם עוד יש לנו מספיק מקום בבטן כדי להמשיך... נתנו לנו להרגיש בנוח בבריכה ולחכות בכדי לפנות מקום לקינוחים המענגים. לסיכום, הייתה חוויה מעולה והרגשנו מלכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/04/09

ההרגשה הטובה ביותר היא שאדם שיודע לעשות דבר מה בצורה נהדרת, עושה זאת במיוחד עבורך. שרי הצליחה לגעת בטעם שלנו באופן נפלא. עם מנות מגוונות, בעלות טעמים מדוייקים. היה תענוג ממליץ לכולם.... אנחנו היינו שני זוגות אך לדעתי האינטימיות יכולה להישמר גם בקבוצות של עד 12 איש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/03/09

חוויה מדהימה, אוכל מושלם לאניני טעם וגם לכל מי שחושב שגורמה זה לא משביע!!! חגגנו יומולדת 60 לאמא והיה פשוט מושלם! אין טעם להכביר במילים, לא להתלבט ולהזמין מקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
emmy - תמונה
emmy 2 ביקורות
4.7
14/02/09

שרי, שוב תודה על ערב נעים ואוכל נפלא. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
06/02/09

היינו דניאל ואני עם שתי אורחות מאוניברסיטת הרווארד אצל שרי בר ונשארנו ללא מילים. האוכל היה עדין וטעים עם חשיבה על כל מנה ועל מה שביניהן , פשוט אושר עם כל ביס, היחס היה מעל ומעבר למה... שאפשר לצפות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל והאווירה היתה של בית הלורדים. שרי הנהדרת הוסיפה נופך ישראלי של חן והומור ללא גבול . יישר כוח. אני מוסיפה את תודותיה של הפרופסור הבכירה בין שתי האורחות באנגלית: The trip to Sari Bar's exclusive home-restaurant was quite an experience in and of itself; I felt like a queen in a fairy tale being treated to the greatest delicacies of the foreign land whose guest she is.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/12/08

שרי בר הנפלאה ,האוכל הוא שירה ,חוויה גסטרונומית אדירה כול מנה היתה מופלאה ומגוונת. "האושר (אומר סמיואל טיילור) עשוי מחלקיקים קטנים...אינסוף חלקיקים של הנאה צרופה.אין לנו ספק כי הארוחה... והאירוח היו מנה של חלקיק גדול של אושר עילאי. ישר כוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/12/08

אם אתם רוצים חוויה מיוחדת זה המקום. אוכל מעולה, מקום מפנק, אוירה נפלאה וההקפדה של שרי על כל פרט ראויה להערצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
03/12/08

ערב בלתי נשכח עבר עלי בוילה בקיסריה. מטרת הערב היתה פינוק עובדים בסיום פרוייקט, אין מילים לתאר את האוירה הקסומה וההקפדה על פרטי פרטים באירוע, שירות אדיב והכי הכי הכי חשוב חוויה קולינרית... בלתי נשכחת - כל מנה טעימה יותר מהשניה !!! מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/11/08

חגגנו לפני כחודש יום הולדת. הכל היה פשוט נהדר. האוכל היה ברמה גסטרונומית מאוד גבוהה, כל מנה הצטיינה בייחודיות יוצאת דופן, האווירה מאוד חמה ונעימה, הרגשנו כמו בבית, התפאורה מאוד מרשימה... ומאוד לא סטנדרטית. אנחנו ממליצים בחום להגיע לווילה בר ולהכיר את שרי שהייתה מארחת נפלאה. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
05/10/08

מעולה, מעולה, מעולה!!!הפינוק, האוכל, האווירה והמקום.הייתי במסיבת יום הולדת לפני כשבועיים ואני חייב לציין שאין מקומות כאלו, פשוט חוויה גסטרונומית שעובדת על כל החושים, מתחיל במראה, הווילה... מדהימה, הריח שמציף אח"כ ומכין אותנו לבא אחריו.מארחת מדהימה, מצחיקה שעשתה לנו ערב של כיף וטעים מהמעולים שטעמתי.נשאר לי טעם של עוד ועוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה